صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : خشم هواداران لیلی کالینز از انتخاب رونی مارا برای بازی در نقش «آدری هپبورن»

خشم هواداران لیلی کالینز از انتخاب رونی مارا برای بازی در نقش «آدری هپبورن»

آدری هپبورن

انتخاب «رونی مارا» برای بازی در نقش «آدری هپبورن» خشم هواداران «لیلی کالینز» و سریال «امیلی در پاریس» (Emily in Paris) نت‌فلیکس را برانگیخته است. هفته گذشته گزارش شد که استودیوی اپل فیلمی بیوگرافیکال به کارگردانی «لوکا گوادانینو» و بازی مارا در نقش هپبورن می‌سازد. مارا ۳۶ ساله یکی از تهیّ‌کنندگان ستاره «صبحانه در تیفانی» (Breakfast at Tiffany’s) خواهد بود.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، هواداران «امیلی در پاریس» از این انتخاب چندان راضی به نظر نمی‌رسند و در شبکه اجتماعی توییتر اعتراض خود را نشان داده‌اند. یکی از این کاربران خشمگین می‌نویسد: «لیلی کالینز بازیگر این نقش باید تو می‌بودی.» کاربری دیگر می‌نویسد: «لیلی کالینز هر کاری کرده به جز تهیه‌کنندگی یک فیلم بیوگرافیکال و بازی در نقش «آدری هپبورن». می‌دانم از اینکه «رونی مارا» زودتر دست به کار شده ناراحت است.»

با این حال، گروهی هم معتقدند مارا نامزد اسکار با فیلم «کارول» (Carol) انتخاب درستی است: «رونی بهترین بازیگر است. لیلی را دوست دارم و می‌دانم که می‌تواند «امیلی در پاریس» را به تنهایی پیش ببرد، اما می‌توانید تصور کنید که از عهده فیلم «کارول» برآید؟ من نمی‌توانم.»

هوادار دیگر کالینز می‌گوید: «اگر «کریستن استوارت» می‌تواند نقش «پرنسس دایانا» را در «اسپنسر» (Spencer) بازی کند، کالینز هم می‌تواند از پس هپبورن برآید اگر فرصتش را داشته باشد.»

اولین فیلم بلند هپبورن «کودک مونت کارلو» (Monte Carlo Baby) در سال ۱۹۵۲ و اولین نقش اول او «تعطیلات رومی» (Roman Holiday) در سال ۱۹۵۳ بود که برای او جوایز اسکار و گلدن گلوب را به همراه داشت. «بانوی زیبای من» (My Fair Lady)، «سابرینا» (Sabrina) و «صبحانه در تیفانی» از جمله دیگر فیلم‌های به‌یادماندنی هپبورن بودند. این بازیگر افسانه‌ای علاوه بر بازیگری در زمینه حمایت از حقوق کودکان نیز فعالیت کرد و در سال ۱۹۹۳ جایزه حقوق بشری «ژان هرشولت» را دریافت کرد.

«شان هپبورن فرر» پسر «آدری هپبورن» جمعه گذشته به انتخاب مارا واکنش نشان داد و به «فاکس نیوز» گفت: «از این پروژه اطلاعی نداشتم. رونی عالی است. به نظر می‌رسد که عشق و علاقه زیادی وجود داشته باشد.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
علی
10 ماه قبل

من ترجیح میدم رونی مارا بازی کنه رونی بازیگر قهاریه اصلا قابل مقایسه با لیلی کالینز نیست