صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : معرفی برخی از فیلم های برتر نیمه دوم سال 2019

معرفی برخی از فیلم های برتر نیمه دوم سال 2019

top movies of

سال 2019 را میتوان یکی از برترین سال هایی معرفی کرد که در طولش فیلم های بسیار خوبی اکران شد و اغلب آنها از کیفیت زیادی برخوردار بودند، البته هنوز امسال به پایان نرسیده است و فیلم های بسیار خوبی نیز در صف انتظار برای اکران هستند از این رو تصمیم بر این شد که چند فیلم برای شما معرفی کنیم که قرار است در نیمه دوم سال در دسترس باشد. بعضی از فیلم های معرفی شده در این لیست ممکن است اکران شده باشند ولی هنوز فیلم با کیفیت بالا در اینترنت منتشر نشده است و یا کلا در اینترنت موجود نمیباشد و یا با کیفیت پرده موجود هستند. برای دانلود زیرنویس فارسی هر کدام از فیلم های زیر به سایت جهان ساب مراجعه کنید.  

فیلم Hobbs And Shaw 2019

فیلم هابز و شاو نام اسپین آفی از سری سریع و خشن میباشد که قرار است به زودی اکران شود، این فیلم داستان مامور اف بی آی هابز و خلاف کار معروف شاو میباشد، داستان از جایی شروع میشود که یک سرویس اطلاعاتی در تلاش دستگیری یک خلافکار قدرتمند ناکام میماند و تصمیم میگیرد که از دیگر از نیرو های خوش برای دستگیری او استفاده نکند و از اشخاصی با تجربه تر کمک بگیرد که این دو شخص کسی نیست جز هابز(دواین جانسون) و شاو(جیسون استاتهام). برای دانلود زیرنویس Hobbs And Shaw 2019 به سایت جهان ساب مرجعه کنید.  

فیلم Spider-Man Far From Home 2019

اسپایدر من دور از خانه، نام دومین قسمت از سومین سری مرد عنکبوتی میباشد که به اکران نیز رسیده است ولی فعلا در اینترنت نسخه کیفیت بالای فیلم منتشر نشده است و فعلا بالاترین کیفیت موجود HDCAM میباشد، به محض این که کیفیت های بالاتر این فیلم منتشر شود، زیرنویس فارسی را با آن کیفیت ها نیز هماهنگ میکنیم و در سایت قرار خواهیم داد. داستان این قسمت در خارج از خاک ایالات متحده آمریکا رخ میدهد و این اولین بار است که فیلمی از اسپایدر من در خارج از خاک آمریکا ساخته میشود. برای دانلود زیرنویس Spider-Man Far From Home 2019 به سایت جهان ساب مراجعه کنید.  

فیلم X-Men Dark Phoenix 2019

ایکس من ققنوس تیره نام قسمت جدید از سری مردان ایکس میباشد که قرار است به زودی بر روی پرده های سینما ها برود، سری ایکس من همیشه پرطرفدار بوده است مخصوصا شخصیت ولورین یا همان لوگان این اولین قسمتی است که دیگر شاهد حظور هیوجکمن در سری ایکس من نخواهیم بود و او رسما از سری ایکس من حذف شده است. داستان این قسمت درباره جین(سوفی ترنر) میباشد، در این قسمت او تبدیل شده است به یک شخصیت منفی و با استفاده از قدرت هایش کار های شرورانه ای میکند، برای دانلود زیرنویس X-Men Dark Phoenix 2019 به سایت جهان ساب مراجعه کنید.  

فیلم Once Upon a Time In Hollywood 2019

روزی روزگاری در هالیوود نام فیلم جدید تارنتیتو میباشد که هم اکنون در حال اکران میباشد، در این فیلم بازیگرانی بسیار سطح بالا و معروفی از جمله لئوناردو دیکاپریو، برد پیت و مارگرت رابی به ایفای نقش پرداخته اند و چه کسی بهتر از تارانتینو برای کارگردانی! از اینگونه فیلم ها در 10 سال یکبار ساخته میشود پس هرگز این فیلم را از دست ندهید مهم نیست که به کدام ژانر علاقمند هستید فیلم های تارنتینو فرق میکند و حتما خوشتان می آید. برای دانلود زیرنویس Once Upon a Time In Hollywood 2019 حتما به سایت ما سر بزنید.

فیلم Terminator Dark Fate 2019

نابودگر سرنوشت تیره نام فیلمی میباشد که قرار است آغاز فصل جدیدی از سری ترمیناتور باشد، در طول تاریخ کارگردان های بسیاری فیلمی درباره نابودگر ها ساخته اند و هرکدام داستان را به نحوی روایت میکند به نظر من دو قسمت اول این سری یکی از بهترین روایت های داستان اسکای نت و نابودگر ها بوده است. بعد ها قسمت هایی ساخته شد که داستان را یکم دستکاری کرد که به نظر من قسمت سوم خوب بود ولی قسمت های که بعدا ساخته شد داستان اسکای نت را نابود کرد! در این قسمت جیمز کامرون یعنی همان کارگردان دو قسمت اول و کارگردان فیلم آواتار نیز جزو عوامل فیلم میباشد و این میتواند ما را امیدوار کند که این فیلم قرار است یکی از بهترین ها باشد، برای دانلود زیرنویس Terminator Dark Fate 2019 به مرجع دانلود زیرنویس فارسی: جهان ساب مراجعه کنید.  

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها