صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : احتمال حذف ازرا میلر از فیلم «The Flash»

احتمال حذف ازرا میلر از فیلم «The Flash»

ازرا میلر

فیلم «فلش» (The Flash) برادران وارنر اگرچه تا اواسط سال ۲۰۲۳ اکران نخواهد شد، اما این عنوان ابرقهرمانی به دلیل رفتارهایی که در چند ماه گذشته از بازیگر آن «ازرا میلر» سر زده، به مهم‌ترین چالش روزهای ابتدایی مدیریت «دیوید زاسلاو» در کمپانی ادغام شده برادران وارنر دیسکاوری تبدیل شده است.

زاسلاو پیش‌تر از تمایل خود برای گسترده‌تر ساختن دنیای سینمایی دی‌سی همچون «دنیای سینمایی مارول»‌ گفته بود. در فیلم ۲۰۰ میلیون دلاری «فلش» اولین قدم‌ها در این راه برداشته شد و «مایکل کیتون» و «بن افلک» قرار است نقش دو نسخه از «بتمن» را بازی کنند. این مدیر جدید از سوی دیگر تولید فیلم‌هایی چون «دقلوهای شگفت‌انگیز» (Wonder Twins) را نیز لغو کرد تا از هزینه‌ها بکاهد. تصمیم بعدی زاسلاو اما این است که با میلر باید چه کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «ددلاین» گزارش داده است که استودیوی بردادران وارنر سعی کرده میلر را کنترل کند اما گزارش‌های منفی پیرامون رفتارهای زننده او همچنان در حال منتشر شدن‌اند. زاسلاو می‌تواند هزینه‌های بازاریابی «فلش» برای تابستان سال آینده را قطع کند و یا بدون اکران در سالن‌های سینما از اچ‌بی‌او مکس در دسترس قرار دهد. گزینه دیگر زاسلاو این است که به بازاریابی ادامه دهد اما میلر را اخراج کند. وارنرها در مورد «جانی دپ» پس از شکستش در پرونده شکایت از نشریه «سان» همین تصمیم را گرفتند و او را در «جانوران شگفت‌انگیز ۳» با «مدس میکلسن» جایگزین کردند.

یکی از منابع نزدیک به وارنرها می‌گوید: «در این فیلم بردی برای برادران وارنر در کار نیست. این مشکلی است که از [مدیریت قبلی] برای زاسلاو به ارث رسیده. امید آن می‌رود که رسوایی میلر در سطح پایین بماند و تا انتشار فیلم افزایش پیدا نکند.» در این گزارش آمده است که این بازیگر در صورتی که به رفتارهای زننده دیگری متهم شود، در برنامه‌های آینده دی‌سی و برادران وارنر جایی نخواهد داشت.

هفته گذشته والدین یک فعال محیط زیست ۱۸ ساله علیه میلر قرار منع موقت درخواست کردند و مدعی شدند که بازیگر نسبت به فرزند آن‌ها رفتار خشونت‌آمیزی نشان داده است. دادگاه موفق به مکان‌یابی میلر برای ارائه احضاریه نشد و میلر چهارشنبه گذشته پس از آنکه تصویری تمسخرآمیز به اشتراک گذاشت، صفحه اینستاگرام خود را حذف کرد.

در ماه آوریل زنی دیگر میلر را به رفتار خشونت‌آمیز متهم کرد و مدعی شد که او در هاوایی یک صندلی به سمتش پرتاب کرده است. علاوه بر این، در سال ۲۰۲۰ ویدیویی جنجالی از میلر به اشتراک گذاشته شد که او را در حال حمله به یکی از هواداران زن در ایسلند نشان می‌داد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها