صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : جیمز باند 23 و فیلم برداری در هندوستان

جیمز باند 23 و فیلم برداری در هندوستان

6563

سری فیلم های جیمز باند از پر طرفدار ترین و درازترین سری فیلم های اکشن و جاسوسی است که از سال 1965 تا 2008 تهیه و اکران شده است .

تهیه کنندگان و کارگرادانان پس از اکران جیمز باند 22 (ذره ای آرامش) به فکر ساخت باند 23 افتادند اکران این فیلم را به سال 2011 وعده داده بودند ولی بنابر اظهارات   به دلیل بفروش نرفتن شرکت مترو گلدن مایر و مشکلات مالی شرکت ساخت بیست و سومین باند به سال 2012 موکول شده است و شاید جریان بد تر از این باشد و این رکود پایان کار باند شود اما دنیل کریگ بازیگر نقش “جیمز باند” مامور بریتانیایی بازیگر دو فیلم اخیر جیمز باند یعنی “کازینو رویال” و “ذره ای آرامش” قرار داد 4 فیلمه با شرکت فیلم سازی دارد و باید در دو فیلم آتی نیز هنرنمایی کند اما اخیرا خبری ساخت باند 23 را تا حدی تضمین کرده و نوید ادامه این سری با شکوه را به طرفداران میلیونی اش می دهد.

به نقل از خبرگذاریThe Times of India سکانس های فیلم جدید باند که مربوط به قطار است در هند فیلم برداری خواهد شد و راه اهن هندوستان در دسترس تهیه کنندگان فیلم قرار خواهد گرفت وزیر راه اهن هند نیز شخصا درگیر این مسئله است .ولی مسئله قطعی نیست

تهیه کنندگان هم در تلاش برای کسب اجازه برای استفاده  از 2 مسیر قطار برای فیلم برداری روزانه 8 ساعت به مدت 6 الی 5 روز هستند.

اگر هند راضی به عقد این قرار داد با سازندگان جیمز باند نشوند کشور افریقای جنوبی حاضر به تدارک و تهیه امکانات برای فیلم برداری باند در آفریقای جنوبی هستند.

سازندگان هنوز با وزیر راهن اهن هند در حال گفت و گو هستند.

قرار شده است سام مندیز کارگردان پر اوازه فیلم زیبای امریکایی فیلم را کرگردانی کند.


استفاده از قطار و راه اهن در فیلم های باند بی سابقه نیست در فیلم های از روسیه با عشق محصول 1963 با بازیگری شان کانری و فیلم زندگی کن و بزار بمیرد محصول سال 1973 با بازیگری راجر مور نیز از قطار استفاده شده بود.

محمد علیزاده


اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها