صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : بازیگر سریال The Idol خطاب به فمینیست ها: منتقدین فمینیست بروند به جهنم!

بازیگر سریال The Idol خطاب به فمینیست ها: منتقدین فمینیست بروند به جهنم!

The Idol

«جین آدامز» بازیگر سریال بحث‌برانگیز «بت» (The Idol) در مصاحبه با مجله «ونیتی فیر» به فمینیست‌هایی تاخته که از این مجموعه تلویزیونی انتقاد کرده بودند.

یش از پخش سریال «رولینگ استون» گزارش داده بود که فیلمبرداری این پروژه با تغییرات مکرر آن برای بعضی از بازیگران مثل «شکنجه جنسی» بوده است. «ایبل «ویکند» تسفی» که یکی از پدیدآورندگان سریال به همراه «سم لوینسون» است، نقش رهبر یک فرقه مذهبی را بازی کرده است که با یک ستاره پاپ با بازی «لیلی رز دپ» آشنا می‌شود. صحنه‌های جنسی غیرمتعارف این سریال که با قسمت پنجم به پایان رسید، در شبکه‌های اجتماعی با انتقاد بینندگان روبرو شده بود.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، دپ ۲۴ ساله که برای اکران سریال به جشنواره کن سفر کرده پیش‌تر گفته بود که صحنه‌های جنسی برای او «مهم» بوده است و در حین فیلمبرداری احساس ناامنی نکرده است.

آدامز که نقش «نیکی کتس» مدیر یک رکورد-لیبل را بازی می‌کند می‌گوید فمینست‌ها بهتر است به حرف بازیگران زن سریال گوش دهند: «جالب این است که هیچ‌کس گوش نمی‌دهد – در تمام عمر چنین اتفاقی ندیده بودم، این لجاجت که «ما روایت را تغییر نمی‌دهیم.»»

او اضافه می‌کند: «به صورت ویژه می‌خواهم به همه فمینیست‌ها بگویم: «بروید به جهنم.» همه این زنانی که با آن‌ها همکاری کردم از تجربه‌ای که داشتند گفتند اما شما گوش نمی‌کنید. گوش نمی‌کنید!»

آدامز که سابقه بازی در فیلم «تابش ابدی یک ذهن پاک» (Eternal Sunshine of the Spotless Mind) را دارد می‌گوید: «آزادی بیان مجوزی برای توهین است، تمام. مضحک‌ترین مسائل به نظر من به گروهی از افراد توهین می‌کند هرچه که باشد.»

«هنک ازاریا» بازیگر نقش مدیر برنامه شخصیت جاسلین با بازی دپ پیش‌تر به «ایندیپندنت» گفته بود که میان عوامل «احترام بسیار زیادی» وجود داشته است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هانا عباسی
Hanna
9 ماه قبل

البته فکر می کنم این شعار رو در این مورد قبلا صاحب سایت ….گفته بودن. باید یک چیز جدید پیدا می کرد برای این نسخه که به جای این سایت ها از HBO پخش می شه.

کوروش
کوروش
9 ماه قبل

اشغال ترین چیز ممکن رو ساختن و بازی کردن ، عالم و ادم چه فمنیسیت یا مذهبی کوبوندن اینا رو
بعد میگه فمنیستا میگن
نه خیر همه میگن
فمنیست نبود تو اصلا حق حرف زدن داشتی ؟؟؟

Nima
Nima
9 ماه قبل

اگه شرایط طور دیگه ای بود این صحبت هاش حمایت افراد آنتی فمنیست زیادی رو جذب میکرد منتها از اونجا که عالم و آدم دارن این سریال رو می‌کوبن فکر نمیکنم کسی ازش دفاع کنه!
بخش قابل توجه آنتی فمنیست ها رو افراد سنتی و مذهبی تشکیل میدن که بعیده از یه همچین سریالی با همچون صحنه هایی خوششون بیاد!!

حسین
حسین
9 ماه قبل

نفهمیدم تیتر با متن نمیخونه، آخرش به فمنیست ها میگه بروید به جهنم یا به منتقدین فمنیست ها

رامین
رامین
9 ماه قبل

همین آزادی اگر وجود نداشت
تو نمی تونستی در سریال غیرمتعارف بازی کنی
اتفاقا صحنه هاش مهارشده بود و سعی کرد شهوانی نباشه
و اصلا به بی پردگی گرگ وال استریت و گناه اصلی و…
نبود . ولی داستان و شخصیت پردازیش چنان ضعیف و مزخرف بود که صحنه های جنسیش پررنگ شد
از بدترین سریال های تاریخ تلویزیون و اچ بی او
جز دو سه سکانس
یه سریال چرته