صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : انیمیشن پهلوانان از لیست بهترین سریال های IMDB خارج شد!

انیمیشن پهلوانان از لیست بهترین سریال های IMDB خارج شد!

انیمیشن پهلوانان

هجوم کاربران ایرانی به وبسایت IMDB برای امتیازدهی به انیمیشن پهلوانان ، به خارج شدن آن از فهرست برترین سریال های این وبسایت انجامید.

پس از آنکه با امتیازدهی دسته جمعی کاربران ایرانی در وبسایت IMDB ، انیمیشن پهلوانان به فهرست ۲۵۰ سریال برتر از نگاه کاربران راه یافت، این وبسایت به علت فعالیت غیر معمول و الگوی مشکوک امتیازدهی کاربران ایرانی به انیمیشن پهلوانان ، روش میانگین‌ گیری متفاوتی را برای محاسبه ی نمره ی این سریال انتخاب کرد. با این کار، انیمیشن پهلوانان از جمع ۲۵۰ سریال برتر به کلی خارج شد.

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو، چند روز قبل بود که خبر ساخت فصل دوم انیمیشن پهلوانان برای پخش از تلویزیون در ایام نوروز ۱۴۰۱ منتشر شد، انیمیشنی که فصل اول آن ۱۴ سال قبل پخش و به یکی از محبوب ترین و خاطره انگیزترین انیمیشن ها در میان کودکان ایرانی بدل شد.

پس از انتشار این خبر، کاربران ایرانی طرفدار این انیمیشن به صورت دسته جمعی اقدام به امتیازدهی کامل ده از ده به این انیمیشن در وبسایت IMDB کردند.

با این اقدام رتبه ی انیمیشن پهلوانان در فهرست برترین سریال‌ های IMDB به تدریج بالا و بالاتر رفت و این انیمیشن ایرانی وارد فهرست ۲۵۰ سریال برتر تاریخ از نگاه کاربران سایت IMDB شد.

بیش از ۱۰۰ هزار کاربر به انیمیشن پهلوانان امتیاز کامل دادند و این انیمیشن سریال‌ هایی همچون فرندز، پیکی بلایندرز، گیم آو ترونز و برکینگ بد را در فهرست وبسایت IMDB پشت سر گذاشت.

چند روز قبل سیاوش زرین‌ آبادی نویسنده و کارگردان انیمیشن پهلوانان از پخش سری جدید این مجموعه در نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

زرین آبادی گفت سری جدید انیمیشن پهلوانان به لحاظ محتوا و داستان تفاوت چندانی با سری قبل آن ندارد اما از نظر تکنیکی تا حدودی ارتقا پیدا کرده است.

او انیمیشن پهلوانان را اثری پرمخاطب عنوان کرد و گفت گروه تولید این انیمیشن روزانه پیام‌ های بسیاری از داخل و خارج از کشور مبنی بر تولید و پخش قسمت‌ های جدید و بیشتری از این انیمیشن دریافت می‌ کند.

پهلوانان یک مجموعه تلویزیونی انیمیشنی به نویسندگی و کارگردانی سیاوش زرین‌ آبادی است که داستان آن در شهر خوارزم، از شهرهای خراسان قدیم، در قرن هشتم هجری قمری می‌ گذرد.

در خلاصه ی داستان این انیمیشن آمده: «پهلوان پوریای ولی با همکاری شاگردانش پهلوان یاور، پهلوان صفی و پهلوان مفرد، در مقابل مکر و حیله ی اسکندرخان، داروغه ی طماع، حریص و جاه‌ طلب شهر، ایستادگی و مبارزه می‌ کند.»

این مجموعه به زبان‌ های عربی و ترکی نیز دوبله شده‌ است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها