صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : دنباله سریال «اسپارتاکوس» ساخته می شود

دنباله سریال «اسپارتاکوس» ساخته می شود

سریال اسپارتاکوس

خالق «اسپارتاکوس» سریال جدیدی برای شبکه استارز می‌سازد.

«استیون دنایت» پدید‌آورنده «اسپارتاکوس» (Spartacus) با یک دنباله دنیای سریال را در شبکه استارز گسترش می‌دهد. دنایت شورانر و تهیه‌کننده این پروژه بدون عنوان است.

سریال درام جدید پس از شکست اسپارتاکوس و ارتش شورشیان او در اپیزود پایانی، بر روی داستان تازه‌ای در مورد خیانت، فریب و خون در روم تمرکز می‌کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، دنایت می‌گوید: «دعوت به بازگشت در دنیای «اسپارتاکوس» و حمایت بی‌حدوحصر همکارانم در استارز و لاینزگیت افتخار بزرگی است. با هم اثری حقیقتاً منحصربه‌فرد و غیرمعمول برای این داستان حماسی خلق خواهیم کرد.»

تولید اسپین‌آف‌ها و دنباله‌های تلویزیونی در ماه‌های اخیر شدت بیشتری گرفته است. این هفته گزارش شد که شوتایم اسپین‌آف «دکستر» (Dexter) و «میلیاردها» (Billons) و آمازون اسپین‌آف «باش»‌ (Bosch) را در دست ساخت دارند.

سریال «اسپارتاکوس» با بازی «اندی وایتفیلد» در سال ۲۰۱۰ عرضه شد. فصل اول آن تحت عنوان «خون و شن» بر روی سال‌های ابتدایی زندگی اسپارتاکوس تمرکز کرد. «جان هانا»، «لوسی لالس»، «پیتر منسا»، «مانو بنت»، «لزلی-آن برنت»، و «کاترینا لا» از جمله بازیگران آن سریال بودند. تولید فصل دوم سریال با مبتلا شدن وایتفیلد به سرطان خون لنفوم غیرهاجکین متوقف شد و استارز در عوض یک مینی‌سریال پیش‌درآمد شخصیت «گانیکوس» با بازی «داستین کلر» را ساخت.

فصل دوم تحت عنوان «خون‌خواهی» (Vengeance) در سال ۲۰۱۲ و پس از مرگ وایتفیلد پخش شد. «لیام مک‌اینتایر» جانشین وایتفیلد در فصل‌های دوم و سوم شد.

دنایت سریال‌های «بافی خون‌آشام‌کش» (Buffy The Vampire Slayer) و «خانه عروسکی» (Dollhouse) را در کارنامه دارد و «حاشیه اقیانوس آرام: طغیان» (Pacific Rim: Uprising) را کارگردانی کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سام.
سام.
1 سال قبل

فیلم قشنگیه ولی در باره این شخصیت شاید بیش از ده فیلم سینمایی و سریال ساخته شده! همه ما ماجرا و آخر داستان را میدانیم و فقط با جلوه های کامپیوتری صحنه ها و محیط را وسعت داده و اتفاقات و حوادثی جدید به آن اضافه شده که در کل ماجرا تاثیری ندارد.‌با این هزینه و اینهمه شخصیت میشد یک‌ فیلم با داستانی متفاوت و جدید زیبایی ساخت.

milo
milo
1 سال قبل

قالب سایت چه شیک و خوشکل شده ?✌ پس واسه همین سرور سایت یک هفته از کار افتاده بود داشتین خونه تکونی میکردین??

نیما
نیما
1 سال قبل

آندرریتد ترین سریال تاریخ

امیر
امیر
1 سال قبل

خیلی خوشحالم که جشنواره ریا و تزویر پوشش ندادین

مرتضی
مرتضی
1 سال قبل
پاسخ به  امیر

فصل ۵ اسپارتاکوس چه تاریخی اکران میشه