صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : کامیک کان 2023 در آستانه لغو قرار گرفت! / انصراف نام های بزرگ از حضور در نمایشگاه

کامیک کان 2023 در آستانه لغو قرار گرفت! / انصراف نام های بزرگ از حضور در نمایشگاه

کامیک کان

دو سال پس از لغو نمایشگاه کامیک-کان سن دیه‌گو به خاطر پاندمی کووید-۱۹، اعتصاب نویسندگان آمریکا بزرگ‌ترین رویداد هواداری آمریکای شمالی را دچار بحران دیگری کرده است. این هفته گزارش شد که مارول، نتفلیکس، سونی، یونیورسال و اچ‌بی‌او امسال در این نمایشگاه حضور ندارند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، سال گذشته اچ‌بی‌او با «خاندان اژدها» (House of the Dragon) و ای‌ام‌سی با «مردگان متحرک» (The Walking Dead) بازخوردهای مثبتی دریافت کرده بود. اما کامیک-کان امسال که قرار است از ۱۹ ژوئیه برگزار شود با کناره‌گیری استودیوها و شبکه‌ها با بحران روبرو شده است.

در صورتی که اتحادیه بازیگران آمریکا (SAG-AFTRA) با پیمان تهیه‌کنندگان (AMPTP) تا ۳۰ ژوئن به توافق نرسد، بازیگران هم مانند اعضای اتحادیه نویسندگان (WGA) به اعتصاب می‌پیوندند و در رویدادهایی نظیر کامیک-کان حضور پیدا نخواهند کرد. اتحادیه کارگردانان آمریکا (DGA) از سوی دیگر به تازگی با تهیه‌کنندگان به توافق رسیده‌اند.

مارول و دیزنی که به زودی پروژه‌هایی چون «مارول‌ها» (The Marvels) با بازی «بری لارسن»، فصل دوم «لوکی» (Loki) و سریال «آسوکا» (Ahsoka) با بازی «رزاریو داسن» را پخش خواهد کرد، در کامیک-کان امسال غایب خواهد بود. اچ‌بی‌او که آماده پخش فصل چهار «کارآگاه واقعی» (True Detective) با بازی «جودی فاستر» می‌شود دیگر غایب این نمایشگاه است.

سونی پیکچرز که امسال «کریون شکارچی» (Kraven the Hunter) و «گرن توریزمو» (Gran Turismo) را روی پرده می‌برد و یونیورسال پیکچرز که «جن‌گیر» (The Exorcist) را اکران می‌کند به همراه نتفلیکس که اخیراً رویداد هواداری تودوم (TUDUM) را در برزیل برگزار کرده و از پروژه‌هایی چون لایو-اکشن «وان پیس» (One Piece) رونمایی کرده، پنلی در کامیک-کان امسال نخواهند داشت.

برادران وارنر با این حال هنوز در مورد نمایشگاه امسال تصمیم‌گیری نکرده است. این استودیو به زودی فیلم «بلو بیتل» (Blue Beetle) و «آکوامن ۲» (Aquaman and the Lost Kingdom) را اکران می‌کند. استودیوی پارامونت از طرف دیگر برای فیلم انیمیشن «لاک‌پشت‌های نینجا» (Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem) یک پنل برگزار می‌کند اما درباره سریال‌های «پیشتازان فضا» (Star Trek) ابهاماتی وجود دارد. استودیوی آمازون نیز قرار است با فصل دوم «چرخ زمان» (The Wheel of Time) و «پسران: نسل وی» (The Boys: Gen V) در نمایشگاه امسال حضور پیدا کند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها