صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : دنیل دی لوئیس عصا به دست در نیویورک دیده شد + تصاویر

دنیل دی لوئیس عصا به دست در نیویورک دیده شد + تصاویر

دنیل دی لوئیس

«دنیل دی لوییس» حضور نادری در یک مکان عمومی داشت و در نیویورک سیتی با عصای زیر بغل دیده شد. این بازیگر برنده اسکار با تی-شرت سیاه و کلاه سبز و شلوار آبی و در حالی که یک کوله پشتی حمل می‌کرد در این شهر رؤیت شده است.

این بازیگر بریتانیایی چند هفته پیش برای اولین بار در چهار سال گذشته به همراه همسرش در نیویورک از یک پیاده‌روی لذت می‌برد. دی لوییس شش سال پیش اعلام کرد که از بازیگری بازنشسته می‌شود.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، او در سال ۱۹۹۶ با «ربکا میلر» ازداج کرد و دو پسر به نام‌های رونال کال ۲۵ و کشل بلیک ۲۱ ساله به دنیا آورد. دی لوییس پسر ۲۸ ساله دیگری به نام گابریل کین از ازدواج پیشین خود دارد.

دی لوییس حتی پیش از بازنشستگی کمتر در مکان‌های عمومی دیده می‌شد. در سال ۲۰۱۷، نمایندگان او با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند: «دنیل دی لوییس دیگر به عنوان یک بازیگر کار نمی‌کند. او از همه همکاران و مخاطبینش در طول سالیان گذشته کمال قدردانی را دارد. این یک تصمیم شخصی است و نه او و نه نمایندگانش اظهار نظر بیشتری درباره آن نخواهند کرد.»

دی لوییس در طول چهار دهه بازیگری در نقش‌های گوناگونی از رئیس جمهور ایالات متحده گرفته تا رهبر دار و دسته‌های نیویورکی و هنرمند ایرلندی «کریستی براون» ظاهر شد. آخرین فیلم بلند او «رشته خیال» (Phantom Thread) به کارگردانی «پل توماس اندرسون» است که در سال ۲۰۱۷ اکران شد.

دنیل دی لوئیس

دنیل دی لوئیس

دنیل دی لوئیس

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr hyde
mr hyde
1 سال قبل

آخرعاقبت بیل قصاب