صفحه اصلی > پنج برتر : 5 بازیگر زن که که دیگر طرفدار ندارند!

5 بازیگر زن که که دیگر طرفدار ندارند!

demi_moore_
 

چند روز پیش در حال دیدن فیلمی با دوستانم بودن که ناگهان به چهره یک بازیگر خانم آشنا برخورد کردم. البته این خانم بازیگر چندان معروفی نبود اما به هر دلیل روزگاری از جمله کسانی بود که در کشورمان طرفداران خاص خودش را داشت ، و این دلیلی شد تا 5 برتر این هفته را اختصاص بدهیم به  5 بازیگر خانمی که که دیگر طرفدار ندارند!

5- دمی مور: شاید کمی اغراق باشد که بگوییم از جمله کسانی بود که در ایران به خاطر زیبایی اش  طرفداران زیادی داشت اما قدیمی تر ها مطمئنا فیلم  روح را بخاطر دارند و آن دخترک معصوم و زیبایی که در فیلم حضور موثری داشت. در آن سالها این بازیگر به یکباره تبدیل به چهره مورد علاقه مردم شد و مدتها همه دنبال عکس ها و پوسترهای او بودند. اما امروز دیگر کسی نه سراغی از او می گیرد نه حتی اسم او را یادش مانده است. شاید امروز بیشترین دلیل شهرت  مور به واسطه ازدواجش با  آشتون کاچر باشد که بیشتر از 20 سال از او کوچکتر است!

sharon-stone

4- شارون استون : مطمئنا افرادی که بیش از یک دهه است سینما را دنبال می کنند ، روزهایی را بخاطر دارند که فیلمی بصورت مخفیانه بین مردم رد و بدل می شد و تاکید هم می شد که آن را به کس دیگر ندهند! عمده شهرت این فیلم هم به دلیل حضور خانم  استون در نقش یک قاتل با ظاهری جذاب بود. بعد از آن بود که خیلی ها بدنبال یک  استون ایرانی گشتند و حتی بعضی خانمها می خواستند خود را شبیه به او کنند! اما آن سالها هم مانند خیلی چیزهای دیگر گذشت و امروز تنها یک نام از   شارون استون باقی ماند که این روزها به یکباره می گوید:  زلزله حق مردم چین بوده است! . خیلی از ستاره های زن سینما بودند که قبول نکردند که در فیلم ” غریزه اصلی ” بازی کنند که اگر بخواهیم نام آنها را ذکر کنیم  فکر کنم چند صفحه ایی می شود! اما ” استون ” نقش را قبول کرد و همان روند هم ادامه داد تا همین چند سال پیش که قسمت دوم آن فیلم نیز ساخته شد اما دیگر نه کسی شارون را دوست داشت نه دیگر تماشاگران از فیلمهایی مثل غریزه اصلی استقبال می کردند. راستی  شما امروز کسی را می شناسید که سراغی از شارون بگیرد؟

meg-ryan

3-مگ ریان : اگر جزو افرادی باشید که در دهه 90 میلادی فیلم کمدی – عاشقانه نگاه می کرد ، بدون شک او را می شناسید. ستاره ای که در دهه 90 انتخاب اول و آخر تهیه کنندگان برای بازی در نقش های کمدی و عاشقانه بود. تعدادی از فیلمهای معروف ریان مانند بی خوابی در سیاتل ، شهر فرشتگان ، کیت و لئوپلد و… در ایران طرفداران بسیاری زیادی داشت و البته هنوز هم بعضی مواقع به مناسبت های مختلف در تلویزیون خودمان هم بازپخش می شوند. حالا مگ ریان کجاست؟ خب باید خدمتتان عرض کنم که او هنوز هم حضور فعالی در سینما و تلویزیون دارد اما هالیوود دیگر به او نقشهای جالب نمی دهد چون سنش بالا رفته و طبیعتا نسل جوان دیگر علاقه ای به او ندارد. البته خود ریان هم در شکل گیری این روند چندان بی تاثیر نبوده است؛ عمل های زیبایی متعدد بر روی صورت و اصرار به بازی در نقشهای عاشقانه ( بعد از آنکه سن و سالش از 40 سال تجاوز کرد ) باعث شد تا کم کار شود. حالا دیگر ریان را باید در فیلم های احمقانه ای مانند دوست پسر جدید مادرم ببینیم. مگ ریان دیگر آن دختر بامزه ، مو طلایی ، و خوش خنده نیست و تبدیل به کسی شده که تقلا می کند تا حضور داشته باشد.

jodie-foster

2-جودی فاستر: او را می توان از جمله با کلاس ترین بازیگران هالیوود به حساب آورد، کسی که با بازیگری فوق العاده اش در فیلم راننده تاکسی توجه همگان را به خود جلب کرد. اما دلیلی که او را در این لیست قرار داده ایم این است که ماجرای عشق یکی از طرفدارانش مدتها مشکلاتی را برای او بوجود آورد. هنگامی که که یک فرد را به جرم تلاش برای ترور رونالد ریگان دستگیر کردند او گفت دلیلش برای انجام قتل این بوده که می خواسته توجه جودی را به خود جلب کند! بعد از آن جودی در دادگاه حاضر شد و گفت که هیچ ارتباطی با این مرد ندارد و قاتل هم در دادگاه فریاد کشید که : جودی بالاخره گیرت می یارم!. این بازیگر در ایران هم با فیلم ” سکوت بره ها ” شناخته شد و هواداران زیادی برای خود برگزید اما او هم با روش غلط زندگی اش مانند این که مدتها صحبت این بود که او یک همجنس گرا است مطرح بود و… که همگی اینها باعث شد نتواند در این چند سال اخیر انتخاب های درستی در سینما داشته باشد و بالطبع هالیوود هم کسان دیگری راجایگزین او کرد که مردم دوستش داشته باشند. راستی فیلمهای جزیره نیم یا The Beaver را دیده اید؟

Michelle-Pfeiffer8

1- میشل فایفر : ستاره فیلم من سم هستم و فیلم  صورت زخمی را دیگر این روزها کسی بخاطر نمی آورد. شاید به خود بگویید او اکنون پیر شده است اما باید بگویم که  فایفر همچنان یکی از جذاب ترین چهره های هالیوود است. جالب است بدانید مدتها پیش زمانی که یک موسسه تصمیم گرفت از چهره سینماهای هالیوود یک نمونه بگیرد تا ببیند کدامیک از آنها واقعا از تمام لحاظ زیبا هستند ، خانم  فایفر با اختلاف زیادی بهترین چهره لقب گرفت. فایفر بازیگری بود که از هر لحاظ از زنان بازیگر دوران خود برتر بود اما او هم مانند هر انسان دیگر، زمانی که پا به سن بگذارد دیگر طرفداران او را رها می کنند و سراغ کسانی مانند  مگان فاکس می روند!.  فایفر از جمله بازیگران زن هالیوودی بود که قبول کرد در حال پیر شدن است و انواع و اقسام عملهای جراحی را روی خود انجام نداد تا جوانتر به نظر برسد. فکر می کنم شماره یک برتر این هفته لقب خوبی برای این بازیگر مستعد و البته محترم بوده باشد

 

میثم کریمی

نکته  : نام افراد مندرج در لیست دلیل برتر بودن آنها نیست و ترتیب این لیست بنا به سلیقه شخص نویسنده است.

 

انتشار مقالات سایت ” مووی مگ ” در سایر پایگاه های خبری ممنوع است.
 
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها