صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : بازگشت دنیل ردکلیف به سری فیلم های «Harry Potter»

بازگشت دنیل ردکلیف به سری فیلم های «Harry Potter»

هری پاتر

«دنیل ردکلیف» بازیگر فیلم‌های «هری پاتر» (Harry Potter) در مصاحبه جدیدی از احتمال بازگشت به دنیای جادوگری «جی.کی. رولینگ» با مجموعه تلویزیونی شبکه اچ‌بی‌او گفته است.

ردکلیف می‌گوید احتمال بازگشت او با سریال با توجه به ساخته شدنش با بازیگران جدید زیاد نیست. او به زودی در سریال «معجزه‌گران: آخرالزمان» (Miracle Workers: End Times) که ۱۰ ژوئیه از تی‌بی‌اس پخش می‌شود دیده خواهد شد.

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو، ردکلیف به «کامیک‌بوک» می‌گوید: «تصور می‌کنم که سعی دارند کاملاً از نو شروع کنند و تردیدی ندارم که هر کسی بخواهد آن را بسازد تمایل دارد نسخه خودش را ارائه کند و شاید نخواهد راهی برای نقش کوتاه هری قدیمی در جایی از سریال پیدا کند. بنابراین به هیچ شکلی به دنبال بازی در آن نیستم. اما طبیعتاً برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم و برای واگذاری مشعل به دیگران هیجان‌زده‌ام. اما فکر نمی‌کنم نیازی باشد که مشعل را به شکل حضوری تحویل دهم.»

دنیای جادوگری رولینگ قرار بود با پنج فیلم «جانوران شگفت‌انگیز» (Fantastic Beasts) گسترش پیدا کند اما فروش پایین‌تر از انتظار سه قسمت اول تولید فیلم‌های بیشتر را به حالت تعلیق درآورده است.

این سریال به گفته برادران وارنر دیسکاوری «یک دهه» ادامه خواهد داشت. «دیوید زاسلاو» مدیر عامل کمپانی می‌گوید: «من و همسرم کتاب‌های «هری پاتر» را برای سه فرزندمان می‌خوانیم… واقعاً باورنکردنی است، به مدت ده سال متوالی، مردم «هری پاتر» را در اچ‌بی‌او خواهند دید.»

رولینگ پیش‌تر گفته بود: «تعهد مکس برای محافظت از تمامیت کتاب‌ها برای من مهم است، و مشتاقم در اقتباس جدیدی که درجه‌ای از عمق و جزئیات را به واسطه فرم بلند تلویزیونی فراهم می‌کند مشارکت کنم.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها