صفحه اصلی > نقد و بررسی سریال : نقد سریال «آنتن»

نقد سریال «آنتن»

نقد سریال «آنتن»

 

کسی در سریال حضور دارد که من بشناسم؟

پژمان جمشیدی، ستاره این روزهای سینما و تلویزیون ایران بازیگر نقش اصلی سریال است. رویا افشار، بازیگر پیشکسوت ایرانی که سال 98 برای بازی در فیلم «مامان» برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش اصلی زن شد، دیگر بازیگر سریال «آنتن» است. مرجانه گلچین، الیکا عبدالرزاقی، هادی کاظمی، نعیمه نظام دوست و بهنام تشکر از دیگر بازیگران شناخته شده این سریال به شمار می روند.

داستان سریال درباره چیست؟

گوهر (رویا افشار) یک سال پس از مرگ همسرش، در رشته پزشکی قبول می شود و حالا باید با نوه اش هم دانشگاهی شود اما…

خالق سریال کیست؟

ابراهیم عامریان که پیش از این به عنوان تهیه کننده سینما شناخته می شد. از آثاری که عامریان تهیه کنندگی آن را برعهده داشته می توان به دو قسمت از فیلم «تگزاس» اشاره کرد.

نقد سریال «آنتن»

نکات مثبت سریال؟

ایرادات سریال «آنتن» به حدی است که به راحتی می تواند هر نکته مثبتی را تحت تاثیر قرار دهد. شاید بازی جمشیدی و خلق معدود لحظات کمدی توسط این بازیگر یکی از نکات مثبت سریال محسوب شود.

 نکات منفی سریال؟

ایده قصه بسیار کهنه و قابل پیش بینی است. این ایده شاید 2 دهه پیش می توانست مخاطبین زیادی را به خود جلب کند اما تماشاگر امروز اقبال چندانی به آن نشان نخواهد داد.

شوخی های سریال بیش از اندازه بی مزه هستند!

نگاه کلیشه ای به مسائل زنان در سریال «آنتن» حسابی توی ذوق تماشاگر می زند.

«آنتن» نقطه اوج و فرود ندارد. روند سریال به شکل عجیبی یکسان است!

این سریال محصول کدام شبکه است؟

نماوا

نقد سریال «آنتن»

عامل تأثیرگذار برای تماشای سریال؟

شاید پژمان جمشیدی

حرف آخر:

«آنتن» کمدی ضعیفی است که بعید است مورد اقبال علاقه مندان به فیلم و سریال قرار بگیرد. شوخی های ضعیف و دیالوگ های سطحی به همراه ریتم کُند سریال باعث می شود که مخاطب خیلی زود از تماشای این سریال دلسرد شود.

 

منتقد: رضا توسلی

این مطلب به‌صورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می‌گردد.

به صفحه اینستاگرام مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها