صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : جیک جیلنهال: بازی در صحنه های جنسی با جنیفر آنیستون شکنجه بود!

جیک جیلنهال: بازی در صحنه های جنسی با جنیفر آنیستون شکنجه بود!

جیک جیلنهال جنیفر آنیستون

«جیک جیلنهال» بازی در صحنه‌های جنسی فیلم «دختر خوب» (The Good Girl) با «جنیفر انیستون» در سال ۲۰۰۲ را «شکنجه» خوانده و از مشکلاتی گفته که بازیگران برای واقعی نشان دادن یک صحنه با آن‌ها مواجه‌اند.

جیلنهال که پیش‌تر فاش کرده بود به ستاره سریال «دوستان» (Friends) علاقه داشته، در گفتگو با «هاوارد استرن» از بازی در صحنه‌های جنسی فیلم «دختر خوب» گفته است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، جیلنهال می‌گوید: «شکنجه بود، بله بود. اما شکنجه هم نبود. یعنی ترکیبی بود از هر دو. عجیب این است که صحنه‌های عشق‌بازی شرم‌آورند، چون شاید ۳۰ یا ۵۰ نفر نگاه می‌کنند.»

این بازیگر روند فیلمبرداری این صحنه‌ها را «به‌شکل عجیبی مکانیکی» می‌خواند و می‌گوید: «یک رقص است، برای یک دوربین رقص‌آرایی می‌کنید. می‌توانید واردش شوید، اما مثل یک صحنه مبارزه است، باید آن صحنه‌ها رقص‌آرایی کنید.»

جیلنهال فاش می‌کند که این صحنه‌ها را با «تکنیک بالش» فیلمبرداری شده‌اند: «فکر می‌کنم پیشنهاد جنیفر بود. پیش از آنکه شروع کنیم مهربانانه پیشنهاد کرد. گفت: «اینجا بالش می‌گذارم.»»

جیلنهال به تازگی در فیلم «گناهکار» (The Guilty) نت‌فلیکس به کارگردانی «آنتوان فوکوا» که بازسازی انگلیسی-زبان یک فیلم دانمارکی است نقش‌آفرینی کرده. او پیش‌تر اظهار نظرات عجیب دیگری در مورد لزوم حمام کردن بیان کرده و در مصاحبه با مجله «ونتی فر» گفته بود که گاهی «حمام کردن را کمتر ضروری» می‌بیند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها