صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : قسمت آخر فصل دوم شهرزاد را با ترافیک رایگان در « آیو » ببینید

قسمت آخر فصل دوم شهرزاد را با ترافیک رایگان در « آیو » ببینید

shahrzad 4522

فصل دوم سریال محبوب « شهرزاد » به نقطه پایانی خود نزدیک می شود.

سریالی که میلیون‌ها ایرانی را هر هفته پای تلویزیون و کامپیوتر نشانده و یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ ایران میباشد.

هنوز مشخص نیست که آیا در قسمت پایانی صابر همچنان قرار است بابت عشق آتشین خود آسیب ببیند و به دردسر بیفتد یا خیر! جوان عاشقی که دردسرهای فراوانی را به واسطه تجربه عشق ناب خود از سر می‌گذراند اما خیال تسلیم شدن در برابر جبر را ندارد.

ثریای در ظاهر آرام نیز به نظر می‌رسد که دیگر تحمل شاپور را ندارد و به دنبال راه حلی برای خلاص شدن از دست اوست. با این‌حال شاپور هر حرکتی که از نظر او بی جا و غیرقابل پیش‌بینی باشد را دلیلی بر شورش می‌داند و با آن مقابله می‌کند. باید دید در نهایت سرنوشت ثریا چه خواهد شد.

قباد که پیش از این سعی داشت از طریق زور و قدرت توجه شهرزاد را به خود جلب کند، حالا به سمت و سوی اعمال خیرخواهانه رفته و سعی دارد از این طریق دل شهرزاد را بدست بیاورد اما آیا در راهی که پیش گرفته می‌تواند موفق شود؟

انتشار قسمت آخر فصل دوم شهرزاد نزدیک است و شما می توانید به راحتی قسمت آخر را دوشنبه هفدهم مهر بصورت رایگان در هر زمانی و هر مکانی و با هر صفحه نمایشی شامل تلویزیون، تلفن همراه، تبلت و رایانه از « آیو » تماشا کنید.

آیو ویژگی‌هایی دارد که خوراک خور‌ه‌های فیلم و عاشقان فیلم دیدن است، با آیو می‌توانید بدون دغدغه از اپلیکیشن آیو در تلفن همراهتان، در خانه با تلویزیون هوشمندتان یا ستاپ باکس آیو (آیو باکس) و رایانه شخصی‌تان، هر جا که به اینترنت دسترسی داشتید با پخش آنلاین یا پخش اینترنتی و بدون نیاز به دانلود ، کلی فیلم و سریال جدید مانند «مادر قلب اتمی»، «بوفالو»، «تیک آف» و «ویلایی‌ها» و همینطور فوتبال‌های سری آ و سایر لیگ‌های اروپایی، تنیس، بوکس، فرمول یک و سایر ورزش‌ها را از آیو اسپرت شبکه اختصاصی ورزش آیو با گزارش‌های فارسی جذاب و به سبک خاص به صورت 24 ساعته ببینید. پیوستن به خانواده آیو خیلی سخت نیست، آیو با شما چند تا کلیک هم نه، تنها یک کلیک فاصله دارد.

از دیگر ویژگی‌های  جذاب آیو  برای شیفتگان فیلم و سریال تماشای آنلاین بدون دغدغه کم شدن حجم اینترنت برای اپراتورهای منتخب است. اگر شما مشترک همراه اول، پارس آنلاین، آسیاتک، های‌وب، پیشگامان و فن‌آوا باشید لازم نیست در هنگام استفاده از سرویس آیو  نگران تمام شدن ترافیک خود باشید. کافی است مشترک آیو شوید و  در هر مکان و هر زمان از طریق پلتفرم‌های متفاوت از قبیل گوشی تلفن همراه، تلویزیون هوشمند، ستاپ باکس (آیوباکس) و یا رایانه شخصی به تماشای فیلم و سریال‌های مورد علاقه خود بنشینید و لذت ببرید. و همواره به یاد داشته باشید که «جور دیگر باید دید».

{jcomments off}aio23

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها