صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : حسینی بای و زهرا رکوعی به بیماری کرونا مبتلا شدند!

حسینی بای و زهرا رکوعی به بیماری کرونا مبتلا شدند!

hosseini bye

دو تن از چهره های خبری تلویزیون، حسینی بای خبرنگار و زهرا رکوعی گوینده ی بخش خبری ۲۰:۳۰ گرفتار ویروس کرونا شده اند.

گزارش های حسینی بای از سطح شهر با موضوع کرونا در این مدت به پای ثابت بخش های خبری تلویزیون تبدیل شده بود. او در گزارش های خود به نقاط مختلف شهر از جمله مکان های شلوغی مثل بازار و مترو سر می زد و با حضور در میان مردم به مسأله ی رعایت نشدن توصیه های بهداشتی می پرداخت.

حسینی بای

حسینی بای اما حالا خود به ویروس کرونا مبتلا شده است. او که در حال حاضر در قرنطینه ی خانگی به سر می برد با انتشار ویدئویی در مورد وضعیت خود توضیح داد و عاجزانه از مردم تقاضا کرد نکات بهداشتی را رعایت کنند. او در این ویدئو می گوید با توجه به حضورش در مکان های شلوغ برای او قابل پیش بینی بود که به این بیماری مبتلا خواهد شد، با این حال رفتن به دل خطر برای اطلاع رسانی به مردم را وظیفه ی اهالی خبر بیان می کند. 

اما دیگر چهره ی مشهور خبری که به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده، زهرا رکوعی گوینده ی بخش خبری ۲۰:۳۰ است. پیشتر اعلام شده بود همسر و فرزند رکوعی هم گرفتار این بیماری شده اند.

zahrarokoei

پیش از این هم افراد دیگری از بخش های خبری صدا و سیما به ویروس کرونا مبتلا شده بودند که از جمله ی آن می توان به دکتر عاطفه میرسیدی، گوینده ی اخبار پزشکی و مجری برنامه ی گفتگوی ویژه ی خبری اشاره کرد.

ابتلای میرسیدی به کرونا البته با ماجراهایی همراه بود. در همان اولین روزهای شیوع ویروس کرونا در کشور، دکتر ایرج حریرچی، معاون وزیر بهداشت در بخش گفتگوی ویژه ی خبری تلویزیون حضور یافت و با میرسیدی به گفتگو درباره ی این بیماری پرداخت. حریرچی در طول این گفتگو مدام سرفه می کرد و فردای آن روز خبر رسید که تست کرونای او مثبت شده است. بعد از این اتفاق برخی گمانه زنی کردند که ممکن است میرسیدی هم به دلیل حضور در کنار حریرچی به کرونا مبتلا شده باشد. مجری صدا و سیما اما اعلام کرد که تست کرونای او منفی شده و حالش خوب است. اما تقریباً دو هفته بعد خبر رسید که میرسیدی هم گرفتار این بیماری شده است. عاطفه میرسیدی بعد از بهبودی و بازگشت از قرنطینه وقتی دوباره در بخش گفتگوی ویژه خبری رو به روی ایرج حریرچی قرار گرفت به شوخی به او گفت از شما کرونا گرفتم.

 649293 536

سید مهرداد سید مهدی، رئیس خبرگزاری صدا و سیما، قبل تر در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرده بود ۱۹ نفر از خبرنگاران این سازمان به ویروس کرونا مبتلا شده‌ اند.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

با شقایق نوروزی، بازیگر ایرانی مهاجرت کرده آشنا شوید!

شاخ اینستاگرام کارگردان سینمایی می شود!

سانسور صحبت های بهزاد فراهانی در برنامه « دورهمی »

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها