صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : بیش از 280 مرد عنکبوتی در «Spider-Man: Across The Spider-Verse» حضور خواهند داشت!

بیش از 280 مرد عنکبوتی در «Spider-Man: Across The Spider-Verse» حضور خواهند داشت!

Spider-Man: Across The Spider-Verse

«جاستین تامپسون» یکی از کارگردانان «مرد-عنکبوتی: سراسر دنیای عنکبوتی» می‌گوید بیش از ۲۸۰ «فرد-عنکبوتی» در فیلم وجود دارد.

کارگردان انیمیشن «مرد-عنکبوتی: سراسر دنیای عنکبوتی» (Spider-Man: Across The Spider-Verse) سونی می‌گوید «افراد-عنکبوتی» بی‌شماری در این دنباله وجود خواهد داشت.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «جاستین تامپسون» در مصاحبه جدیدی با «کلایدر» می‌گوید شمار «افراد-عنکبوتی» این فیلم به حدود ۲۸۰ می‌رسد. پیش از او «کریس میلر» نویسنده و تهیه‌کننده چندگانه گفته بود که ۲۴۰ «فرد-عنکبوتی» در فیلم دیده خواهند شد.

تامپسون می‌گوید: «رقم دقیقش؟ رفیق، دائماً در حال اضافه کردن هستیم، یعنی یکسره تا پایان. راستش، می‌خواهم حقیقت را به شما بگویم، به تازگی فیلم را تمام کرده‌ایم، یعنی شاید طی دو هفته گذشته، و وقتی برای توفق و شمردن آن‌ها نداشته‌ام. اما فکر می‌کنم طبق آخرین محاسبات حدود ۲۸۰ باشد. برای روشن شدن موضوع، باید بگویم که این عدد به معنای معرفی شخصیت‌های معین و منحصربه‌فردی که ممکن است بشناسید نیست، ممکن است به معنای نسخه‌های دیگری از یک شخصیت باشد. اما اگر منظور شما شخصیت‌هایی است که نام مشخصی دارند، در آن صورت فکر می‌کنم به حدود ۹۵ برسد.»

در خلاصه داستان «سراسر دنیای عنکبوتی» آمده است: «مایلز مورالز در قسمت بعدی فیلم‌‌های برنده اسکار «دنیای عنکبوتی» که یک ماجراجویی حماسی است بازگشته و به دنیاهای موازی منتقل شده تا به همراه گوئن استیسی و گروهی جیدید از افراد-عنکبوتی با یک شخصیت شرور نیرومندتر از همیشه مواجه شود.»

«شامیک مور» در این فیلم به جای «مایلز مورالس»، «هیلی استاینفلد» به جای «گوئن استیسی»، «اسکار آیزاک» به جای «مرد-عنکبوتی ۲۰۹۹» و «جیسون شوارتسمن» در نقش شخصیت شرور «اسپات» صداپیشگی می‌کنند. «ایسا ری»، «دنیل کالویا»، «کارن سونی»، «برایان تایری هنری»، «گرتا لی»، «شی ویگام» و «لونا لورن والز» دیگر صداپیشگان فیلم خواهند بود.

«سراسر دنیای عنکبوتی» ۷ اکتبر ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها