صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : 9 زوج مشهوری که عشق بی نظیری به یکدیگر دارند! + تصاویر

9 زوج مشهوری که عشق بی نظیری به یکدیگر دارند! + تصاویر

1 1585830043

وقتی کسی را واقعاً دوست داشته باشید، آن شخص تحت هر شرایطی برای شما زیبا است، حتی وقت هایی که با موهای ژولیده و چهره ی پف کرده کنار شما خوابیده باشد. عشق واقعی با گذشت زمان نه تنها کمرنگ نمی شود، بلکه در رویارویی با موانع قوی تر هم می شود. گرچه مدارک و شواهد علمی ای برای اثبات این مسأله وجود ندارد، اما زوج هایی وجود دارند که از آزمون زمان سربلند بیرون آمده اند و علیرغم همه ی تفاوت هایی که باهم داشته اند حمایتگر یکدیگر بوده اند.

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو، در ادامه به ماجرای زوج های عاشقی از – سلبریتی ها گرفته تا مردم عادی – می پردازیم که ثابت کرده اند عشق هیچ حد و مرزی نمی شناسد.

وقتی اِیمی رولوف، ستاره ی برنامه ی تلویزیونی «آدم های کوچک، دنیاهای بزرگ» با کریس مارک وارد رابطه عاشقانه شد، مادر ۴ فرزند و مادربزرگ ۲ نوه بود. آن ها ۳ سال با یکدیگر در رابطه ی عاشقانه بودند اما خواستگاری مارک از او برایش شوکه کننده بود. چون ایمی فکر نمی کرد هرگز دوباره بتواند عشق را تجربه کند اما این اتفاق افتاده بود. کریس به ایمی دلباخته بود و قد و قواره ی او برایش اهمیتی نداشت. این زوج قصد دارند امسال با یکدیگر ازدواج کنند.

2 1585830043

توریا پیت و مایکل هاسکین در دوران دبیرستان با یکدیگر آشنا و به هم علاقمند شده بودند. بعد از آنکه توریا به شغل مورد علاقه اش مشغول شد، حادثه ی ناگواری باعث شد ۶۵ درصد بدن او دچار سوختگی شود. سوختگی ها بسیار جدی بودند و پزشکان نگران بودند که او نتواند دوام آورد. مایکل شغلش را رها کرد تا از توریا مراقبت کند و این کار را آنقدر ادامه داد تا توریا بهبود پیدا کرد. این زوج حالا ۲ فرزند دارند.

3 1585830043

شاید بسیاری این موضوع را ندانند اما نیک جوناس قبل از آنکه حتی با پریانکا چوپرا ملاقات کند طرفدار او بود. ماجرا از این قرار بود که جوناس به گراهام راجرز، همبازی پریانکا چوپرا در سریال «کوانتیکو» (Quantico) پیغام داده بود و گفته بود که فکر می کند پریانکا فوق العاده است. بعد از مدتی انتظار، نیک قدم دوم را برداشت و همه ی شهامتش را جمع کرد تا با پریانکا صحبت کند. رابطه ی عاشقانه ی جوناس و چوپرا آغاز شد و بعد از گذشت چند ماه، آن ها بدون آنکه اجازه دهند تفاوت های زمینه ای و اختلاف سنی ۱۰ ساله شان مانعی شود، رسماً با یکدیگر ازدواج کردند.

5 1585830043

هیو جکمن و همسرش، دبورا لی فرنس که ۱۳ سال از او بزرگ تر است، نزدیک به ۲۴ است که با یکدیگر ازدواج کرده اند. این زوج ابتدا در سال ۱۹۹۵ سر صحنه ی فیلمبرداری باهم آشنا شدند، به یکدیگر دل باختند و دست آخر باهم ازدواج کردند. اما چیزی که اغلب مردم نمی دانند این است که این زوج مشهور با مشکلات بزرگی در مسیر زندگی مشترک شان رو به رو شدند. آن ها با مشکل ناباروری دست و پنجه نرم می کردند و دبورا ۲ بار دچار سقط جنین شد. در سال ۲۰۱۳ هم معلوم شد جکمن به سرطان پوست دچار است. با همه ی این ها، هیو و دبورا همیشه حمایتگر یکدیگر و در کنار هم بوده و هنوز هم با قدرت مسیر زندگی مشترک را ادامه می دهند.

6 1585830043

با وجود ۲۵ سال اختلاف سنی، کسی فکر نمی کرد مایکل داگلاس و کاترین زتاجونز که هر دو هم برنده ی جایزه اسکار بوده اند، به یکدیگر علاقمند شوند اما دست سرنوشت آن ها را در کنار هم قرار داد. این دو بازیگر مشهور هالیوودی در یک ضیافت شام که به مناسبت اولین اکران فیلم «زورو» (Zorro) برگزار شده بود (فیلمی که زتاجونز خود در آن حضور داشت) با یکدیگر آشنا شدند و مایکل داگلاس از همانجا دلباخته ی کاترین زتاجونز شد. مایکل حتی به کاترین گفت که «می خواهد پدر بچه هایش باشد». در سال ۲۰۰۰ این زوج با یکدیگر ازدواج کردند و به یکی از نمادهای عشق در ۲۰ سال اخیر تبدیل شده اند، عشقی که با وجود مشکلات خانوادگی، بیماری ها و جدایی کوتاه مدت هنوز پابرجا است.

7 1585830043

پیتر دینکلیج، ستاره ی سریال محبوب «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) با همسرش، اریکا اشمیت که ۱۵ سال است با او ازدواج کرده، در سال ۲۰۰۲ آشنا شد. آن ها شیفته ی یکدیگر شدند و برای اینکه نمی خواستند توجه رسانه ها به آن ها جلب شود، با یکدیگر فرار و در لاس وگاس باهم ازدواج کردند. این زوج، برخلاف دیگر سلبریتی ها، هیچ تمایلی به صحبت درباره ی زندگی خصوصی شان ندارند، اما هر زمان با یکدیگر در ملأعام ظاهر می شوند، دست در دست هم دارند. این زوج با وجود تفاوت های شغلی شان همیشه حمایتگر یکدیگر بوده اند و ۲ فرزند هم دارند. قد فقط یک عدد است!

8 1585830043

وقتی جان تراولتا، بازیگر مشهور هالیوودی با کلی پرستون، هنرپیشه و مدل سابق آمریکایی آشنا شد، پرستون هنوز متأهل بود. تراولتا تحت تأثیر زیبایی پرستون قرار گرفته بود اما کلی ابتدا از او خوشش نمی آمد. پرستون ازدواج بدی داشت و وقتی از همسر آن زمانش جدا شد به زمان احتیاج داشت تا التیام یابد. بعد از چند سال، جان و کلی با یکدیگر وارد رابطه ی عاشقانه شدند و طولی نکشید که باهم ازدواج کردند. فرزند اول آن ها به سندرم کاوازاکی (نوعی بیماری التهاب عروق) دچار بود و متأسفانه در سن ۱۶ سالگی از دنیا رفت، مسأله ای که قلب جان و کلی را به درد آورد، با این حال آن ها همیشه حمایتگر یکدیگر بوده اند. ۲۸ سال از ازدواج این زوج می گذرد.

9 1585830043

برایان ریچاردز از یک بیماری نادر به نام سندرم پروتئوس رنج می برد که باعث می شود رشد استخوان ها هرگز متوقف نشود. برایان از طریق یک سایت دوست یابی با همسر آینده اش، اَنجی آشنا شد و انجی او را با آغوش باز پذیرفت. به گفته ی انجی بیماری برایان باعث ترس او نشد و او اهمیتی به ظاهر نمی دهد. برایان نگران بود که هرگز نتواند عشق را تجربه کند اما انجی دنیای او را زیر و رو کرد.

10 1585830043

پائولو گابریل دا سیلوار باروس و کیتیوچیا لای هوشینو، زوج دوست داشتنی که در سال ۲۰۱۶ با یکدیگر ازدواج کردند، رکورد کوتاه ترین زوج دنیا تا به اکنون را در کتاب رکوردهای گینس به نام خود ثبت کرده اند. گرچه پائولو تنها ۹۰ سانتیمتر و کیتیوچیا هم تنها ۹۱ سانتیمتر قد دارد، اما عشق میان آن ها بزرگ تر از آن است که بتوان اندازه اش گرفت.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

سلبریتی های مشهوری که از دوران کودکی با یکدیگر دوست بوده اند! + تصاویر

سلبریتی هایی که ثروت فراوانشان را به خیریه ها اهدا کردند + تصاویر

9 سلبریتی مشهوری که علی رغم شکست در مسابقات استعدادیابی به شهرت رسیدند! + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها