صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ترانه خوانی ساشا بارون کوهن در یک تجمع جنجالی شد! + ویدئو

ترانه خوانی ساشا بارون کوهن در یک تجمع جنجالی شد! + ویدئو

ساشا بارون کوهن

«ساشا بارون کوئن» تجمع محافظه‌کاران در منطقه‌ی المپیا، واشینگتن را به هم ریخت. این بازیگر ۴۸ ساله در این رویداد برای مخاطبین ترانه‌ی «آنفلوانزای ووهان» را می‌خواند. در تصاویری که از این تجمع منتشر شده، شخصیتی روی صحنه دیده می‌شود که به نظر بازیگر فیلم «بورات»  می‌رسد در حالی که چهره‌ی خود را با گریم پوشانده است.

اشعاری که او به کار می‌برد با ارجاع به مرگ «جمال خاشقچی»، در مورد این است که چگونه باید «مثل سعودی‌ها» ژورنالیست‌ها را تکه‌تکه‌ کرد. مردم چین در این اشعار «سوشی-خورها» خطاب می‌شوند. او در بخش دیگری از ترانه می‌گوید: «دکتر فائوچی، باید چه کنیم؟ آنفلوانزای ووهان را به او تزریق کنیم… هیلاری کلینتون، باید چه کنیم؟ زندانی‌اش کنیم مثل ایام قدیم

در این ویدیو صدای تشویق حضار که به همراه کوئن آواز می‌خوانند شنیده می‌شود. به نظر می‌رسد که این شوخی برای فصل دوم سریال «آمریکا چه کسی است؟» ضبط شده باشد که البته تولید آن هیچ‌گاه توسط کوئن تأیید نشده است..

یکی از حاضرین در این رویداد می‌گوید این شخصیت مانع از برگزارکنندگان مراسم برای قطع برق شده است. این تجمع توسط «سه درصدی‌های واشینگتن» برنامه‌ریزی شده بود. تی‌ام‌زی می‌نویسد ۳ درصد به معنای این است که تنها سه درصد اعضای کلونی‌های آمریکا در «جنگ استقلال» مشارکت کرده‌اند.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

بازیگران زن مشهوری که نقش مردان را ایفا کرده اند! + تصاویر

نکات جالبی که درباره فیلم « هری پاتر » نمی دانستید! + تصاویر

10 فیلم برتر تاریخ سینما درباره سفر در زمان + تصاویر

تمام آنچه که باید درباره سریال « Dark » پیش از انتشار فصل سوم بدانید! + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها