صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : کامرون دیاز پس از سال ها به سینما باز می گردد

کامرون دیاز پس از سال ها به سینما باز می گردد

Cameron Diaz - کامرون دیاز

«کامرون دیاز» رسماً به سینما بازگشت. این بازیگر محبوب که در سال ۲۰۱۸ اعلام بازنشستگی کرده بود، آخرین بار در سال ۲۰۱۴ و با «رئیس‌های وحشتناک» (Horrible Bosses) «سث روگن» مقابل دوربین یک فیلم بلند رفته بود. او پس از هشت سال در فیلم «بازگشت به اکشن» (Back in Action) نتفلیکس با بازی «جیمی فاکس» به بازیگری بازمی‌گردد.

فاکس این هفته در توییتر با به اشتراک گذاشتن صوت مکالمه خود با دیاز و «تام بریدی» بازیکن فوتبال آمریکایی ۴۴ ساله که پس از بازنشستگی وارد هالیوود خواهد شد نوشت: «کامرون، امیدوارم که از ضبط این مکالمه ناراحت نشوی، اما دیگر راه بازگشتی وجود ندارد. باید با یک «بهترین در تاریخ» (GOAT) تماس می‌گرفتم تا بتوانم «بهترین در تاریخ» دیگری را برگردانم.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، فاکس اضافه می‌کند: «من و کامرون دیاز به اکشن برگشتیم – این عنوان فیلم جدید ما برای نتفلیکس است. فیلمبرداری تا اواخر امسال آغاز خواهد شد!»

در فایل صوتی منتشر شده دیاز به فاکس می‌گوید در مورد بازگشت به بازیگری «بسیار نگران» است: «دارم در اتاق راه می‌روم. هیجان‌زده‌ام، اما نمی‌دانم چطور انجامش دهم، می‌دانید؟» فاکس پاسخ می‌دهد: «متوجه هستم. گوش کن، یک نفر دیگر را پشت خط دارم که می‌تواند به تو کمک کند.» بریدی وارد می‌شود و می‌گوید: «با جیمی حرف می‌زدم و او به من گفت که نیاز داری چند توصیه در مورد خروج از بازنشستگی بشنوی. من در خروج از بازنشستگی نسبتاً موفق عمل کرده‌ام.»

نتفلیکس توییت فاکس را بازنشر کرده و می‌نویسد: «کامرون دیاز رسماً از بازنشستگی خارج شد! او در فیلم جدیدی برای نتفلیکس با جیمی فاکس همکاری می‌کند – و ما بای از فردی غیرمنتظره قدردانی کنیم که او را برگرداند…» فاکس و دیاز پیش‌تر در «آنی» (Annie) و «هر یکشنبه کذایی» (Any Given Sunday) همکاری کرده بودند.

دیاز دو سال قبل در مصاحبه با «گوئنت پالترو» می‌گوید: «روحم به آرامش رسید برای اینکه سرانجام از خودم مراقبت کردم.» این بازیگر ۴۹ ساله اضافه می‌کند: «گفتنش عجیب است، من افراد بسیاری را می‌شناسم که درک نمی‌کنند، می‌دانم که شما درک خواهید کرد، اما کار کردن در آن سطح و در معرض دید عموم قرار گرفتن تا آن اندازه بسیار دشوار است. وقتی به عنوان یک بازیگر قابل رؤیت باشید  و کنفرانس مطبوعاتی برگزار کنید همواره انرژی بسیار زیادی به سمت شما می‌آید.»

«بازگشت به اکشن» را «سث روگن» بر اساس فیلمنامه «برندن اوبراین» نویسنده «همسایه‌ها» (Neighbors) کارگردانی خواهد کرد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها