صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : خبرهایی جدید از فیلم تازه « آرنولد شوارتزنگر »

خبرهایی جدید از فیلم تازه « آرنولد شوارتزنگر »

109647

با پيوستن « جيمي الكساندر» به پروژه سينمايي «آخرين مقاومت»، آرنولد بازيگر نقش مقابل‌اش را در اين فيلم اكشن شناخت.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، چندي پيش «فارست ويتاكر» و «رود ريگو سنتورو» هم به اين درام اكشن پيوسته‌اند و اين فيلم به زودي مقابل دوربين خواهد رفت.

آرنولد شوارتزنگر، بازيگر صاحب نام فيلم‌هاي اکشن و فرماندار سابق ايالت کاليفرنيا به زودي با بازي در فيلم سينمايي «آخرين مقاومت» به دنياي سينما بازمي‌گردد.

به نوشته هاليوود ريپورتر، اين فيلم به كارگرداني « كيم جي وون» خالق آثاري چون «شيطان را ديدم» و «خوب، بد، عجيب» كارگرداني خواهد شد.

فيلم سينمايي «آخرين مقاومت» نخستين پروژه‌ي سينمايي انگليسي زبان کيم جي وون به شمار مي‌آيد.

همچنين شرکت فيلمسازي «لاينز گيت» اکران اين فيلم سينمايي را برعهده گرفته است و «لورنزو دي بوناونچورا» تهيه‌کننده «آخرين مقاوت» است.

فيلمنامه «آخرين مقاومت» را «اندرو کناور» نوشته است و اين فيلم سينمايي داستان کلانتر شهر کوچکي را به تصوير مي‌کشد که در برابر فرار يکي از بزرگترين قاچاقچيان مواد مخدر از مرزهاي مکزيک مقاومت مي‌کند.

شوارتزنگر در سال گذشته حضور بسيار کوتاه و افتخاري در فيلم بي ارزشهاي استالونه داشت.

آرنولد شوايتزنگر براي نخستين بار سال 1970 در فيلم «هركول در نيويورك» مقابل دوربين ظاهر شد. او تاكنون در بيش از 40 فيلم به ايفاي نقش پرداخته است كه فيلم «ترميناتور» (1991) او از بقيه مشهورتر است.

شوارتزنگر فرماندار سابق كاليفرنيا كه به«گاورناتور» ملقب است؛ كلمه‌ي «گاورناتور» از دو كلمه متعلق به دو دنياي مختلف تشكيل شده است: دنياي سياست (كلمه Governer به معناي فرمانده) و دنياي فيلم كلمه‌ي( Terminator )به معناي «ويرانگر».

از ديگر آثار «شوارتزنگر» مي‌توان به «ترميناتور 3» (2003)، «ششمين روز» (2000)، «بتمن و رابين» (1997)، «دروغ‌هاي حقيقي» (1994) و«غارتگر» (1987) اشاره كرد.

 

ذره بین : باید ببینیم « آرنولد » می تونه دوباره در سینما موفق بشه یا اینکه مثل سیاست …

به جمع طرفداران مووی مگ در فیس بوک بپیوندید


 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها