صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : امبر هرد: اینقدر به سمت من سنگ پرتاب نکنید!

امبر هرد: اینقدر به سمت من سنگ پرتاب نکنید!

امبر هرد

«امبر هرد» برای اولین بار پس از شکست حقوقی از همسر سابقش «جانی دپ» در دادگاه افترازنی ویرجینیا با یک رسانه آمریکایی به گفت‌وگو نشسته است. بازیگر «آکوامن» (Aquaman) در سال ۲۰۲۲ متهم شد به اینکه با انتشار مقاله‌ای در «واشینگتن پست» و قربانی خشونت خانگی خواندن خودش به اعتبار دپ لطمه وارد کرده است. دپ شکایتی ۵۰ میلیون دلاری علیه دپ ثبت کرد و در پایان دادگاه برنده شد. هرد توافق کرد با پرداخت ۱ میلیون دلار به دپ به این نزاع حقوقی پایان دهد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، دادگاه شش هفته‌ای دپ علیه هرد در ویرجینیا که به صورت زنده پخش ‌می‌شد به یکی از بحث‌برانگیزترین رویدادهای فرهنگی سال تبدیل شد. هرد در طول برگزاری دادگاه با چشمانی اشکبار از رفتارهای خشونت‌آمیز هواداران دپ گفت و فاش کرد که عده‌ای او را تهدید می‌کنند که فرزندش را خواهند کشت.

هرد که فیلم «در آتش» (In the Fire) را در جشنواره تائورمینا داشته در مصاحبه جدیدی با «ددلاین» از فشار آن چند هفته و از دست دادن «کنترل روایت‌ها» گفته است: «بیشتر حرف‌هایی که از دهانم بیرون می‌آید را می‌توانم کنترل کنم. چیزی که نمی‌توانم کنترل کنم این است که غرورم در این پروژه و همه تلاش‌هایمان در این فیلم تحت‌الشعاع کلیپ‌ها و مسائل دیگر قرار می‌گیرد. این موضوع مهمی است که باید یاد بگیرم، اینکه کنترلی روی داستان‌هایی که دیگران پیرامون من خلق می‌کنند ندارم.»

او اضافه می‌کند: «در حال حاضر، فقط دوست دارم این همه به سمت من سنگ پرتاب نشود، می‌دانید. بنابراین بیایید فیل را اتاق بیرون کنیم و اجازه دهید این را به شما بگویم. من یک بازیگر زن هستم. اینجا آمده‌ام تا از یک فیلم حمایت کنم. و برای این نمی‌توانند از من شکایت کنند.»

هرد در ادامه به یاد می‌آورد که از ۱۶ سالگی مشغول بازیگری است و به این دوران افتخار می‌کند. او می‌گوید موفقیتش در این حرفه دشوار برای اعتبار بخشیدن کافی است: «آنچه که تحمل کرده‌ام، آنچه تجربه کرده‌ام، مسیر حرفه‌ای من را به هیچ وجه نمی‌سازد. و بدون شک به مسیر حرفه‌ای من پایان نمی‌دهد. بنابراین بیایید در مورد این فیلم حرف بزنیم.»

هرد در دورانی که روان‌پزشکی علم دانسته نمی‌شد نقش یک روان‌پزشک پیشگام را بازی می‌کند که سعی دارد کودکی پریشان را درمان کند. داستان در دهه ۱۸۹۰ و در مزرعه‌ای در کلمبیا روی می‌دهد جایی که یک زوج با پسری مبتلا به اوتیسم باید در مقابل اهالی دهکده و کشیشی بایستند که نگرانند پسر به تسخیر نیروهای شیطانی درآمده و علت همه بلاهای دهکده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علیرضا ggg
علیرضا ggg
10 ماه قبل

زیباتر از همیشه،زیبای رویایی،محبوب قلب طرفداران خودت،دعوتت میکنم به ایران سرزمین دوست دارانت

آرمان
آرمان
9 ماه قبل
پاسخ به  علیرضا ggg

این به قول تو زیبای محبوب رفته مدفوع کرده رو تخت جانی دپ. هنوزم از چنین موجود روانی و چندشی خوشت میاد!! زنی که چنین حرکت پلشتی انجام بده هرچقد هم قشنگ باشه دیگه تهوع اوره و مثل خوک نجسه اصلا هیولاست نه زن

سالار
سالار
10 ماه قبل

میخوای معروف شی ناقلا؟