صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : روز رستاخیز آماده می شود

روز رستاخیز آماده می شود

rastakhiz
مسئول روابط عمومی فیلم سینمایی «روز رستاخیز» گفت: فیلم «روز رستاخیز» مراحل فنی را طی می کند و فعلا در مرحله موسیقی و صداگذاری هستیم
وی گفت: این قسمت به دلیل حساسیت و دقت فراوان «احمدرضا درویش» کارگردان این فیلم کمی طولانی شده است ولی به زودی به پایان خواهد رسید.
روز رستاخیز درباره واقعه عاشورا و قیام امام حسین(ع) است و قصه فیلم براساس گزارش که پیش منتشر شده به شخصیتی حاشیه ای در واقعه عاشورا مربوط است که در متن حوادث حرکت می کند.این فیلم، از مرگ معاویه تا قیام امام حسین (ع) را روایت خواهد کرد.
برخی عوامل این پروژه عبارتند از حسین جعفریان مدیر فیلمبرداری، مجید میرفخرایی طراح صحنه و لباس، محسن موسوی طراح چهره پردازی، یدالله نجفی صدابردار و علی قائم مقامی مدیر تولید.
آرش آصفی، حسن پورشیرازی، فرهاد قائمیان، پوریا پورسرخ، بابک حمیدیان، شقایق فراهانی، سروش گودرزی امیر مولوی، انوش معظمی، بهنام تشکر، بهادر زمانی، یاور احمدی فر، محمود محکمی، کورش زارعی، حمید جدیدی، سعید علی پور، قادر پزشکی، علی جاویدفر، تورج فرامرزیان، خلیل ا… خواجه نظامی و با حضور پرویز پورحسینی، انوشیروان ارجمند، میرطاهر مظلومی، محمدرضا حقگو بازیگران این فیلم هستند
ذره بین : امیدوارم این حساسیت و دقت فراوان ، نتیجه قابل قبولی داشته باشد.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها