صفحه اصلی > پنج برتر : 5 بازیگر مشهوری که حیوانات خانگی عجیب و غریب داشتند!

5 بازیگر مشهوری که حیوانات خانگی عجیب و غریب داشتند!

7a34971d1f4b306beb9dea0775821f9947

داشتن حیوانات خانگی در میان افراد مشهور امری متداول محسوب می شود. اما بارها نیز پیش آمده تا افراد مشهور حیواناتی که معمولاً اهلی نمی شوند را به عنوان حیوانات خانگی برگزیده اند! به همین جهت اینبار در پنج برتر به سراغ معرفی « 5 ستاره مشهور سینما که حیوانات خانگی عجیب و غریبی داشتند » رفته ایم که امیدواریم مورد پسند قرار بگیرد.

5- تیپی هدرن ( شیر ) : مردم بسیاری علاقه مند هستند گربه را به عنوان حیوان خانگی خود انتخاب نمایند اما تیپی هدرن، ستاره سابق سینما که امروزه بیشتر نامش به دلیل اختلافات اخلاقی اش با آلفرد هیچکاک به سر زبانها می افتد، در سال 1983 تصمیم گرفته بود نسخه ای بزرگتر از گربه خانگی یعنی شیرها را در منزلش نگهداری کند! اینکه چطور هدرن توانسته با شیری که مسلماً از خودش بزرگتر بوده کنار بیاید، نکته ای است که می بایست از خود او پرسید!  

600e00eed16c380207968a162332f2ad1d

4 – کریستین استیوارت ( گرگ ) : ستاره سری فیلمهای « گرگ و میش » در سال 2010 در یک مصاحبه اعلام کرد که یک گرگ را خریداری کرده تا او را به عنوان یک حیوان خانگی در کنارش نگه دارد! استیوارت در این مصاحبه گفت : « من می دانم که این کمی ترسناک هست، اون یه گرگه و کلی دوست داشتنی هست! » به نظر می رسد که استیوارت در آن سالها هنوز غرق در شخصیت خود در فیلم « گرگ و میش » مانده بوده.

Elvis P34355

3- الویس پریسلی ( کانگورو ) : پریسلی بیشتر به عنوان خواننده ای افسانه ای شناخته می شود اما به جهت اینکه در چند فیلم نیز حضور پیدا کرده می تواند در این لیست جای داشته باشد. الویس پریسلی یکی از عجیب ترین حیوانات خانگی را برای حضور درکنارش انتخاب کرد و آن کانگورویی بود که معمولاً نشان داده خیلی علاقه ای به خانگی بودن ندارد! کانگورو توسط یک دوست به پریسلی اهدا شد اما وی بعدهاً تصمیم گرفت تا این حیوان را به باغ وحش تحویل دهد چراکه احتمالا مشت های فراوانی روانه صورت پریسلی می کرده و جفت پا نیز به هوا می پریده و به او لگد می زده است!

16299823324

2- آدری هپبورن ( آهو ) : زمانی که آدری هپبورن در سال 1959 در فیلم « صبحانه در تیفانی » بازی می کرد، مربی تمرین دهنده حیوانات به او گفت که یک بچه آهو را به عنوان حیوان خانگی به منزل ببرد که همین اتفاق هم افتاد. آدری هپبورن و بچه آهو مدت زمان زیادی را با هم سپری کردند و ظاهراً آن بچه آهو هم فکر می کرده که هپبورن مادرش بوده است!

6242

1- جورج کلونی ( خوک ) : بازیگر و کارگردان مشهور هالیوود که همواره در نظرسنجی های خوشتیپ ترین بازیگران جهان در رده های بالا قرار دارد، یک خوک به نام ” مکس ” را به عنوان حیوان خانگی اش برگزیده بود که 300 پوندی وزن داشت! گفته می شود زمانی که مکس در سال 2006 از دنیا رفت جورج کلونی برای مدتها افسردگی شده بود. مکس به مدت 16 سال حیوان خانگی کلونی بود.

 

میثم کریمی

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگیرد قانونی می شود.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها