صفحه اصلی > سرگرمی و تکنولوژی : گیم پس (Game Pass) چیست و چگونه آن را تهیه کنیم؟

گیم پس (Game Pass) چیست و چگونه آن را تهیه کنیم؟

خرید سرویس Game Pass

 

با گسترش روز افزون سرویس های استریم در دنیای سینما و تلویزیون، صنعت بازی های کامپیوتری هم با روشی خلاقانه سرویسی تحت عنوان ایکس باکس گیم پس (XBOX Game Pass) را ارائه کرده است.

سرویس « XBOX Game Pass» چیست و چه کاربردی دارد؟

شما با دریافت سرویس گیم پس می توانید به بیش از 100 بازی کوچک و بزرگ در سایت مایکروسافت دسترسی داشته باشید. این اتفاق زمانی ارزشمندتر می شود که بدانید حداقل قیمت بازی های روز در مارکت های مختلف چیزی حدود 30 دلار است. اما شما با تهیه سرویس گیم پس می توانید به راحتی به بیش از 100 بازی دسترسی داشته باشید و آن ها را به رایگان تجربه کنید.

چند نوع اشتراک گیم پس وجود دارد و تفاوت آن ها چیست.

به طور کلی 2 نوع سرویس گیم پس وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

اشتراک 9.99 دلاری (در پی سی 4.99 دلار): شما با تهیه این سرویس می توانید بازی های مختلف را تجربه کنید و حتی از تخفیفات درون بازی ها نیز برخوردار شوید.

اشتراک Ultimate با قیمت 14.99 دلار: این سرویس مزیت های بسیار بیشتری برای شما به همراه دارد. شما با تهیه اشتراک Ultimate علاوه بر در اختیار داشتن تمام امکانات معمول سرویس، قادر خواهید بود تا به طور همزمان از آن بر روی کنسول و PC بهره مند شوید. شما با در اختیار داشتن سرویس Ultimate قادر خواهید بود تا به بازی های بزرگ مایکروسافت و برخی از کمپانی های دیگر را در روز عرضه دسترسی داشته و آن ها را رایگان دریافت نمائید. به لطف تهیه این سرویس، شما اشتراک یک ماهه سرویس Gold را هم دریافت خواهید کرد که مزیت این سرویس علاوه بر انجام بازی های آنلاین، بهره مند شدن از تخفیفات ویژه ای است که در اختیارتان قرار می گیرد.

مشترکان سرویس Game Pass Ultimate همچنین می توانند از اشتراک رایگان EA Play نیز بهره مند شوند. این سرویس متعلق به شرکت Electronic Arts است که در حالت عادی برای داشتن آن مستلزم پرداخت هزینه هستید اما اگر اشتراک Game Pass Ultimate را به همراه داشته باشید، می توانید از بیش از 60 عنوان از بازی های این شرکت به رایگان بهره مند شوید.

Game Pass خرید سرویس

آیا بازی های سرویس گیم پس ثابت هستند؟

خیر! بازی های موجود در سرویس گیم پس هر ماه در حال تغییر است و از طریق سایت مایکروسافت این تغییرات اعلام می شود. بنابراین شما می توانید هر ماه منتظر حضور بازی محبوبتان در لیست بازی های سرویس گیم پس باشید.

با داشتن سرویس گیم پس چه مزایایی هنگام خرید بازی کسب می کنیم؟

شما چنانچه بخواهید هرکدام از عناوین رایگان موجود در سرویس ماهانه گیم پس خود را به صورت دائمی خریداری نمائید، با داشتن سرویس گیم پس می توانید به تخفیف 10 الی 20 درصدی دسترسی داشته باشید. تخفیفاتی که فقط در اختیار دارندگان اشتراک گیم پس خواهد بود و خواهند توانست از آن استفاده نمایند.

چگونه سرویس های Game Pass را تهیه کنیم.

برای تهیه سرویس های گیم پس راه های زیادی وجود دارد که برخی از آن ها به دلیل مشکلات تحریمی، دردسرهای بسیاری دارد. ساده ترین راه کار پیشنهادی ما مراجعه به سایت immortalgg.com و خرید بی دردسر و بی واسطه از این وب سایت می باشد.

شما با مراجعه به این وب سایت، به راحتی می توانید انواع اشتراک های گیم پس و سی دی کی بازی های مختلف را با بهترین قیمت تهیه نمائید و با لذت به تجربه بازی های روز دنیا بپردازید.

برای مشاهده قیمت ها و لیست بازی ها،اینجا یا بر روی بنر زیر کلیک نمائید.

https://immortalgg.com/product/game-pass-ultimate/

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها