صفحه اصلی > پنج برتر : 5 فیلم اکشن برتر سال 1397 از نگاه مووی مگ

5 فیلم اکشن برتر سال 1397 از نگاه مووی مگ

پلنگ سیاه (Black Panther)

با آغاز سال 1398 ، نویسندگان سایت مووی مگ تصمیم گرفته اند تا بهترین آثاری که در سال گذشته در ژانرهای مختلف به اکران درآمده اند را انتخاب کرده و در بخش « پنج برتر » هفته معرفی نمایند.  

در این هفته قصد داریم به پنج فیلم برتر ژانر اکشن که در سال 97 اکران شده اند بپردازیم.

5 – پلنگ سیاه (Black Panther) : مارول سال گذشته نخستین اَبَرقهرمان سیاه پوست خود را به سینما آورد و سرزمین واکاندا را به مخاطبان سینما معرفی کرد. سرزمینی در قلب آفریقا که پیشرفته بود و از دیدگان پنهان شده بود. « پلنگ سیاه » یکی از اکشن های خوش ساخت سال بود که به طرز عجیبی در فصل اسکار هم موفق شد چندتایی اسکار واقعاً غیرقابل پیش بینی دریافت نماید. « پلنگ سیاه » قطعاً میتونه در لیست 5 اکشن برتر سال قرار بگیره اما کسی واقعاً موسیقی متن فیلم رو یادشه که اسکار گرفت!؟

 ددپول 2 (Deadpool 2)

4- ددپول 2 (Deadpool 2) : درسته که قسمت دوم « ددپول » مانند قسمت اول نتوانست جالب و خلاقانه باشد، اما اکشن فراوان فیلم که از تنوع زیادی هم برخوردار بود، هنوز صلاحیت این رو داره که در لیست پنج برتر ما قرار بگیره. حضور شخصیت های جدید و قدرت های هیجان انگیزشون به همراه ددپول بی ادب و بامزه، باعث شد که « ددپول 2 » در لیست ما جای بگیرد.

 ماموریت غیرممکن : فال اوت (Mission: Impossible – Fallout

3- ماموریت غیرممکن : فال اوت (Mission: Impossible – Fallout)  : اتان هانت و تیم خبره اش در هر قسمت از سری فیلمهای « ماموریت غیرممکن » صحنه های اکشن بی نظیری را خلق کردند و تا به امروز نشده که ما را ناامید کنند! « ماموریت غیرممکن : فال اوت » نیز مانند قسمت های گذشته این مجموعه سرشار از تعقیب و گریز و صحنه های اکشن نفس گیر بود. سکانس محبوب ما در این فیلم صحنه مبارزه در دستشویی هست که یکی از بهترین های فیلم هم به شمار می رود!

بازیکن آماده شماره یک (Ready Player One)

2- بازیکن آماده شماره یک (Ready Player One) : یکی از خلاقانه ترین اکشن های سال به نظر اعضای تحریریه مووی مگ، « بازیکن آماده شماره یک » استیون اسپیلبرگ بود. فیلم اکشن جذابی که بخش زیادی از آن در واقعیت مجازی می گذشت و جالب اینکه در این بخش، ارجاعات جالبی از جمله به فیلم « درخشش » استنلی کوبریک و بازیهایی نظیر « مورتال کمبات » داده می شد که تماشای فیلم رو به تجربه ای هیجان انگیز تبدیل کرده بود. قطعاً در لیست بهترین اکشن های سال ما، فیلم آقای اسپیلبرگ خلاقانه ترین گزینه است.

 انتقام جویان : جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War

1- انتقام جویان : جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) : بدون شک هیجان انگیزترین فیلم اکشن سال قسمت سوم فیلم « انتقام جویان » با عنوان « جنگ ابدیت » بود که به خوبی توانست رضایت طرفداران این مجموعه را به خود جلب نماید. جدال اَبَرقهرمانان مارول با یکی از بهترین شخصیت های منفی این سری یعنی تانوس به حدی جالب و هیجان انگیز بود که بسیاری از علاقه مندان سینما را بی صبرانه منتظر اکران آخرین قسمت این سری نگه داشت. تانوس در « جنگ ابدیت » پیروز شد اما باید دید که بازگشت اَبَرقهرمانان باقی مانده چطور منجر به شکست او خواهد شد.

 

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها