صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : جیمی کیمل خطاب به ترامپ در اسکار 2024: وقت آن نرسیده که زندان بروی؟

جیمی کیمل خطاب به ترامپ در اسکار 2024: وقت آن نرسیده که زندان بروی؟

جیمی کیمل دونالد ترامپ

«جیمی کیمل» که برای چهارمین بار مجری اسکار شده بود، یکشنبه شب در نود و ششمین دوره این مراسم (Oscars 2024) فرصت را برای حمله دیگری به «دونالد ترامپ» غنیمت شمرد.

کیمل پیش از آنکه از «ال پاچینو» دعوت کند که برای اهدای اسکار بهترین فیلم روی صحنه بیاید، آخرین پیام ترامپ در شبکه‌های اجتماعی را خواند. رئیس جمهور سابق آمریکا نوشته است که کیمل «بدترین مجری اسکار تاریخ» است: «مونولوگ افتتاحیه او پایین‌تر از سطح یک فرد معمولی بود که سخت تلاش می‌کرد چیزی باشد که نیست، و هرگز نخواهد بود. از شر کیمل خلاص شوید و شاید بهتر باشد که او را با یک «استعداد» تمام شده اما ارزان قیمت دیگر از شبکه ای‌بی‌سی جایگزین کنید.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، ترامپ ادامه می‌دهد که مراسم اسکار سال‌هاست «متلاشی، خسته‌کننده، و بسیار غیرمنصفانه» است. او می‌گوید: «چرا اسکار را به آن‌هایی که استحقاقش را دارند نمی‌دهند. شاید در آن صورت مخاطبشان و نرخ بینندگان تلویزیون از پایین‌ترین حد بالا بیاید. آمریکا را دوباره عالی کنید!»

کیمل در واکنش به این اظهارات روی صحنه گفت: «ور، ور، ور… خیلی خوب، می‌توانید حدس بزنید کدام رئیس جمهور سابق این پیام را در شبکه اجتماعی سوشال‌تروث ارسال کرده؟ هیچ‌کس نمی‌تواند؟ خوب، متشکرم، رئیس جمهور ترامپ. متشکرم که این مراسم را نگاه می‌کنید، متعجبم که هنوز – وقت زندان رفتن شما نشده؟»

در این مراسم جدا از این لحظه ارجاع دیگری به ترامپ که خود را آماده انتخابات ریاست جمهوری پاییز آینده می‌کند داده نشد. اما بسیاری از مهمانان مراسم از جمله «مارک رافلو» و «بیلی آیلیش» با پوشیدن سنجاق قرمز از آتش‌بس در غزه حمایت کردند. تجمع حامیان فلسطین در اطراف محل برگزاری اسکار نیز باعث ایجاد ترافیک سنگین و تأخیر پنج دقیقه‌ای در آغاز مراسم شده بود.

«جاناتان گلیزر» کارگردان یهودی «منطقه تحت نظر»‌ (The Zone of Interest) پس از دریافت اسکار در بخش بهترین فیلم بین‌المللی درباره خشونت خونین خاور میانه که از ۷ اکتبر شدت بیشتری گرفته گفت: «فیلم ما نشان می‌دهد که انسانیت‌زدایی در چه مواقعی به بدترین شکل خود می‌رسد. تمام گذشته و حال ما را شکل داده. امروز، ما به عنوان انسان‌هایی اینجا ایستاده‌ایم که یهودی بودنشان را تکذیب می‌کنند و هولوکاست با نیروی اشغالگری ربوده شده که جنگ‌هایش به کشته شدن مردم بی‌گناه زیادی منجر شده است. افرادی که چه ۷ اکتبر در اسرائیل کشته شده باشند چه در حملات غزه، همگی قربانی انسانیت‌زدایی‌اند – چگونه مقاومت کنیم؟»

اشتراک در
اطلاع از
guest
16 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Armin
Armin
1 ماه قبل

اینقدر که ترامپ داخل ایران طرفدار داره تو کشور خودش طرفدار نداره

FFFF
FFFF
1 ماه قبل
پاسخ به  Armin

بعضیا ناسیونالیسمش رو تحسین میکنند، بعضی ها ایستادگیش درباره چپ و‌ گلوبالیسم رو، بعضیا هم خوب پولی از فشار حداکثری به جیب زدن!
درکل ترامپ اگه خوبه برای مملکت خودش خوبه، اینجا یه زمان فکر می‌کردیم شر مطلق هست و عامل بدبختی ایرانی جماعت ولی دولت دموکراتیک جو بایدن ثابت کرد که اولا آمریکای قوی برای ثبات جهان بهتره، دوما اینقدر دزد و بی کفایت و بی لیاقت تو رأس امور مملکت ما هست که حتی اگه یه مسلمون شیعه طرفدار ج.ا هم رییس‌جمهور آمریکا بشه باز ملت ایران فقیر و زیر استرس وحوش تندرو خواهند بود پس انتخابات بعدی من هم از ترامپ استقبال میکنم ولی پیروز نشه هم برام مهم نیست.
به شخصه از یسری طرفداراش که یجور چهره مقدس ازش ساختن که هیچی نباید ضدش گفت هیچ خوشم نمیاد. اگه مخالفا چپول باشن، اینها راستول هستن!

فاطمه
فاطمه
1 ماه قبل
پاسخ به  FFFF

این که ترامپ انقدر طرفدار داره به خاطر این هست که مردم آمریکا فکر می‌کنند anti establishment یا anti deep state هست. مردم آمریکا واقعا از هر دو حزب یعنی دموکرات‌ها و جمهوری‌خواه‌ها خسته شدند. آمریکایی‌ها می‌دونند که هر دو حزب برای big pharma(شرکت‌های داروسازی) یا military industrial complex(شرکت‌های اسلحه‌سازی) کار می‌کنند. به خاطر همین هم سال ۲۰۱۶ به ترامپ رای دادند. فکر کردند که قراره نجاتشون بده. کلا ترامپ رو به شکل یک نجات‌دهنده یا قهرمان می‌بینند. ولی ترامپ فقط ادای anti establishment رو در میاره. اگه واقعا بر ضدشون بود جولین اسانژ یا ادوارد اسنودن رو عفو می‌کرد. یا هیچ‌وقت آدمی مثل پمپئو رو رئیس CIA نمی‌کرد که از اون طرف پمپئو بخواد نقشه ترور جولین اسانژ رو بکشه.( اگه می‌خواید بیشتر بدونید برید ویدیوی تاکر کارلسون درباره اِسانژ رو ببینید.) کلا مردم دوست دارن از یک نفر قهرمان یا نجات‌دهنده بسازند. مثل مردم خودمون تو ایران. فکر می‌کنند که یک نفر قراره نجاتشون بده و این حس خوبی بهشون می‌ده.

رامین
رامین
1 ماه قبل
پاسخ به  فاطمه

اینکه مردم آمریکا به چنین فهمی رسیدن فقط تو اونجا شکل میگیره که بخوان عمل کنن و حتی ترامپ رو متهم به چیزای زیادی کنن.
شما نباید چند صد میلیون نفر رو با یه کشور جهان سوم قیاس کنی
کلا تمام اطلاعات شما بر اساس
جو روگن و تام کارلسن و پترسون و مورگان و…
در این موردها خیلی بهتره
از جامعه شناس . تحلیلگران سیاسی و ..بخونید و نقدگرانه فکر کنید
تا دچار انواع غلط‌شناخت یا مغالطه های هر کسی نشید

رامین
رامین
1 ماه قبل

الن. جیمی فالن.جیمی کیمل و …
فقط با مسخره بازی پول در میارن
یکیش چهارتا بازیگر زن میاره و عکس دو تا بازیگر مرد نشون می ده میگه با کی قرار می ذاری و عکس بعد می شه حریف عکس برنده
یکی دیگه مسابقه خوردن اسپرم گاو و فلان می ذاره
اون کیمل هم مزخرف پشت مزخرف
حالا شما ببین کشور ما که صد برابر از اینا عقب تره
با وجود دلقکای کپی کاری مث فرزاد حسنی و علیخانی و ضیا و..چه اتفاقی واسش افتاده
تازه اونور حق انتخابشون بیشتره خیلی بیشتره
و خلاف ما در ایران
مجریان معروف و گمنام هیچ پولی از بیت المال نمی گیرن
مال ماها که پول رو می بلعن

FFFF
FFFF
1 ماه قبل
پاسخ به  رامین

من فقط از کونان اوبراین بین این مجری های تاک شو خوشم میاد

فاطمه
فاطمه
1 ماه قبل

جیمی کیمل یکی از بی‌مزه‌ترین و لوس‌ترین آدم‌هایی هست که تو عمرم دیدم. جالبیش اینه که حتی جوک‌هاش رو هم خودش نمی‌نویسه. چهار یا پنج‌تا نویسنده داره اون‌ها براش جوک می‌نویسند. در این حد بی‌استعداده این بشر. این دشمنیش با ترامپ هم دیگه واقعا مسخره‌اس. تا حالا ندیده بودم یک رئیس جمهور رو اندازه ترامپ مسخره بکنند.

FFFF
FFFF
1 ماه قبل

حالا کیمل تکفلیش مشخصه ولی یه بیست سی درصدی از احترامم واسه پیرس مورگان از دست رفت! مردک برگشته میگه اسکار امسال حوصله سر بر بود چون کسی حرف سیاسی نزد…
اییییییی خدااااا 🤦
اسکار سیاسی هست میشه آشغال woke، نیست میشه حوصله سر بر!!! ببندید دهنتونو دیگه لعنتی ها!
بعدشم ننگ بر جامعه فیلمبازی که مهمون هایی که دعوت کرده بخوان بشن نماینده اش! فقط Critical drinker زیاد بد نیست و هر سه چهار ویدیو یه بار حرف حساب میزنه، ولی آخه جرمی جانز و کریس استاکمن مگه مرده‌ان که اینها رو نماینده معرفی میکنی مرد حسابی؟! (حالا میگیم باز استاکمن یه خورد سوسول شده تازگی ولی باز شناختش از سینما خیلی بهتر از این الدنگ هاست)
دوتا زن هم اومده بودن که سیاهپوسته مدام میپرید تو حرف سفیدپوسته و نذاشت دو کلوم حرف بزنه! فقط سوالات آخر برنامه درباره بهترین جیمز باند و بهترین کارگردان بدون اسکار و… جالب بودند. درکل یه L درشت برای پیرس مورگان!

فاطمه
فاطمه
1 ماه قبل
پاسخ به  FFFF

من قبلا ویدیو‌های استاکمن رو خیلی دوست داشتم. از وقتی وارد فیلمسازی شده دیگه از همه فیلم‌ها تعریف می‌کنه. ویدیو‌های قدیمی‌ش عالی بودن. یک فیلمی اگه بد بود با خاک یکسان می‌کرد فیلم رو. الان خیلی آسون می‌گیره که به کسی بر نخوره. جرمی ولی هنوز ویدیو‌هاش خوبه. همیشه نظر واقعی‌ش رو می‌گه و برای خوشایند دیگران حرف نمی‌زنه. اون critical drinker هم از وقتی رفته با اون بن شپیرو شیطان رفیق جون‌جونی شده دیگه حالم ازش بهم می‌خوره.

FFFF
FFFF
1 ماه قبل
پاسخ به  فاطمه

جرمی جانز عشقه، همیشه بوده.
استاکمن یه ویدیوی قدیمی داره
تایتلش یه چیزی تو مایه های «چرا عاشق فیلم هستم» یا همچین چیزیه، دقیق یادم نیست ولی تو این ویدیو نگاهش به و رابطه‌اش با دنیای فیلم رو جوری توضیح میده که به شخصه خیلی لذت بردم و همزات پنداری کردم و بنظرم هنوز به اون اصول پایبنده نه این اتهاماتی که این روزها دارن میزنن بهش.
کانال cinema wins که در واکنش به cinema sins ایجاد شد به هیچ فیلمی گیر نمیداد تا اونجا که یادمه ولی هیچکس اینطوری ضدش نشد. تفکر توده‌ای وقتی یه چیزی ضد روایتش میگی باهات لج میشه، اتفاقاً بعضی اوقات جلوی توده ایستادن نهایت شجاعته؛ هزارتا کانال دیگه مادام وب رو کوبیدن.

محمد جواد
محمد جواد
1 ماه قبل

چقدر تحلیل های ترامپ از اسکار رو دوست داشتم

هایده
هایده
1 ماه قبل

کسی که باید بره زندان پسر بایدنه !
چون تو آمریکا قشر جوان باورمند به دیپ استیت شده و رای خودش رو بی تاثیر می دونه همین حرف های دلقک های سیاسی باعث تحریکشون به حزب گرایی میشه

FFFF
FFFF
1 ماه قبل

آمریکایی ها از هر طبقه ای حقشون هست از سیاست مداران خودشون تو هر پلتفرمی و تریبونی انتقاد کنن، اونجا ایران نیست!
من هم به جوک های ریکی جرویس تو گلدن گلوب ۲۰۲۰ خندیدم ولی همون واکین فینیکس حرکت درستی زد که وقتی جایزه رو گرفت با صحبت های سیاسی زد تو دهنش! حتی اگه با نظراتش مخالف باشم.
ولی کلا شخص کیمل اینقدر شور این مسئله جدال با ترامپ رو درآورده که طرفداراش کاملا به لج افتادن. خیلی هاشون نه نژادپرست هستن نه تنفر از فیلم و سینما و هنرمندان دارن، صرفا رفتار امثال کیمل باعث میشه به این جشن ها و اشخاص حاضر بد و بیراه بگن.

هیوا
هیوا
1 ماه قبل
پاسخ به  FFFF

ممنون ازاینکه تحلیل‌های مفیدت زیر هر خبر در اختیارمون میذاری.

FFFF
FFFF
1 ماه قبل
پاسخ به  هیوا

نمیدونم طعنه آمیز بود یا جدی ولی به هر حال خواهش میکنم!

Rangarang
Rangarang
1 ماه قبل

جیمی کیمل وقت آن نیست که خفه بشوی !؟ 🤔