صفحه اصلی > رپرتاژ : سریال های جدید نمایش خانگی رایگان شد

سریال های جدید نمایش خانگی رایگان شد

دانلود سریال آمستردام

سریال های نمایش خانگی رایگان شد. شما هم اکنون می توانید بسیاری از سریال های جدید نمایش خانگی که چندی پیش از رسانه های مختلف پخش شده اند را به صورت یکجا از رسانه زردفیلم تماشا و دانلود کنید. سریال های مترجم و آمستردام و فصل ششم جوکر و فیلم پرفروش گشت ارشاد 3 در زردفیلم منتشر شد.

معرفی سریال آمستردام

سریال ایرانی آمستردام با عنوان پربازیگرترین سریال نمایش خانگی در سال 1401 وارد می شود. آمستردام به کارگردانی مسعود قراگزلو محصول سال 1400 کشور ایران است، که در فضایی اجتماعی روایت میشود. از ستارگان آن می‌توان به ترکیبی از بازیگرهای سینمایی و تلویزیونی از جمله شهرام حقیقت دوست، مهدی سلطانی، هنگامه قاضیانی، نسیم ادبی و … اشاره کرد که در این سریال هنرنمایی کرده اند.

کارگردان: مسعود قراگوزلو

تهیه‌کننده: مرتضی شایسته

نویسندگان: مسعود قراگزلو، علی سندانی

اسامی کامل بازیگران: هنگامه قاضیانی، شهرام حقیقت‌دوست، مهدی سلطانی، مهدی پاکدل، مینا ساداتی، مجتبی پیرزاده، روشنک گرامی، نسیم ادبی،ارمیا قاسمی، رویا جاویدنیا، هدیه آزیدهاک، بابک قادری، آوا دارویت، سيد فهام سعادتمندی، رامین سیار دشتی، گلنوش قهرمانی، محمد صدیقی‌مهر، علیرضا آقاخانی،امیرحسین غمخوار، عباس غفاری و

دانلود سریال آمستردام

 

معرفی فصل ششم جوکر

رئالیتی شو «جوکر» در فضایى متفاوت و کمدی براى پخش اختصاصی از فیلیمو آماده شده است. در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و… در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یک دیگر رقابت می کنند، اما چالش اصلی این جاست که خودشان نباید بخندند

شرکت کنندگان فینال سریال جوکر فصل اول

هومن حاجی‌عبدالهی اولین شرکت کننده فصل فینال «جوکر» این شما و این مهمون‌های فینال اول «جوکر»! اولین مهمون این فصلِ ویژه، یکی از برندگان فصل اول، یعنی هومن حاجی‌عبداللهی است. لیست بزودی کامل می شود.  ایمان صفا , رضا شفیعی جم , سهیل مستجابیان , شهرام قایدی , عباس جمشیدی , محمدرضا علیمردانی , هومن حاج عبدالهی , یوسف تیموری از جمله بازیگران دیگر این فصل هستند.

دانلود فصل ششم جوکر

دانلود فصل ششم جوکر 

معرفی سریال یاغی

یاغی بمب سریال های 1401 به حساب می آید. سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت است. کارت که بعد از ساخت فیلم سینمایی «شنای پروانه» و معضلاتی که برای اکران این فیلم متحمل شده این روزها با بحران قاچاق فیلمش هم روبرو شده، تصمیم دارد طی ماه های پایانی سال این پروژه را کلید بزند.

انتظار می رود پخش این سریال با استقبال خوبی مواجه شود. سرکش نام یکی از سریال‌هاي جدید شبکه نمایش خانگی بـه کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی محصول سال ۱۴۰۰ کشور جمهوری اسلامی ایران اسـت، کـه در درامی جنایی با رویکردهای معمایی حرکت میکند.

تهیه کننده: مازیار هاشمی

کارگردان: محمد کارت

نویسندگان: پدرام پورامیری، حسین دوماری، محمد کارت

ژانر: اجتماعی

دانلود سریال یاغی

دانلود سریال یاغی 

فیلم گشت ارشاد 3

فیلم گشت 3 دومین فیلم پرفروش در سال 1400 بود که تا بعد از عید فطر به نمایش خانگی می آید. خلاصه داستان این قسمت : عطا (پولاد کیمیایی) و حسن (ساعد سهیلی) که به ایران بازگشته‌اند، قصد انتشار آلبوم موسیقی دارند اما از توان پرداخت هزینه عاجز هستند. در این شرایط آن دو با فردی ثروتمند (بهنام بانی) مواجه می‌شوند و شرایط به شکلی دیگر پیش می‌رود.

با اين حال شروع داستان گشت ۳ را می‌توان به ماجرای دیپورت شدن حسن (سعید سهیلی) و عطا (پولاد کیمیایی) مرتبط دانست. دراین‌میان، فیلم‌نامه برای اینکه از مخاطب در همان بدو امر خنده بگیرد، داستان راننده تاکسی اینترنتی زن را پیش می‌کشد. در اینجا مشخص نمی‌شود چرا عطا از اینکه سوار ماشین شود اجتناب می‌کند چرا که او به‌راحتی می‌توانست از عملی کردن نقشه‌اش منصرف شود و این قراردادی بود بین او و حسن.

تهیه کننده و کارگردان: سعید سهیلی

نویسنده: حسام سامری زاده

مدیر فیلمبرداری: کوهیار کلاری

طراح گریم: عبدالله اسکندری

صدابردار: عباس رستگارپور

دانلود فیلم گشت ارشاد 3

دانلود فیلم گشت ارشاد 3

{jcomments off} 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها