صفحه اصلی > زوم سینمای جهان : نقد و بررسی فیلم The Three Stooges ( سه کله پوک )

نقد و بررسی فیلم The Three Stooges ( سه کله پوک )

3452352345

 

1- کسی در فیلم حضور دارد که من بشناسم؟!

سه بازیگر نقش ” کله پوک ها ” را اگر اهل سریال و فیلمهای تلویزیونی باشید به راحتی بیاد خواهید آورد. اما برای سینمایی ها باید بگویم که جنیفر هادسون خوش صدا در فیلم حضور دارد.

2- داستان فیلم درباره چیست ؟

این فیلم درباره سه مرد است که در دوران نوزادی در جلوی در یک پرورشگاه قرار داده شدند و از همان دوران با یکدیگر دوستی نزدیکی را آغاز کردند! حالا سالها از آن دوران گذشته و این سه نفر امروز تبدیل به جوانانی شدند که در پرورشگاهی که در آن رشد کرده اند زندگی و کار می کنند. اما خبر رسیده که این پرورشگاه قرار است فروخته شود و تنها در صورتی که این سه نفر بتوانند مبلغ گزاف خرید این خانه را تهیه کنند، قادر خواهند بود تا مانع از فروش یتیم خانه شوند اما جستجوی این افراد برای تهیه پول به اتفاقات عجیبی منجر می شود…

3-کارگردان کیست ؟11

بابی و پیتر فارلی که با ساخته های کمدیشان شناخته می شوند. از جمله معروفترین فیلمهای این دو کارگردان می توان به « احمق و احمق تر » و « من، خودم و ایرن » اشاره کرد که در هر دوی آنها جیم کری حضور داشت. این دو همچنین قرار است بزودی ساخت ادامه فیلم « احمق و احمق تر » را کلید بزنند که پیش بینی می شود بتواند به فروش بالایی در گیشه دست پیدا کند.

4- خانواده ها در هنگام تماشای فیلم باید به چه نکاتی توجه کنند؟

خیالتان راحت باشد که خبری نیست!

5- نکات مثبت فیلم ؟

شوخی های فیلم قابل تحمل تر از آن هستند که قبل از تماشای فیلم فکر می کردم! این شوخی ها حسابی می تواند فرزندان کوچکتان را بخنداند!

سه اپیزود کردن داستان فیلم ایده خوبی برای جلوگیری از خستگی تماشاگر بوده است!5744

زمان فیلم کمتر از 95 دقیقه هست که بسیار مناسب می باشد.

سه بازیگر اصلی فیلم کار خود را به خوبی انجام داده اند. اما مطلبی که ذهن مرا درگیر کرده این بود که آیا جیم کری و بنسیو دل تورو و شون پن می خواستند تا حرکاتی را که این سه کله پوک از خودشان نشان می دهند، انجام دهند!؟

بابی و پیتر فارلی با وسواس سعی کرده اند تا هرطور که هست، تمام نشانه های نسخه کلاسیک را به این فیلم انتقال دهند. خوب یا بد باید بگویم که این نشانه ها برای تماشاگران آمریکایی بسیار لذت بخش بوده اما بعید می دانم که حرکات این سه کله پوک به مذاق تماشاگران دیگر نقاط جهان خوش بیاید!

جنیفر هادسون کماکان با صدای زیبایش توجه ها را به خود جلب می کند؛ بازی او در « سه کله پوک » تماشایی است.

6- نکات منفی فیلم ؟

قبلاً گفته بودند که قرار هست جیم کری ، بنسیو دل تورو و شون پن نقشهای اصلی این فیلم را بازی کنند اما اینقدر مراحل ساخت این پروژه را کِش دادند که همه آنها بی خیال شدند و ما هم مجبور شدیم تا نهایت چند تا بازیگر ناشناخته را به جای آنها بر پرده سینما ببینیم!

« سه کله پوک » برای تماشاگران جوان سینما کمترین جذابیت ممکن را دارد. این فیلم بازسازی یک نسخه فوق کلاسیک ( اولی در دهه ی 30 ! ) است و از این جهت مخاطبین اصلی اش یا کهنسالان هستند و یا کودکان امروز!

این احتمال وجود دارد که در اواسط فیلم احساس کنید که به شعورتان توهین شده است! در این مورد به نظرم بهتر است از تماشای فیلم منصرف شوید چراکه در اواخر فیلم اوضاع بدتر هم می شود!

صادقانه بگم، « سه کله پوک » را برای مردم آمریکا ساخته اند و احتمالاً فقط آنها از ته دل به این فیلم خواهند خندید !

منتقد: میثم کریمی

کپی برداری از مطالب سایت تنها با ذکر دقیق لینک سایت MovieMag.IR و نویسنده مطلب مجاز است.

به جمع طرفداران مووی مگ در فیس بوک بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها