صفحه اصلی > وبلاگ : پروفایل کاربری به وب سایت مووی مگ اضافه شد

پروفایل کاربری به وب سایت مووی مگ اضافه شد

پروفایل کاربری سایت مووی مگ

در راستای اضافه کردن امکانات جدید به نسخه جدید مووی مگ، این بار بخش پروفایل کاربران به وب سایت اضافه شده است.

در نسخه پیشین سایت مووی مگ، کاربران می توانستند در سایت ثبت نام کنند اما به دلیل محدودیت های موجود در برنامه نویسی قدیمی وب سایت، امکان اضافه کردن امکانات به حساب کاربری وجود نداشت. این ایراد در نسخه جدید برطرف شده است.

حالا کاربران با ثبت نام در سایت مووی مگ، امکانات مناسبی در اختیار خواهند داشت که می تواند تجربه حضورشان در این وب سایت را بهبود ببخشد.

هم اکنون کاربران می توانند با ثبت نام در سایت مووی مگ، برای صفحه اختصاصی خودشان عکس پروفایل و کاور تعیین کنند و پس از آن، هربار که در سایت نظری منتشر می کنند، عکس پروفایلشان در بخش نظرات درج خواهد شد و دیگر خبری از عکس پیشفرض قبلی نیست. شما می توانید در صفحه شخصی تان خلاصه ای کوتاه درباره خودتان نیز منتشر کنید تا افراد پس از کلیک و مشاهده حساب کاربری تان بتوانند درباره شما بیشتر بدانند.

در این بخش همچنین امکان ارسال پیام به حساب های کاربران دیگر فراهم شده است. شما هم اکنون می توانید به پروفایل کاربرانی که در مطالب مختلف نظر می دهند وارد شده و به آن ها از طریق حساب کاربری خودتان پیغام خصوصی ارسال نمایید. این یکی از امکاناتی بود که بسیاری از کاربران از ما درخواست کرده بودند.

همچنین مدیریت نظرات قرار داده شده توسط شما در سایت با داشتن پروفایل کاربری بسیار ساده تر شده است. به این صورت که شما از این پس هر نظری که در سایت قرار دهید، در پروفایلتان درج خواهد شد و شما به راحتی می توانید این نظرات را ببینید و به آن مطلب نیز دسترسی داشته باشید.

برای راحتی شما کاربران گرامی، بخش اعلان نیز داخل پروفایلتان (پایین سمت راست) قرار گرفته است تا به محض دریافت پیام خصوصی و یا دریافت یک پاسخ به نظری که در سایت قرار داده اید، به شما اطلاع داده شود.

برای ثبت نام در سایت مووی مگ از منو اقدام نمایید یا بر روی این لینک کلیک نمایید.

امیدواریم که بتوانیم در ادامه مسیر امکانات بیشتر به سایت اضافه کنیم.

با تشکر فراوان

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تاکی ؟
1 سال قبل

ثبتنام کردم بدون مشکل ثبت شد .
اینم اولین کامنت واس تست.
موفق باشی مووی مگ.

تاکی؟
تاکی؟
1 سال قبل

همون چیزی که سالها منتظرش بودم.بالاخره شد.
ممنون .موفق باشید