صفحه اصلی > دسته‌بندی نشده : فصل پنجم سریال «The Witcher» ساخته خواهد شد

فصل پنجم سریال «The Witcher» ساخته خواهد شد

The Witcher

بخش اول از فصل سوم «ویچر» (The Witcher) نتفلیکس اواخر ماه ژوئن پخش خواهد شد اما «سوفی هالند» مسئول انتخاب بازیگر این سریال در مصاحبه جدیدی از تولید فصل پنجم گفته است. در ماه ژانویه شایعه تولید فصل پنجم شنیده شده بود اما این اولین بار است که یکی از سازندگان سریال رسماً آن را به تأیید می‌رساند.

هالند در مصاحبه با «ددلاین» می‌گوید فصل چهارم با «لیام همسورث» به جای «هنری کویل» در نقش «گرالت» به زودی فیلمبرداری خواهد شد: «در آستانه فیلمبرداری فصل چهارم با «لیام همسورث» هستیم و پس از فاصله کوتاهی به سراغ فصل پنجم می‌رویم.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، جدایی کویل پس از سه فصل هواداران «ویچر» را بهت‌زده کرد و گمانه‌زنی‌های گوناگونی را به وجود آورد. فصل سوم «ویچر» به نویسندگی «لورن اشمیت هیسریش» از رمان «زمانه حقارت» (The Time of Contempt) «آندری ساپکوفسکی» اقتباس می‌کند که دومین جلد از مجموعه پنج جلدی نویسنده لهستانی است.

هیسریش پیش‌تر به «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود که «هنری کویل» در فصل سوم سریال «وداع قهرمانه‌ای» خواهد داشت: «هنری برای سریال زحمت زیادی کشید بنابراین می‌خواهیم به شکل شایسته‌ای از او تقدیر کنیم. چرخش بزرگ گرالت در مورد پایان دادن به‌طرفی است و انجام هر کاری که لازم است برای به دست آوردن سیری [با بازی فرایا آلن]. و به نظر من، این قهرمانانه‌ترین وداعی است که می‌توانیم داشته باشیم، هرچند به گونه‌ای نوشته نشده که قهرمانانه باشد.»

«دولف لاندگرن» از سوی دیگر در مصاحبه با نشریه «افتون‌بلادت» سوئد تأیید کرده است که در یکی از اسپین‌آف‌های «ویچر» نقش‌آفرینی کرده است. او می‌گوید در حال حاضر در آفریقای جنوبی به سر می‌برد تا این اسپین‌آف را فیلمبرداری کند. این احتمال وجود دارد که سریال بر روی گروهی از سارقان موسوم به «موش‌ها» (Rats) که در فصل سوم معرفی می‌شوند تمرکز کند.

«ویچر» که از یک مجموعه‌ رمان‌ فانتزی پرفروش نوشته «آندژی ساپکوفسکی» اقتباس شده داستانی حماسی در مورد سرنوشت و خانواده بازگو می‌کند. «گرالت ریویا» یک شکارچی هیولای تنها است که سعی می‌کند جایگاه خود در دنیا را کشف کند، دنیایی که مردمش شیطان‌صفت‌تر از حیوانات‌اند. اما وقتی که دست سرنوشت او را به سوی جادوگری قدرتمند و شاهزاده جوانی با رازی در سینه می‌کشاند، این سه تن باید با یکدیگر راهی برای عبور از «اقلیم» در حال تغییر پیدا کنند.

بخش اول از فصل سوم «ویچر» ۲۹ ژوئن و بخش دوم ۲۷ ژوئیه پخش خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها