صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : جاستین تیمبرلک به فیلم جدید برادران کوئن پیوست

جاستین تیمبرلک به فیلم جدید برادران کوئن پیوست

timberlack

«جاستین تیمبرلیك»، خواننده سرشناس آمریكایی به جدیدترین پروژه فیلم برادران كوئن خواهد پیوست.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، مسوولان كمپانی فاكس قرن بیستم اعلام كردند، برادران كوئن كه كارگردانی پروژه فیلم «به موقع» را برعهده دارند، از «جاستین تیمبرلیك» به عنوان یكی از نقش های اصلی این فیلم بازی خواهند گرفت.

«تیمبرلیك» كه پیش از این در فیلم «شبكه اجتماعی» دیوید فینچر نقش آفرینی داشت به نظر می رسد كه با بازی در این فیلم بزرگ ترین حضور خود را در دنیای سینما را تجربه خواهد كرد.

وی در این فیلم قرار است نقش یك موزیسین جوان با نام “جیم” را بازی كند كه با دختری كه نقش آن را «كری مولیگان» بازی خواهد كرد ازدواج می كند.

این پروژه فیلم سال آینده مقابل دوربین خواهد رفت و «رابرت كراپ» كه پیش از این تهیه كننده فیلم «شهامت واقعی» بوده است تولید این فیلم را برعهده خواهد داشت.

سینمای برادران كوئن چندان به سبك و ژانر خاصی پایبند نیست و انواع مختلف فیلم ها در كارنامه این دو برادر دیده می شود از كمدی هایی چون «بزرگ كردن آریزونا» و «قاتلین پیرزن» تا فیلم گنكستری «گذرگاه میلر»، جنایی «فارگو»، «پیرمردها کشوری ندارند» تا رمانتیك «سنگدلی بی نهایت» و سیاسی جاسوسی «پس از خواندن بسوزان».

این دو برادر نگارش فیلم نامه، كارگردانی و تهیه كنندگی فیلم هایشان را مشتركا عهده دار هستند؛ هرچند طی سال های اخیر «اتان» بیشتر در امر تهیه كنندگی و «جوئل» در زمینه كارگردانی فعال بوده است.


ذره بین : احتمالاً در خلال ساخت این فیلم می شنویم که « جاستین تیمبرلک » رابطه ایی را با « کری مولیگان » شروع کرده!


کپی برداری از مطالب سایت تنها با ذکر دقیق لینک سایت MovieMag.IR و نویسنده مطلب مجاز است.

به جمع طرفداران مووی مگ در فیس بوک بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها