صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : آنتونی استار، بازیگر سریال «The Boys» بازداشت شد

آنتونی استار، بازیگر سریال «The Boys» بازداشت شد

آنتونی استار

«آنتونی استار» ستاره سریال ابرقهرمانی «پسران» (The Boys) آمازون بازداشت و به جرم حمله به یک سرآشپز در اسپانیا به ۱۲ ماه حبس محکوم شده است.

«دیلی میل» گزارش داده است که این بازیگر برای بازی در فیلمی به کارگردانی «گای ریچی» به اسپانیا سفر کرده و به دردسر افتاده است. او در یک مهمان‌خانه در کوستا بلانکا به یک سرآشپز به نام «بتوئل آرائوخو» مشت زده است. این سرآشپز می‌گوید استار دو ضربه به او زده و شیشه‌ای را در صورتش شکسته است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، مدیر مهمان‌خانه به‌سرعت استار را بیرون انداخته اما وقتی سرآشپز بیرون رفته این تنش دوباره افزایش پیدا کرده است. استار سپس بازداشت و فوراً محاکمه می‌شود. این بازیگر با پرداخت ۴ هزار دلار به قربانی از زندان آزاد شده است.

آرائوخو ادعا می‌کند که استار او را به زبان انگلیسی تهدید کرده و گفته است:‌ «نمی‌دانی داری با چه کسی درگیر می‌شوی، نمی‌دانی من چه کسی هستم و چه کرده‌ای… بزرگ‌ترین اشتباه زندگی‌ات را مرتکب شدی و من به سراغت خواهم آمد. می‌کشمت.»

آمازون دو ماه قبل یک تیزر اعلام کرد که فصل سوم سریال «پسران» ۳ ژوئن ۲۰۲۲ پخش می‌کند. فیلمبرداری فصل سوم «پسران» به عنوان یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های تاریخ آمازون پرایم ویدیو سه ماه پیش به پایان رسید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها