صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : هالیوودی ها به جای مراسح تحلیف رئیس جمهور، در مراسم های دیگر شرکت کردند!

هالیوودی ها به جای مراسح تحلیف رئیس جمهور، در مراسم های دیگر شرکت کردند!

11163522086 222

دونالد ترامپ نه تنها موفق نشد تا هالیوودی‌ها را به برنامه مراسم تحلیف خود بکشاند، بلکه پیش از مراسم تحلیف، هم زمان با آن و پس از آن هم وی شاهد حضور چهره‌های مختلف در صحنه‌هایی دیگر به جز صحنه مراسم تحلیف بود.

به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم، شماری از چهره‌های مشهور زن از جمله پاتریشیا آرکت، جولین مور، اسکارلت جوهانسون، کیتی پری و شِر خواننده پرطرفدار قرار است یک روز پس از مراسم تحلیف در تجمعی با عنوان «راهپیمایی زنان در واشنگتن» در روز بیست و یکم ژانویه یعنی یک روز پس از مراسم تحلیف، شرکت کنند.

این در حالی است که دیشب طی مراسم تحلیف، دیگر سلبریتی های درجه یک مسئولیت میزبانی یک برنامه تلویزیونی طولانی مدت با عنوان «Love-a-thon» را بر عهده داشتند که هدفش جمع آوری پول برای «فدراسیون فرزندپروری تنظیم شده» و «اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا» اعلام شد.

در حالی که هر بار در مراسم تحلیف ریاست جمهوری صحنه با حضور آنها پر می شد، اما این بار بیشتر آنها اعلام کردند در برنامه‌های دیگری به جز صحنه تحلیف مشغول خواهند بود.

انتظار می‌رود راهپیمایی زنان در واشنگتن، رخداد اعتراضی اصلی نسبت به رییس جمهوری جدید باشد. عملا این راهپیمایی مجموعه ای از گردهمایی های اعتراضی در سراسر ایالات متحده است که بزرگترین گردهمایی آن در پایتخت صورت می‌گیرد.

چلسی هندلر کمدین و بازیگر مسئولیت هدایت یک راهپیمایی هماهنگ شده زنان را در پارک سیتی واقع در یوتاه در روز شنبه بر عهده دارد. این اعتراض در حین برگزاری فستیوال فیلم ساندنس صورت می گیرد.

هندلر در بیانیه ای برای هالیوود ریپورتر نوشت: «ما تحت یک حمله سیاسی راستی هستیم. من می خواهم با تمام وجودم علیه یک رییس جمهور جمهوری خواه، یک کنگره جمهوری خواه و یک بال راست رادیکال و مذهبی که می خواهند بودجه خدمات سلامت را در سراسر کشور قطع کنند، مبارزه کنم

کیتی پری یکی دیگر از اجراکنندگانی است که علیه ترامپ اعتراض خواهد کرد. روز یازدهم ژانویه پری که طی انتخابات ریاست جمهوری به نفع هیلاری کلینتون کمپین برگزار کرد، ویدیویی را با عنوان «نفرت را نرمالیزه نکنید» منتشر کرد که در واکنش به درخواست ترامپ برای به ثبت رساندن نام تمام مسلمانان کشور بود.

در حالیکه اعتراض های اصلی علیه ترامپ در روز بعد از مراسم تحلیف او برگزار می شوند، «Love-a-thon» در روز مراسم شکل می گیرد. جین فوندا، جیمی لی کرتیس، جاد اپتاو و کریستوفر گست از کسانی هستند که در فیس بوک لایو حضور پیدا می کنند و از مخاطبان دعوت می کنند از طریق پتلفورم جمع آوری سرمایه کراودرایز به «فدراسیون فرزندپروری تنظیم شده» و «اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا» کمک کنند.

اگر تمام این ها کافی نبود، پروژه «صد روز اول ما» هم وجود دارد که در آن، مجموعه ای از موزیسین ها در هر روز از ۱۰۰ روز اول ریاست جمهوری ترامپ یک آهنگ منتشر می کنند. انجل اولسن، ویتنی، بیچ فاسیلز و ماینوس د بر از جمله هنرمندانی هستند که در این پروژه سهیم شده اند. آن ها می خواهند «از اهدافی محافظت کنند که از سوی این دولت مورد تهدید قرار می گیرند

هزینه عضو شدن در آن ۳۰ دلار است و این پول به سازمان هایی می رسد که روی مسایلی از جمله تغییرات اقلیمی، حقوق زنان و مهاجرت کار می کنند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها