یکی از مسئولان ارشد نتفلیکس در همایشی از برنامه گسترده این رسانه بزرگ آنلاین در کشور مکزیک خبر داد.
به گزارش مووی مگ به نقل از صبا، کمپانی نتفلیکس با اعلام تهیه و تولید ۵۰ فیلم و شوی تلویزیونی در مکزیک از برنامه بلندبالای خود برای حضور در این کشور پرده برداشت. این حجم تولید، مکزیک را به صدر فهرست حوزه بینالملل فعالیتهای نتفلیکس خواهد رساند.
تد ساراندوس مدیر محتوای نتفلیکیس در این باره گفت: برای درک بزرگی و حجم این برنامه میتوان آن را با خبر چند ماه پیش ما مقایسه کنید که اعلام کردیم در همین مدت زمان ۳۰ شوی تلویزیونی در کشور هندوستان خواهیم ساخت. حال حجم کار در مکزیک از این مقدار هم فراتر رفته است.
این تصمیم بعد از آن صورت گرفته است که برخی از پروژههای اخیر نتفلیکس در مکزیک موفقیتی فوقالعاده کسب کردند؛ آثاری چون «رما» به کارگردانی آلفونسو کوارون که تا نامزدی جایزه اسکار بهترین فیلم نیز پیش رفته است و یا سریال جنایی «نارکوس -Narcos» که زندگی کارتلهای بزرگ موادمخدر در مکزیک را به تصویر کشید و یکی از محبوبترین سریالهای این کمپانی به حساب میآید.
خبر ساخت ۵۰ اثر در مکزیک ظرف مدت ۲ سال را تد ساراندوس روز سهشنبه در یک گردهمایی اعلام کرد. او همچنین افزود که نتفلیکس به زودی دفتر خود در مکزیک را به منظور هماهنگی تولید این آثار جدید افتتاح خواهد کرد.
در میان این فیلمهای جدید کمدی–موزیکال «Como caido del cielo» درباره زندگی پدرو اینفانته، خواننده و بازیگر افسانهای مکزیک نیز وجود دارد.
یکی از دلایلی که مکزیک تا این حد برای نتفلیکس اهمیت دارد این است که این کشور اولین مقصد تولیدات بینالمللی این کمپانی بود؛ زمانی که نتفلیکس در سال ۲۰۱۱ برای گسترش نفوذ خود و عبور از مرزهای ایالات متحده، وارد آمریکای لاتین شد و از آن زمان به بعد در میان کشورهای این منطقه مکزیک همواره از لحاظ میزان استقبال و مخاطب با اختلاف فاحشی در صدر ایستاده است.