صفحه اصلی > زوم سینمای جهان : نقد انیمیشن مینیون ها: ظهور گرو (Minions: The Rise of Gru)

نقد انیمیشن مینیون ها: ظهور گرو (Minions: The Rise of Gru)

Minions: The Rise of Gru نقد انیمیشن

 

کسی در فیلم حضور دارد که من بشناسم؟

صداپیشگان بسیاری در « Minions: The Rise of Gru» ایفای نقش کرده اند. فارغ از استیو کارل که سال هاست صداپیشگی گرو را برعهده دارد، بازیگران مشهوری از جمله آرون سورکین، ژان کلود ون دام، جولی اندروز، میشل یوآ، راسل برند، دولف لاندگرین و دنی ترجو در این انیمیشن صداپیشگی کرده اند.

داستان فیلم درباره چیست؟

گرو 12 ساله در تلاش است تا به یک اَبَر شرور تبدیل شود و در این مسیر قصد دارد به گروه 6 شرور ملحق شود اما یک تصمیم ناگهانی وضعیت او را تغییر می دهد و…

کارگردان کیست؟ 

کایل بلدا، برد ابلسون و جاناتن دل وال که به صورت مشترک « Minions: The Rise of Gru» را کارگردانی کرده اند. این سه کارگردان سابقه کارگردانی فیلم های بلند و کوتاه قبلی مینیون ها را در کارنامه شان ثبت کرده اند.

Minions: The Rise of Gru نقد انیمیشن

خانواده‌ها در هنگام تماشای فیلم باید به چه نکاتی توجه نمایند؟

این انیمیشن مختص کودکان است.

نکات مثبت فیلم؟

مینیون ها. به طور واضح، تماشای این موجودات زرد جذاب دوست داشتنی همیشه لذت بخش است!

موسیقی « Minions: The Rise of Gru» شنیدنی است.

نکات منفی فیلم؟

بامزگی مینیون ها باعث شده که سازندگان از تمرکز بر قصه منصرف شوند. «Minions: The Rise of Gru» در بخش داستانی ضعیف و سردرگم است.

به شخصیت پردازی ها در « Minions: The Rise of Gru» توجهی نشده است. 6 شرور داستان از هیچ شروع می شوند و با هیچ نیز به پایان می رسند و اصلاً نمی دانیم چرا در داستان هستند!

اتفاقات « Minions: The Rise of Gru» پیوستگی چندانی با یکدیگر ندارند. چیزی شبیه به چند اپیزود کوتاه که به یکدیگر متصل شده اند و تشکیل یک فیلم بلند را داده اند. سکانس آموزش کونگ فو یکی از این موارد است که اصلاً مشخص نیست چرا در قصه گنجانده شده است!

Minions: The Rise of Gru نقد انیمیشن

عامل تأثیرگذار برای تماشای فیلم؟

مینیون های زرد

حرف آخر:          

به لطف شخصیت مینیون ها، فیلم « Minions: The Rise of Gru» به فروش فوق العاده ای دست پیدا کرده و به موفقیت قابل توجهی دست یافته است. احتمالاً سازندگان هم به خوبی می دانند که مخاطب دیگر اهمیت چندانی به گرو و ماجراهای اطرافش نمی دهد و عامل فروش و موفقیت فیلم فقط مینیون ها هستند و به همین دلیل سهم بیشتری به آن ها در این قصه بخشیده اند. « Minions: The Rise of Gru» می خنداند اما قصه ای تکراری دارد که حتی در مقایسه با گذشته خود این عنوان نیز در رده عقب تری قرار می گیرد.

 

منتقد: میثم کریمی

این مطلب به‌صورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می‌گردد.

به صفحه اینستاگرام مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها