صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ساموئل ال جکسون: ترجیح می دهم در فیلمهای میلیاردی مارول بازی کنم تا نقش های اسکاری!

ساموئل ال جکسون: ترجیح می دهم در فیلمهای میلیاردی مارول بازی کنم تا نقش های اسکاری!

ساموئل ال جکسون

«ساموئل ال. جکسون» که تنها یک اسکار افتخاری در کارنامه دارد، در طول بیش از یک دهه گذشته نقش «نیک فیوری» را در «دنیای سینمایی مارول» ایفا کرده است. او در مصاحبه با «لس آنجلس تایمز» می‌گوید ترجیح می‌دهد فیلم‌های یک میلیارد دلاری برای مارول بازی کند تا اینکه به دنبال نقش‌های مدعی اسکار باشد.

جکسون می‌گوید: «به محض اینکه چندین سال قبل فکر کردم که «خوب، باید برای این فیلم یا آن فیلم اسکار می‌بردم اما این اتفاق نیفتاد»، نسبت به آن بی‌میل شدم، و دیگر برایم موضوع مهمی نبود. همیشه از رفتن به مراسم اسکار لذت می‌برم. همیشه مشتاق آنم که یک بسته هدیه به عنوان اهدا‌کننده اسکار دریافت کنم. [می‌خندد] چیزهایی را به بستگانم می‌بخشم؛ دختر و همسرم برمی‌دارند. جذاب است… اما جز این، از من گذشته.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، بازیگر «انتقام‌جویان» (Avengers) ادامه می‌دهد: «هرگز اجازه ندادم اسکار معیار سنجش موفقیت یا شکست من به عنوان یک بازیگر باشد. معیار من خوشنودی من است: آیا از آنچه انجام می‌دهم راضی‌ام؟ در فیلم‌هایی که در تعقیب مجسمه [اسکار] باشند بازی نمی‌کنم. می‌دانید. [به نجوا می‌گوید:] «اگر در این فیلم بازی کنی، برنده اسکار خواهی شد.» نه، متشکرم. ترجیح می‌دهم «نیک فیوری» باشم. یا با «میس ویندو» و شمشیری نوری در دستم خوش باشم.»

جکسون در ماه مارس به «ساندی تایمز» گفته بود که باید برای بازی در فیلم «قصه عامه‌پسند» (Pulp Fiction) «کوئنتین تارانتینو» برنده اسکار می‌شده است. او در آن زمان برای این جایزه با «مارتین لندو»، «چز پالمینتری»، «پل اسکافیلد» و «گری سینیس» رقابت کرد و در نهایت لندو به اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل برای «اد وود» (Ed Wood) دست پیدا کرد.

جکسون در بخش دیگری از مصاحبه با «لس‌آنجلس تایمز» می‌گوید حاضر است نقش‌های مدعی اسکار را رد کند اگر معنای ساختن فیلم‌هایی باشد که «مرد می‌خواهند ببینند تا خودشان را فراموش کنند.» او اضافه می‌کند: «این مردی است که انتخاب می‌کنم باشم و مشکلی با آن ندارم. راضی‌ام چون چنین آدمی هستم. آدمی هستم که جملاتش روی تی‌-شرت‌ها نقش می‌بندد. بازیگرانی وجود دارند که هیچ‌کس نمی‌تواند یک جمله از یک فیلم در تمام دوران بازیگری آن‌ها به یاد بیاورد. مردم به دیدن فیلم‌های من می‌روند تا ببینند چقدر دیوانه‌وار خواهم بود یا چند بار می‌گویم «مادر—-». هر چیزی که باعث شود روی صندلی بنشینند.»

مارول سریال اختصاصی شخصیت «نیک فیوری» تحت عنوان «تهاجم سری» (Secret Invasion) را برای دیزنی+ به تولید رسانده است. «بن مندلسون»، «امیلیا کلارک»، «کوبی اسمالدرز» و «مارتین فریمن» از جمله دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها