صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : سارا پولسن: به پدرو پاسکال پول می دادم تا برای خودش غذا بخرد!

سارا پولسن: به پدرو پاسکال پول می دادم تا برای خودش غذا بخرد!

پدرو پاسکال سارا پولسن

«سارا پولسن» در مصاحبه با مجله «اسکوایر» فاش کرده است که زمانی به دوست قدیمی‌اش «پدرو پاسکال» برای تأمین خوراک کمک کرده است. این بازیگر برنده امی در سال ۱۹۹۳ و در «آموزشگاه هنر تیش» نیویورک با پاسکال آشنا شده است.

پولسن می‌گوید: «او در موردش به شکل عمومی حرف زده اما در مواقعی دستمزد روزانه‌ام را به او می‌دادم تا بتواند برای خودش خوراک تهیه کند.» او شهرت پاسکال پس از سریال‌های «آخرین بازماندگان ما» (The Last of Us) و «مندلوری» (The Mandalorian) را «خیلی جنون‌آمیز» می‌خواند و اضافه می‌کند که حالا «همه یک تکه از او را می‌خواهند.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، پولسن اداه می‌دهد: «موفقیت او را باید آرزو کرد. و من احساس می‌کنم که این نشانه ظهور یک ستاره سینمای بزرگ است. آماده‌ام تا میراث بازیگران مرد فیلم‌های کمدی رمانتیک سابق را ادامه دهد، بازیگرانی مثل «بروس ویلیس» و «مل گیبسون» و همه آن مردان. می‌تواند همه این بازیگران باشد. بیایید «جان سخت» (Die Hard) را با پدرو بازسازی کنیم. همه فیلم‌های «اسلحه مرگبار» (Lethal Weapon) را با پدرو بازسازی کنیم.»

پاسکال می‌گوید پولسن را بخشی از «خانواده نیویورکی» خودش می‌داند و به یاد می‌آورد که در اوایل دوران بازیگری‌اش رنج‌های زیادی به او تحمیل کرده است: «نگاهم این بود که اگر تا بیست و نه سالگی دستاورد مهمی نداشته باشم، دیگر تمام است، بنابراین دائماً زندگی‌ام را با این حرفه مطابقت می‌دادم، و مفهومی که از آن در دوران کودکی در ذهن داشتم را فراموش کردم. دلایل زیادی وجود داشت برای رها کردن آن توهم.»

پاسکال شیلیایی تبار در بخش دیگری از مصاحبه با «اسکوایر» علت تغییر نامش در هالیوود را توضیح می‌دهد. او پیش از آنکه به شهرت برسد با نام «پدرو بالماسدا» شناخته می‌شد اما با خودکشی مادرش در سال ۲۰۰۰، تصمیم گرفت که به افتخار او نامش را به پاسکال تغییر دهد. او در مصاحبه با «ورایتی» گفته بود: «از طرف دیگر، به این علت که تلفظ بالماسدا برای آمریکایی‌ها دشوار بود.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها