صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : جیمز مک‌ کافری، صداپیشه شخصیت Max Payne درگذشت

جیمز مک‌ کافری، صداپیشه شخصیت Max Payne درگذشت

جیمز مک‌ کافری

«جیمز مک‌ کافری» صداپیشه بازی‌های ویدیویی «مکس پین» (Max Payne) و «آلن ویک ۲» (Alan Wake 2) یکشنبه این هفته پس از مبارزه با سرطان در ۶۵ سالگی درگذشت.

جیمز مک‌ کافری پیش از ورود به صداپیشگی در بازی‌های ویدیویی بیش از سه دهه بازیگر سینما و تلویزیون بود. اولین نقش او به اواخر دهه ۱۹۸۰ و اوایل ۱۹۹۰ و سریال درام پلیسی «جاسوس نیویورک» (New York Undercover) برمی‌گردد. مک‌کافری در سه فصل نقش «آرتور اوبراین» را بازی کرد و سپس به سریال «افعی» (Viper) ان‌بی‌سی پیوست. او پس از یک فصل نقش‌آفرینی در این سریال به «جاسوس نیویورک» بازگشت که چند سال بعد احیا شده بود.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، مک‌کافری بزرگ‌ترین نقش تلویزیونی خود را در سریال «نجاتم بده» (Rescue Me) شبکه اف‌ایکس به دست آورد. او نقش «جیمی» در سه فصل از این مجموعه نقش اصلی را بازی کرد و در چهار فصل پایانی برای صحنه‌های کوتاهی بازگشت.

این بازیگر سابقه نقش‌آفرینی در سریال‌های «جنسیت و شهر»، «جسیکا جونز» و فیلم‌های «ببخش که زنده‌ام» (Excuse Me for Living) و «یتیم‌کش» (The Orphan Killer) را داشت.

مک‌کافری در تمامی بازی‌های «مکس پین» از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۲ نقش «مکس پین» را بازی کرد.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
FFFF
FFFF
4 ماه قبل

ای داد
با صداش خاطرات زیادی داشتیم
روحش شاد 💔

دنی
دنی
4 ماه قبل

جاش تو بهشته چون با اون صدای خش دار و عمیقش خاطرات خیلی خوبی ساخت با مکس پین.حالا تو ریمیک کی تو حد و اندازه های جیمز پیدا میکنن؟؟؟هیچکس نمیتونه جاشو پر کنه