صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : تصاویر و اطلاعات جدید از سریال «Lord of the Rings» منتشر شد

تصاویر و اطلاعات جدید از سریال «Lord of the Rings» منتشر شد

lord of the rings

با رونمایی از اولین تصاویر رسمی از سریال «ارباب حلقه‌ها» (The Lord of the Rings: The Rings of Power) فاش شد که خشونت و صحنه‌های جنسی کمتر از «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) و مدیریت‌شده‌تر است و در اقدامی جسوارنه، در دنیای «جی.آر.آر. تالکین» تصرفی صورت گرفته و شخصیت‌های جدیدی اضافه شده که یکی از آن‌ها آفریقایی تبار است.

مجله «ونتی فر» که این تصاویر را منتشر کرده گزارش داده است که فصل اول با بودجه ۴۶۲ میلیون دلاری تولید شده است. آمازون پیش‌تر اعلام کرده بود که این سریال داستان‌هایی در «دوران دوم سرزمین میانه» بازگو خواهد کرد، اما در گزارش جدید تأیید شده است که شخصیت‌های «گالادریل» و «الروند» در سریال ظاهر خواهند شد.

«موروید کلارک» ستاره فیلم «قدیسه ماد» (Saint Maud) نقش گالادریل جوان را بازی می‌کند، شخصیتی که رد فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» به کارگردانی «پیتر جکسون» به «کیت بلانشت» سپرده شده بود.

 lord of the rings

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، شخصیت برجسته دیگر «آروندیر» است که نقش او را «اسماعیل کروز کوردووا» بازی می‌کند. این شخصیت رابطه ممنوعه‌ای با «برونوین» دارد که یک انسان شفابخش با بازی «نازنین بنیادی» است. این رابطه به نظر قرینه رابطه عاشقانه میان «آراگورن» با بازی «ویگو مورتنسن» و «ایووین» با بازی «لیو تایلر» است. هابیت‌ها در سریال دیده نخواهند شد، اما پیشینیان آن‌ها که گونه‌ای به نام «هارفوت» بودند در داستان نقش دارند. «سر لنی هنری» نقش یک هارفوت سالخورده و «مگان ریچاردز» و «مارکلا کاوانا» نقش دو هارفوت دیگر را بازی می‌کنند که «با یک مرد مرموز برخورد خواهند کرد.»

یکی از شخصیت‌های جدید دیگر سریال درف شاهزاده‌ای به نام «دیسا» با بازی «سوفیا ناموت» آفریقایی تبار است. «ونتی فر» می‌نویسد: «در اقدامی جسورانه، «حلقه‌های قدرت» خط زمانی سرزمین میانه تالکین را متراکم و شخصیت‌های جدیدی اضافه می‌کند. شاهزاده دورف، دیسا، و الف سیوان، آروندیر، با بازی اسماعیل کروز کوردووا، این مفهوم که چه کسانی در سرزمین میانه زندگی می‌کنند را گسترده‌تر کرده‌اند.»

lord of the rings

بینندگان سریال علاوه بر این شهر دورف‌ها در «کوهستان مه‌آلود» به تصویر کشیده خواهد شد. «ونتی فر» می‌نویسد: «سریال شخصیت کلمریمور آهنگر الف (چارلز ادواردز) را جان می‌بخشد، چرا که مهارت او در کار با فلز و جادو به شکل‌گیری حلقه‌ها می‌انجامد… خط داستانی دیگر یک ملوان به نام ایسیلدر (ماکسیم بالدری) را سال‌ها پیش از تبدیل شدنش به یک جنگجو و بریدن حلقه از روی دست سائورون و سپس گرفتار شدن خودش در دام قدرت‌های حلقه را دنبال می‌کند.»

«جی‌دی پین» و «پاتریک مک‌کی» نویسندگان سریال خواهند بود. مک‌کی در مورد روایت داستان می‌گوید: «[مسئله مهم] شکل‌گیری حلقه‌هاست… حلقه‌هایی برای الف‌ها، حلقه‌هایی برای دورف‌ها، حلقه‌هایی برای انسان‌ها، و بعد حلقه‌ای که سائورون استفاده کرد تا قدرت همه آن‌ها را به چنگ آورد. داستان پدید آمدن همه آن قدرت‌هاست، اینکه از کجا آمده‌اند و با آن نژادها چه کردند.»

 lord of the rings

در گزارش «ونتی فر» این نویسندگان تأکید می‌کنند که سریال «ارباب حلقه‌ها» قصد ندارد یک اثر حماسی شبیه به «بازی تاج‌وتخت» شبکه اچ‌بی‌‌او باشد. در سال ۲۰۲۰ این شایعه شنیده شد که سازندگان برای صحنه‌های جنسی مشاور استخدام کرده‌اند تا بازیگران جوان را راهنمایی کنند. در آن زمان هواداران «ارباب حلقه‌ها» پتیشنی راه‌اندازی کردند تا از آمازون بخواهند سریال مانند «بازی تاج‌وتخت» حاوی صحنه‌های جنسی بی‌پرده نباشد. فیلم‌های «پیتر جکسون» همگی بدون صحنه‌های جنسی بودند.

 lord of the rings

مک‌کی می‌گوید صحنه‌های جنسی و خشونت «حلقه‌های قدرت» در سطح «بازی تاج‌وتخت» نیست: «[هدف] این بود که سریالی برای همه بسازیم، برای کودانی که ۱۱، ۱۲ و ۱۳ ساله‌اند، هرچند آن‌ها گاهی اگر کمی ترسناک شد باید چشمان خودشان را زیر پتو پنهان کنند. در مورد لحن کتاب‌های تالکین گفت‌وگو کرده‌ایم. این اثر گاهی ترسناک است – و گاهی بسیار خشن، گاهی کاملاً سیاسی، گاهی پیچیده – اما از طرفی دلگرم‌کننده و مثبت و خوش‌بینانه است. در مورد دوستی و برادری و ضعفایی است که بر ظلمت عظیم غلبه می‌کنند.»

پخش فصل اول «ارباب حلقه‌ ها: حلقه‌های قدرت» از ۲ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۱) آغاز خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها