صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : اگر نیاز به زیرنویس فارسی خوب و هماهنگ دارید با ما همراه باشید!

اگر نیاز به زیرنویس فارسی خوب و هماهنگ دارید با ما همراه باشید!

image 1397344224020233 img 20190110 183119

دانلود فیلم و دانلود زیرنویس فارسی حوزه هایی هستند که همواره با یکدیگر در ارتباط بوده اند و همواره طرفداران سینما را درگیر خود کرده اند. واقعیت این است که تماشای فیلم و سریال به عنوان یک تفریح توانسته به خوبی جای خود را در میان عادت های ثابت ما باز کند. به قول یکی از دوستان، فیلم و سریال دیدن یکی از کم خرج ترین تفریح های این روزهاست؛ مخصوصا الان که همه چیز گران شده است. در این میان فیلم هایی بوده اند که توانسته اند به خوبی با ما ارتباط برقرار کنند، الهام بخش ما باشند و حتی ما را از درون تغییر دهند. هر چند که ممکن است تماشای فیلم در نزد خانواده و والدین کار بیهوده ای باشد و به آن اعتراض کنند. این روزها روش پیدا کردن فیلم و سریال های خوب به لطف فضای مجازی کاری بسیار راحتی است.

در واقع دیگر لازم نیست ساعات و حتی دقایقی را به دنبال فیلم و سریال های خوب باشیم. چون فقط کافیست که یک فیلم خوب از آب دربیاید؛ بلافاصله تمام اخبار آن در سایت ها و شبکه های اجتماعی پخش می شود. مخصوصا که به فیلم ها امتیاز هم داده می شود. امتیاز دادن به یک فیلم که هم توسط تماشاگران و هم توسط منتقدان انجام می شود، موضوع چندان جدیدی نیست اما در چند سال اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است. به طوری که میان امتیاز هر فیلم و فروش آن رابطه نسبتا مستقیمی وجود دارد. هر چه امتیاز یک فیلم بیشتر باشد، آن فیلم فروش بیشتری را تجربه می کند. البته این موضوع همیشه صدق نمی کند.

برای مثال فیلم ونوم که عموما نقد های ضعیفی دانلود کرد، به یک موفقیت تجاری بزرگ تبدیل شد و از طرف دیگر، فیلم نابودی بسیار مورد توجه منتقدان قرار گرفت اما فروش پایینی را تجربه کرد. هر چند که وجود بازیگران و کارگردان های بزرگ در یک فیلم هم بر فروش تاثیر بسزایی دارند. با این همه، موارد ذکر شده تاثیر چندانی بر عموم کاربران ایران ندارند و بیشتر ما از فیلم ونوم گرفته تا نابودی را تماشا می کنیم. برای این کار عموما از سایت های دانلود فیلم و دانلود  زیرنویس فارسی فیلم استفاده می کنیم. اینجاست که اهمیت این سایت ها آشکار می شود. سایت های بسیار زیادی در این حوزه ها کار میکنند اما کدام یک را می توان به عنوان یک مرجع شناخت؟ گاها پیش آمده که حتی در سایت های معروف اطلاعات اشتباهی در مورد یک اثر منتشر شود.

یک مرجع خوب باید اطلاعات کامل و درستی از یک اثر ارائه کند. سایت های دانلود فیلم معمولا اطلاعات قابل قبولی منتشر می کنند اما سایت های دانلود زیرنویس به بهانه های مختلف از نوشتن اطلاعات درست و مناسب سر باز میزنند. اگر چه استثناهایی هم وجود دارد. سایت ایران زیرنویس یکی از سایت های دانلود زیرنویس فارسی است که از هر نظر سنگ تمام گذاشته است! این سایت تقریبا تمام مطالب جدید را پوشش داده و دیتابیس سایت خود را نیز روز به روز گسترش می دهد. فیلم ها و سریال ها در کوتاه ترین زمان ممکن بروز می شوند و لازم نیست که نگران آپدیت به موقع باشید. سایت کاملا واکنش گرا بوده و با هر دستگاهی به راحتی میتوان از آن استفاده کرد. سرعت بارگذاری و سرعت لینک های دانلود فوق العاده بالاست و علاوه بر قرار دادن کار بهترین مترجم ها، با بررسی زمان بندی زیرنویس ها، هماهنگ ترین زیرنویس ها را برای دانلود قرار می دهد.

این سایت برای مطالبی که تا کنون پوشش داده است، تمام وب ایران را زیر و رو کرده! و با نامگذاری مجدد و تغییر انکدینگ زیرنویس ها و همچنین مرتب کردن آنها، آرشیو منظم و بدون مشکلی را فراهم کرده که روز به روز نیز به تعداد آنها افزوده می شود. این سایت همچنین برترین فیلم های سال را پوشش داده و در صفحه ای جداگانه به نام دانلود فیلم قرار داده است. صحبت از برترین فیلم های سال شد! فیلم آکوامن یکی از مورد انتظار ترین فیلم های سال 2018 بود که در طول چند روز گذشته توانست رکورد جدیدی را برای کمپانی دی سی رقم بزند. رکوردی که کمپانی های دی سی و برادران وارنر در طول چند سال گذشته همواره برای آن تلاش کرده اند اما به خاطر سیاست های اشتباه، به آن دست نیافته بودند.

image 1390071022475 img3 201901456 0328541

فیلم آکوامن موفق شد که به فروش بالای یک میلیارد دلار دست پیدا کند و به اولین فیلم میلیاردی دی سی تبدیل شود. این فیلم از کارگردان و تیم بازیگری معروفی بهره می برد که از جمله آنها می توان به جیسون موموآ، نیکول کیدمن، ویلم دفو، پاتریک ویلسون، امبر هرد و دولف لاندگرن اشاره کرد. به این ترتیب، دانلود فیلم و  زیرنویس فارسی Aquaman 2018 بیشتر از پیش مورد توجه قرار خواهد گرفت. فروش بالای یک میلیارد دلار برای رقیب دیرینه دی سی یعنی کمپانی مارول به یکی از ساده ترین کارها بدل شده است. مارول تا کنون 5 فیلم با فروش بالای یک میلیارد و یک فیلم با فروش بالای دو میلیارد دلار ساخته است.

یکی از فیلم های میلیاردی دیگر مارول که پیش روی ماست، فیلم کاپیتان مارول است. این فیلم داستان زنی به نام کارول دنورز را بازگو می کند که در طی یک حادثه، دی ان ای او با یک بیگانه ترکیب می شود و قدرت هایی فراانسانی به دست می آورد. قرار است بری لارسون نقش کارول دنورز / کاپیتان مارول را در این فیلم بازی کند. کاپیتان مارول یکی از قدرتمند ابرقهرمان های دنیای مارول کامیکس است که قرار است در سال 2019 به صفحه نمایش بیاید. این اولین حضور یک ابرقهرمان زن در سینما هم محسوب می شود و انتظار می رود مانند فیلم پلنگ سیاه مورد استقبال گسترده قرار بگیرد.

در این لحظه، حاشیه های زیادی در مورد این فیلم وجود دارد. در حالی که کمتر از دو ماه به اکران این فیلم باقی مانده است، بیشتر افراد در فضای مجازی بر علیه بری لارسون هستند. آنها فکر می کنند که بری لارسون به هیچ وجه برای ایفای این نقش مناسب نیست. البته این قضیه از زمان انتشار اولین تریلر فیلم هم وجود داشت اما ظاهرا رفته رفته به تعداد این افراد افزوده شده است. با این حال، فیلم کاپیتان مارول به مورد انتظار ترین فیلم در میان تمام کاربران IMDb تبدیل شده است. این محبوبیت در میان کاربران ایرانی هم دیده شد و بلافاصله بعد از انتشار اولین تریلر، جستجو ها برای دانلود زیرنویس فارسی Captain Marvel 2019 شروع شد. ساموئل ال جکسون در این فیلم نیز در نقش نیک فیوری ظاهر می شود. جکسون که پولسازترین بازیگر تاریخ سینماست، سال پر کاری را در پیش رو دارد.

او در سال 2019 در فیلم های شیشه، کاپیتان مارول، آخرین اندازه گیری کامل، شفت، مرد عنکبوتی: دور از خانه، بنکر و فیلم دوم محافظ مزدور بازی می کند. هر چند که فیلمبرداری بیشتر این آثار تمام شده اما حضور در افتتاحیه ها در کشورهای مختلف، برای این همه فیلم، کار چندان راحت و خوشایندی هم نیست. از میان فیلم های مذکور، اولین فیلمی که قرار است مجددا ساموئل ال جکسون را در آن ببینیم، فیلم شیشه است. این فیلم شخصیت های دو فیلم نشکن 2003 و شکافته 2016 را ترکیب کرده و قرار است که داستان آنها را به انتها برساند. پس ساعت های خود را برای زمان انتشار فیلم و زیرنویس فارسی Glass 2019 کوک کنید. ساموئل در این فیلم که توسط ام. نایت شیامالان کارگردانی شده است، در کنار بروس ویلیس، سارا پلسون، جیمز مک آووی و آنا تیلور جوی بازی می کند. {jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها