صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : حمایت نویسندن «دکتر استرنج ۲» از ایده بازی تام کروز در نقش «Iron Man»

حمایت نویسندن «دکتر استرنج ۲» از ایده بازی تام کروز در نقش «Iron Man»

تام کروز آیرون من

«مایکل والدرون» نویسنده فیلم ابرقهرمانی «دکتر استرنج ۲» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) به درخواست هواداران از مارول برای انتخاب «تام کروز» در نقش «مرد آهنی» (Iron Man) واکنش نشان داده است.

پیش از اکران «دکتر استرنج ۲»، بسیاری از هواداران گمانه‌زنی می‌کردند که کروز در یکی از دنیاهای موازی فیلم نقش نسخه‌ای از «مرد آهنی» را بازی می‌کند. «رابرت داونی جونیور» از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۹ برای مارول در نقش «تونی استارک» یا «مرد آهنی» ظاهر شده بود.

والدرون در مصاحبه با «رولینگ استون» می‌گوید با هواداران «دنیای سینمایی مارول» برای انتخاب کروز موافق است اما هیچ‌گاه پیش از تولید «دکتر استرنج ۲» این ایده را بررسی نکرده‌اند. این نویسنده تأیید می‌کند که تئوری بازی کروز ۵۹ ساله در «دکتر استرنج ۲» کاملاً ساخته و پرداخته ذهن هواداران است: «بله، کاملاً ساختگی است. یعنی هیچ ویدیویی از تام کروز وجود ندارد!»

با این حال، والدرون می‌گوید از «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول خواسته است تا با کروز مذاکره کند «برای اینکه خیلی جذاب خواهد بود.» او اضافه می‌کند:‌ «تام کروز را خیلی دوست دارم، و به کوین در مقطعی گفتم که آیا ممکن است کروز را برای نقش «مرد آهنی» انتخاب کنیم یا نه.» اما کروز در آن زمان در حال فیلمبرداری «مأموریت غیرممکن» هفتم و هشتم بوده است.

«بندیکت کامبربچ» پیش‌تر در مصاحبه با «ایندین اکسپرس» به شوخی گفته بود «تام کروز» در «همه صحنه‌ها» حضور دارد: «بزرگ‌ترین راز سربه‌مهر است.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها