صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : در اقدامی عجیب، پخش موزیک های مایکل جکسون ممنوع شد!

در اقدامی عجیب، پخش موزیک های مایکل جکسون ممنوع شد!

p01bqlx800

 بسیاری از پلتفرمهای آنلاین موسیقی، آهنگ های مایکل جکسون را حف کرده اند. علت این موضوع به پخش مستندی باز می گردد که هفته گذشته توسط HBO منتشر شد و حاوی ادعای دو فرد در خصوص آزار های جنسی بود که این دو فرد در دوران کودکی از سوی مایکل جکسون متحمل شده بودند.

به‌ گزارش مووی مگ به نقل از انتخاب،بسیاری از پلتفرمهای موسیقی و ایستگاه های رادیویی در سراسر جهان موسیقی های مایکل جکسون را ممنوع کرده اند. عمده این رادیو و پلتفرمها، در کانادا و نیوزیلند حضور دارند.

البته جالب است بدانید که مایکل جکسون قبل از مرگش در سال 2009 نیز با ادعاهای مشابهی رو به رو شده بود. اما این پرونده در نهایت بسته شد. اکنون با گذشت تنها چند روز از پخش این مستند باز هم پرونده ادعای آزار جنسی مایکل جکسون مطرح شده است.در این فیلم مستند، دو مرد ادعا می کنند وقتی کوچک بودند از سوی این خواننده مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند.

بر همین اساس است که رسانه موسیقی نیوزیلند، RNZ، رسما اعلام کرد که از این پس موسیقی های مرتبط با مایکل جکسون را به عنوان بخشی از چرخش منظم  پخش موسیقی خود انتخاب نمی کند. رادیو MediaWorks که یکی از مشهورترین ایستگاه های رادیویی تجاری نیوزیلند را اداره می کند، تایید کرده است که موسیقی  های جکسون را از همه ایستگاه های خود حذف می کند و البته تاکید کرده این کار به عنوان بخشی از  الگوهایی انجام می شود که بر اساس درخواست کاربران تنظیم می شود و در واقع این موضوع را ترجیح مخاطبان نام گذاری کرده است.

سه ایستگاه رادیویی کانادا نیز موسیقی جکسون را از پلتفرم های خود حذف کرده اند. هر سه این ایستگاه ها موسیقی های خود را از  Cogeco Media، دریافت می کنند. این شرکت دارای سه ایستگاه بزرگ و 23 ایستگاه کوچکتر در کشور کانادا است. جالب است که این شرکت نیز مدعی شده که بر اساس درخواست کاربران اقدام به حذف موسیقی مایکل جکسون کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها