صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : فلورنس پیو: هوادران سینمای مستقل از همکاری من با سینمای مارول خشمگین شدند!

فلورنس پیو: هوادران سینمای مستقل از همکاری من با سینمای مارول خشمگین شدند!

فلورنس پیو

«فلورنس پیو» در مصاحبه جدیدی با مجله «تایم» ادعا کرده است که همکاری او با مارول بسیاری از هواداران و اعضای جامعه سینمای مستقل را خشمگین کرده است. پیو با فیلم‌های مستقلی چون «میدسامر» (Midsommar) و «لیدی مکبث» (Lady Macbeth) به شهرت رسید و سپس برای «زنان کوچک» (Little Women) «گرتا گرویگ» نامزد اسکار شد. او دو سال بعد «بیوه سیاه» (Black Widow) مارول را روی پرده داشت و در سریال «شاهین‌چشم» (Hawkeye) نقش «یلنا بلووا» را تکرار کرد. این شخصیت قرار است در فیلم پرستاره «تاندربولتس» (Thunderbolts) مارول بازگردد.

پیو می‌گوید: «افراد زیادی از دنیای سینمای مستقل واقعاً از من عصبانی شدند. می‌گفتند: «عالی شد، برای همیشه از دست رفت.» اما من فکر می‌کردم که نه، مثل گذشته سخت کار می‌کنم. همیشه فیلم-پشت-فیلم بازی کرده‌ام. مسئله فقط این است که مردم امروز آن‌ها را می‌بینند.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، پیو پس از همکاری با مارول از آثار مستقل روگردان نشد و در «شگفتی» (The Wonder) با «سباستین للیو» و سپس در «یک انسان خوب» (A Good Person) با شریک زندگی سابقش «زک براف» همکاری کرد. پیو در ماه مارس به «توتال فیلم» گفته بود که برخی در صنعت سینما به او گفته‌اند که «هرگز به فیلم‌های کوچک‌تر برنخواهی گشت.»

پیو می‌گوید: «همیشه من را آزرده است. چون فکر می‌کنم در همه انواع فیلم‌ها زیبایی وجود دارد. در داستان‌های حماسی و عظیم مثل «تلماسه» (Dune)، مثل مارول، حتی «اوپنهایمر» (Oppenheimer) زیبایی وجود دارد. فیلم‌هایی شگفت‌انگیز و بسیار بزرگ‌اند. از طرف دیگر  همه فیلم‌های کوچکی که برای همه ساخته نمی‌شوند نیز زیبایی‌های خودش را دارد، اما در زمان درست به سراغ فرد درست می‌روند. هرگز فکر نکرده‌ام که فقط یک نوع فیلم بازی می‌کنم. همیشه می‌دانستم که می‌خواهم در همه حوزه‌ها مشارکت کنم.»

فیلم «تاندربولتس» مارول تابستان سال آینده اکران خواهد شد اما «اوپنهایمر» به کارگردانی «کریستفر نولان» تابستان امسال به نمایش درمی‌آید. پیو امسال «تلماسه: قسمت دوم» (Dune: Part Two) به کارگردانی «دنی ویلنوو» را نیز در سالن‌های سینما دارد و مقابل «تیموتی شالامی»، «زندیا» و «آستین باتلر» دیده خواهد شد.

ویلنوو در مصاحبه با «تایم» در مورد همکاری با این ستارگان می‌گوید: «افرادی را می‌خواستم که کاریزمای لازم را داشته باشند. فکر می‌کنم فلورنس، زندیا، تیموتی، و آستین قدرت جدید هالیوود خواهند بود.این هویت‌های قوی و کاریزماتیک مردم را به سالن‌های سینما برمی‌گردانند.»

«تلماسه: قسمت دوم» ۳ نوامبر اکران خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Marvel Man
1 سال قبل

فسیل باز همه جا وجود داره

امین
امین
1 سال قبل

فلورنس، زندیا، تیموتی، و آستین اتفاقا این چند نفر عامل سقوط آزاد هالیوود هستن. اگر قرار اینا ستاره باشن فاتحه هالیوود خوندست. هنوز پیرمردها و پیرزن هایی که دهه 80 و 90 معرفی شدن این ستون های سست رو نگه داشتن. کی بخاطر اینا میره سینما !!!

Marvel Man
1 سال قبل
پاسخ به  امین

کی بخاطر کی می‌ره سینما؟! مردم بخاطر سه چیز میرن سینما… نوستالژی، فرنچایز، کاراکتر. فقط یه تام کروز مونده که اسمش رو فیلم ها ملت رو می‌تونه در سطح گسترده بکشونه سینما. حتی کیانو ریوز هم شما ببین جان ویکش هست که مردم میرن میبینن (شخصیت و کاراکتری که مردم بهش علاقه دارن) فیلم های دیگش حتی ماتریکس ۴ رو کسی نرفت به اون شکل. حالا تیموتی شالامه رو خودمم ازش خوشم نمیاد ولی امثال زندیا و جنا اورتگا که پایگاه های طرفداری قوی خودشون رو دارن، تام هالند اتفاقا خودم تا چند سال پیش از مخالفان سرسختش بودم و بنظرم بدترین اسپایدرمن سینما بود ولی اونطوری که بار احساسی NWH رو به دوش کشید و در مقابل بازیگران کهنه کار آبرو داری کرد باعث شد براش احترام قائل بشم.
نکته آخر هم اینکه فسیلبازا خودشونو کشتن بگن مارول قاتل سینماست! مارولی که تو بدترین دورانش هم باز توانایی کشوندن مردم به سالن ها رو داره. بذار چند وقت دیگه هوش مصنوعی کل هنر و تمدن بشری رو دگرگون کنه اونوقت خود تو دلت واسه فلورانس پیو تنگ میشه!

امین
امین
1 سال قبل
پاسخ به  Marvel Man

کاراکتر کی میسازه ؟؟ بازیگر با تواناییش.

Marvel Man
1 سال قبل
پاسخ به  امین

نه منظورم اون نیست. منظور مثلا یه شخصیت معروف کمیک، گیم و غیره هست که مردم دنیا باهاش آشنا هستن. مثلا بتمن که چه افلک باشه چه پتینسون فرق نمیکنه برای مردم و فیلمش میفروشه یا ماریو که فیلمش میلادی فروخت. کی براش مهمه کی جای ماریو صحبت کرده؟!
الان نیان روضه سینما بخونن. ایشون راجع به گیشه و اینکه «کی» سینما می‌ره صحبت کرد

هانا عباسی
Hanna
1 سال قبل
پاسخ به  امین

اصولا نویسنده و بعد کارگردان. البته بازیگر بی تاثیر نیست ولی می بینیم چطور سوپر من محیوب فیلم ریچارد دانر، با سوپرمن ۴ نابود شد. در حالیکه بازیگر هم تغییر نکرده بود.