صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : بن افلک: اگر با جنیفر گارنر می ماندم هنوز معتاد بودم!

بن افلک: اگر با جنیفر گارنر می ماندم هنوز معتاد بودم!

بن افلک و جنیفر گارنر

«بن افلک» می‌گوید احساس می‌کرده «گرفتار» ازدواج با «جنیفر گارنر» است و اگر در آن رابطه باقی می‌ماند هنوز به مشروبات الکلی اعتیاد داشت. این بازیگر ۴۹ ساله در مصاحبه با «هاوارد استرن» می‌گوید: «احتمالاً با یکدیگر گلاویز می‌شدیم. شاید هنوز در حال نوشیدن [مشروبات الکلی] می‌بودم. یکی از دلایل اینکه نوشیدن را شروع کردم این بود که احساس می‌کردم در دام افتاده‌ام.»

افلک که در سال ۲۰۱۸ شروع به کنار گذاشتن مشروب کرد می‌گوید: «فکر می‌کردم: «به خاطر بچه‌هایم نمی‌توانم جدا شوم، اما خوشحال نیستم، چه کنم؟» و کاری که می‌کردم نوشیدن یک بطری اسکاچ و خوابیدن روی مبل بود و این مشکل را حل نمی‌کرد.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، افلک از گارنر سه فرزند ۱۶، ۱۲ و ۹ ساله دارد. او اضافه می‌کند: «نهایتاً، سعی کردیم و سعی کردیم چون بچه داشتیم، اما هر دوی ما احساس کردیم که بهتر است بچه‌هایمان این مدل از ازدواج را نبینند.»

بازیگر «آخرین دوئل» (The Last Duel) در ادامه از نشریاتی که جدایی او را پوشش دادند انتقاد می‌کند: «هرچیزی که خواندید مزخرف بود. حقیقت این بود که برای تصمیم گرفتن عجله نکردیم. به‌آرامی از هم جدا شدیم. ازدواجی داشتیم که جواب نداده بود. پیش می‌آید. [گارنر] کسی است که عاشقش هستم و به او احترام می‌گذارم، اما دیگر نباید با او در یک رابطه زناشویی می‌ماندم.»

افلک می‌افزاید: «تمام تلاشمان را کردیم. آیا تنش به وجود آمد؟ آیا در مورد حضانت اختلاف نظر داشتیم؟ آیا سخت بود؟ آیا خشمگین شدیم؟ بله، اما اساساً همیشه با احترام پیش می‌رفت. می‌دانستم که او مادر خوبی است. همیشه امیدوار بودم که او هم بداند که پدر خوبی بوده‌ام. خودم می‌دانم که بوده‌ام.»

افلک در ادامه از روزی می‌گوید که تصمیم به ترک مشروبات الکلی گرفته است: «بدترین روز زندگی‌ام بود. عهد بستم. اما از آن روز به بعد، به خدا قسم می‌خورم که هیچ‌وقت تمایلی به نوشیدن نداشته‌ام.»

افلک پس از گارنر به مدت یک سال با «آنا د آرماس» وارد رابطه شد و پس از خروج از آن رابطه رمانتیک دیگری با «جنیفر لوپز» آغاز کرد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها