صفحه اصلی > گزارش ویژه : در مسابقه « دوبله با مووی مگ » شرکت کنید و عضو تیم ما شوید!

در مسابقه « دوبله با مووی مگ » شرکت کنید و عضو تیم ما شوید!

دوبله با مووی مگ

دوبله یکی از محبوب‌ترین هنرها در میان عاشقان سینماست

بخش بزرگی از موفقیت و ماندگاری آثار سینمایی در سالهای گذشته به واسطه دوبله های بی نظیری بود که تماشای فیلمهای سینمایی را جذاب تر می کرده اند.

با اینکه در سالهای اخیر دسترسی آسان تر مخاطبان به فیلمهای روز سینما به همراه زیرنویس فارسی شان، به حاشیه رانده شده، دوبله  زیبا و مناسب یک اثر بصری می تواند لذت تماشای آن  را دو چندان نماید.

مووی مگ در جهت پاس داشتن هنر دوبله و همچنین شناسایی استعدادهای این حوزه تصمیم به برگزاری مسابقه دوبلاژ میان علاقه مندان گرفته است.

اما روند مسابقه «دوبله با مووی مگ»:

مسابقه شامل چهار آزمون پنج نمره‌ای به شرح زیر است:

1- دوبله ویدئو: ۱۰ ویدئو برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده که شامل ۵ مونولوگ نقش زن، ۵ مونولوگ نقش مرد و ۲ ویدئو دیالوگ دو نفره می‌باشد.

مونولوگ‌ها با در نظر گرفتن چالش‌های متغیر دوبله بین ۱ تا ۵ امتیاز دارند و ویدئوهای دیالوگ ۵ امتیازی هستند. انتخاب با شماست که به سراغ ويدئوهای آسان‌تر با امتیاز کمتر بروید یا خودتان را درگیر چالشی جذاب با ویدئوهای پر امتیازتر کنید.

لازم به ذکر است که 2 ویدئوی مربوط به دیالوگ، هر دو 5 امتیازی هستند.

۲. دانش عمومی درباره دوبله و سینما: ما معتقدیم یک علاقه‌مند به دوبله باید سینما را بشناسد و حداقل‌ها را درباره هنر دوبلاژ و سینما بداند. در این بخش از آزمون هر شرکت‌کننده باید به ده سوال درباره سینما و دوبله پاسخ دهد. تا حد امکان سعی شده تا مسائل عمومی سینما و دوبلاژ در سوالات گنجانده شود.

۳. مشارکت اجتماعی: قطعا توانایی‌های شما در دوبله طرفداران بسیاری دارد. ما برای احترام به شما و طرفدارانتان و نیز صاحب‌نظران این عرصه ۵ نمره در نظر گرفته‌ایم. ويدئوی دوبله شما در صفحه اینستاگرام مووی مگ به اشتراک گذاشته می‌شود و افراد می‌توانند در بخش نظرات به نتیجه کارتان از ۱ تا ۵ امتیاز بدهند.

ما اعداد منتشر شده در بخش نظرات را ثبت و تحلیل خواهیم گرفت تا تعیین شود که محبوبیت دوبله شما از نظر مخاطبین چه مقدار است؛ لازم به ذکر است که شما پیش از ثبت نظرتان می بایست صفحه اینستاگرام مووی مگ  را فالو کنید.

۴. داوری تیم مووی‌مگ: تیم داوری ما تمام ویدئوهای دریافتی از شما را به دقت مشاهده کرده و به کیفیت کار شما از ۱ تا ۵ امتیاز خواهیم داد.

مسابقه دوبله با مووی مگ

و اما چند نکته مهم درباره مسابقه « دوبله با مووی مگ »:

۱. شما برای شرکت در مسابقه نیاز به حضور فیزیکی در مکانی خاص نخواهید داشت پس بهتر است به دلیل شیوع کرونا کماکان در منزل بمانید!

۲. برای حضور در مسابقه کلیپ‌های تهیه‌شده توسط مووی مگ را به همراه متن آن دریافت نمایید و از طریق تلفن همراه یا میکروفن صدای خودتان را روی ویدئو قرار دهید و فایل را برای ما ارسال کنید.

۳. برای انجام آزمون کتبی به سایت مووی مگ مراجعه کنید و در بخش «جامعه مجازی» در وب سایت مووی مگ ثبت نام کرده و به حساب کاربری خودتان وارد شوید. سپس لینک پشتیبانی که برایتان ارسال می‌شود را باز کرده و با کلیک روی «آغاز» آزمون را شروع کنید.

– مهلت پاسخ به هر سوال ۴۰ ثانیه است و اگر در این مدت یکی از چهار گزینه را انتخاب نکنید امتیاز آن را از دست می‌دهید.

– شما توانایی برگشت به سوال قبلی را ندارید و ضمنا تنها یک بار می‌توانید در آزمون شرکت کنید.

– پیشنهاد می‌کنیم پیش از انجام آزمون دوبله، به سراغ آزمون‌های پیشین مووی مگ بروید تا بیشتر با حال و هوای آزمون آشنا شوید.

۴. برای تهیه فایل‌های آزمون می‌توانید از طریق این لینک تمام ویدئوها را به صورت یکجا و فشرده دریافت کنید. همچنین می‌توانید با رفتن به آدرس تلگرام «دوبله با مووی‌ مگ» تمام ویدئوها را همراه با فایل زیرنویسشان دریافت کنید.

۴. شرکت در این مسابقه کاملا رایگان است.

5. این مسابقه تنها در صفحه اینستاگرام رسمی مووی مگ برگزار می شود.

مسابقه دوبله با مووی مگ

و کلام آخر پیش از آغاز مسابقه:

تیم مووی‌مگ در سال ۹۹ برنامه‌ریزی زیادی در بخش ویدئو انجام داده است. امیدواریم این مسابقه بتواند زمینه‌ساز ورود دوستان و همکاران تازه‌نفس و مستعد شود تا بتوانیم از حضورشان در کارهای آینده استفاده کنیم. همچنین به رسم یادبود و تشکر، لوح تقدیری نیز به نفرات برگزیده اهدا خواهد شد.

برای شرکت در مسابقه « دوبله با مووی مگ » ،کافی است به تلگرام پشتیبانی مووی مگ به شماره: 09015729053 پیام دهید تا ثبت نامتان تکمیل شود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها