صفحه اصلی > گزارش ویژه : از ارتباط با موجودات فضایی تا کلیک کردن برای تغییر زندگی! / پیشنهاد فیلم و سریال آخر هفته (شماره 16)

از ارتباط با موجودات فضایی تا کلیک کردن برای تغییر زندگی! / پیشنهاد فیلم و سریال آخر هفته (شماره 16)

تماس (Contact):

 

تماس (Contact): اغلب رابرت زمکیس را با فیلم معروف « فارست گامپ » به یاد می آورند اما فیلم « تماس » محصول سال 1997 یکی از آثار خوش ساخت و تامل برانگیز این کارگردان محسوب می شود.

داستان فیلم درباره تلاش دانشمندی است که فکر می کند حیات در خارج از سیاره زمین وجود دارد اما مخالفین زیادی در اطراف او هستند. اما زمانی که پیامی از جانب فضایی ها مخابره می شود، همه چیز تغییر می کند و…

ستاره « تماس » جودی فاستر است و یکی از بهترین بازی های خود را در این فیلم به نمایش گذاشته است. « Contact » مخصوصاً برای کسانی که به نجوم و علم علاقه مند هستند یک گزینه عالی برای تماشا محسوب می شود.

نمره آی ام دبی بی: 7.4

نمره متاکریتیک: 62

کلیک ( Click ):

کلیک ( Click ): برای آخر هفته همیشه یکی از کمدی های آدام سندلری گزینه جذابی محسوب میشه! گزینه پیشنهادی این هفته ما برای خندیدن شما، فیلم « کلیک » است که در عین حال که کمدی است، ارزش های اخلاقی را به تماشاگر یادآور می شود.

داستان فیلم درباره مرد میانسالی به نام مایکل است که علی رغم زندگی موفقی که در کنار همسر و فرزندانش دارد، از وضعیت موجود خسته شده است. اما پس از اینکه مایکل به یک فروشگاه مراجعه می کند، مردی ناشناس به او کنترلر عجیبی اهدا می کند که می تواند شرایط زندگی را تغییر دهد و…

« کلیک » لحظات مفرحی دارد که آدام سندلر به خوبی از پس کمیک کردن آنها برآمده است. با اینحال این بار در « کلیک » فقط هدف خندیدن مخاطب نیست. سازندگان « کلیک » از شما می خواهند تا قدر لحظات را بدانید چراکه هرگز این لحظات تکرار نمی شوند. « کلیک » همانقدر که می تواند شما را بخنداند، می تواند اشک تان را هم سرازیر کند.

نمره آی ام دبی بی: 6.4

نمره متاکریتیک: 45

 

میزری (Misery

میزری (Misery): طرفداران دو آتشه که جنون به سراغشان می آید بسیارند. یکی از مشهورترین نمونه ها مربوط به جان لنون است که توسط یکی از طرفداران سرسختش در مقابل منزلش کشته شد! پیشنهاد آخر این هفته ما فیلمی جذاب و تماشایی است که موضوع مشابهی دارد.

داستان فیلم « میزری » درباره نویسنده مشهوری است که هنگام تردد در جاده دچار سانحه شده و زمانی که به هوش می آید متوجه می شود که یک زن در حال پرستاری از اوست. با اینکه به نظر می رسد خطر از بیخ گوش این نویسنده گذشته اما او به زودی متوجه می شود پرستار، یکی از طرفداران سرسخت اوست و حالت روحی عادی هم ندارد!

« میزری » اثری تحسین شده است که کتی بیتس، بهترین بازی دوران بازیگری اش را در آن ارائه داده است. بازیگری که پس از سال ها بازیگری در سطح بالا در نهایت توانست برای بازی در « میزوری » اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی زن را دریافت کند و ارزش های خودش را به هالیوود اثبات کند. البته فراموش نکنید که « میزوری » اثر خشنی است و برای تماشا در کنار خانواده در آخر هفته گزینه خوبی نیست اما اگر در خلوت هستید، دیدنش پیشنهاد می شود!

نمره آی ام دبی بی: 7.8

نمره متاکریتیک: 75

 

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها