صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : خبرهایی جدید از انیمیشن « تهران 1500 »

خبرهایی جدید از انیمیشن « تهران 1500 »

473

جلسه بررسي و کنترل کيفي نهايي ديالوگ‌هاي «تهران1500» با اتمام ساخت اين انيميشن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در اين جلسه که با حضور بهرام عظيمي کارگردان، محسن علمداري نويسنده، حسين رفيع طنزپرداز و مهرداد رئيسي مدير دوبلاژ تشکيل شد، کنترل کيفي ديالوگ‌ها از لحاظ بار طنز،حس، گويش و به طور کلي دوبلاژ و همچنين نتيجه‌گيري نهايي در اين ارتباط صورت گرفت.

حاضران با مشاهده کامل انيميشن، به نتايجي در ارتباط با تغيير و اضافه نمودن برخي ديالوگ‌ها رسيدند که ضبط نهايي دوبلاژ آن از تاريخ 25 آذر الي 5 دي ماه سال جاري در استوديوي انجمن گويندگان جوان انجام خواهد گرفت.

رئيســـي مدير دوبلاژ اين انيميشـن به ايسنا گفت: به دليل ضبط صدا قبل از ساخت انيميشن که همگام با کشورهاي پيشرفته در اين صنعت، صورت گرفته است،بهتر است در راستاي پر کردن هر چه بهتر فضاهاي نيازمند،حالت‌ها و عکس العمل‌هاي بيشتر و همچنين اضافه نمودن برخي ديالوگ‌ها به متن، روتوش نهايي در دوبلاژ اثر صورت پذيرد که بعنوان يک پروژه‌ي ملي درخشان‌تر جلوه‌گر شود.

اين انيميشن براي حضور در سي امين دوره جشنواره فيلم فجر آماده نمايش مي‌شود.

انيميشن «تهران 1500» كه شهر تهران را در سال 1500 شمسي به تصوير مي‌كشد، از شخصيت‌ و كاراكترهاي بازيگران مشهور سينما هديه تهراني، بهرام رادان، مهران مديري، گوهر خيرانديش، مهتاب نصيرپور، محمدرضا شريفي نيا، حبيب رضايي و حسام نواب صفوي بهره برده است.

فيلمنامه «تهران 1500» را امير مسعود علمداري و بهرام عظيمي با مشاوره محمد رحمانيان، پيمان معادي و حبيب رضايي نوشته‌اند.

فيلم در ژانر كمدي است و داستان آن درباره گذشته و حال پيرمردي 160 ساله به نام اكبرآقا (مهران مديري) است و زمان داستان 15 روز قبل از تحويل سال 1500 هجري شمسي است. در سال 1500 ربات‌ها در كنار مردم زندگي مي‌كنند و آدم‌هاي پولدار مي‌توانند با امكانات پيشرفته پزشكي تا 160 سال زندگي كنند!

 

ذره بین : باید ببینیم بالاخره چشممان به جمال این انیمیشن می افتد یا خیر!

به جمع طرفداران مووی مگ در فیس بوک بپیوندید

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها