صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : قدردانی بازیگر «Lucifer» از مردم برای تحریم این سریال!

قدردانی بازیگر «Lucifer» از مردم برای تحریم این سریال!

lucifer - لوسیفر

«نیل گیمن» از تلاش «یک میلیون مادر» برای تحریم سریال «لوسیفر» (Lucifer) «قدردانی» کرد. «لوسیفر» به‌تازگی به عنوان پربیننده‌ترین سریال سال ۲۰۲۱ در شبکه‌های استریم ویدیو شناخته شده است.

خالق «سندمن» (The Sandman) می‌گوید تلاش برای تحریم سریال «لوسیفر» فقط نشان داد که اسپین‌آف آن هم موفقیت‌آمیز خواهد شد. گیمن در صفحه توییتر خود می‌نویسد: «فقط مایلم از [«یک میلیون مادر»] که برای ممنوع کردن «لوسیفر» پیش از منتشر شدنش تلاش کردند قدردانی کنم. بایکوت آن‌ها باعث شد که «سندمن» به عنوان کتاب مصور منتشر شود، و می‌دانستم که برای اسپین‌آف تلویزیونی موفق خواهد بود.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، گیمن در واکنش به انتشار فهرست پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیونی سال ۲۰۲۱ در شبکه‌های استریم این توییت را ارسال کرد. «لوسیفر» بنابر گزارش «نیلسن» در صدر فهرست پربیننده‌ترین سریال‌های اریجینال سال ۲۰۲۱ در ایالات متحده قرار گرفته و ۱۸.۳ میلیارد دقیقه دیده شده است.

«یک میلیون مادر» تشکیلاتی است که توسط «اتحادیه خانواده آمریکایی» و بنیادگرایان مسیحی و با هدف «جلوگیری از استثمار کودکان» با رسانه بنا نهاده شده است. در سال ۲۰۱۵، «یک میلیون مادر» برای تحریم «لوسیفر» تلاش کرده و مدعی شده بود که سریال «به مسیحیت توهین و انجیل را تمسخر می‌کند.»

داستان سریال در مورد «لوسیفر» ارباب دوزخ است که به لس‌آنجلس می‌آید و به پلیس این منطقه برای حل معماهای جنایی کمک می‌کند. «تام الیس»، «ریچل هریس»، «دی‌بی وودساید»، «دنیس هیزبرت»، «لزلی-آن برانت»، «ایمی گارسیا»، «تریشا هلفر»، «اسکارلت استوز» و «کوین الخاندرو» بازیگران این سریال بوده‌اند.

این سریال ابتدا از شبکه‌ فاکس روی ایر رفت و با فصل سوم کنسل شد. به دنبال این اتفاق، هواداران در شبکه‌های اجتماعی به کمک عوامل و بازیگران کمپینی برای نجات «لوسیفر» به راه انداختند تا در نهایت نت‌فلیکس مقصد بعدی سریال باشد. نیمه دوم فصل پنجم قرار بود آخرین فصل «لوسیفر» باشد، اما نویسندگان سریال و شبکه برای تولید یک فصل دیگر به توافق رسیدند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها