صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : کوین اسپیسی از تمام اتهامات جنسی تبرئه شد / آیا این بازیگر به سینما باز می گردد؟

کوین اسپیسی از تمام اتهامات جنسی تبرئه شد / آیا این بازیگر به سینما باز می گردد؟

کوین اسپیسی

«کوین اسپیسی» بازیگر برنده اسکار پس از محاکمه در لندن به اتهام آزار جنسی به چهار مرد بی‌گناه شناخته شد. این بازیگر ۶۳ ساله ۹ اتهام از جمله تجاوز جنسی که گفته می‌شد بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۳ اتفاق افتاده را رد کرده بود.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، در طول محاکمه در دادگاه سلطنتی سوث‌وارک لندن، هر یک از چهار متهم اسپیسی شواهدی ارائه کردند و او را یک «آزارگر جنسی خبیث»، و «نفرت‌انگیز» توصیف کردند که از «تحقیر مردان دیگر لذت می‌برد.»

اسپیسی به هیأت منصفه گفته بود که خودش را یک «ملاعبه‌گر بزرگ» می‌داند اما لمس او به شکلی «پرخاشگرانه» یا «خشونت‌آمیز» و «رمانتیک» نبوده است.

پسر «جک لمون» در یکی از جلسات دادگاه شهادت داده بود که اسپیسی برای پدرش «مثل پسری دیگر» بوده است. اسپیسی در واکنش به اظهارات او دستمالی برداشت و روی چشم‌هایش قرار داد.

بازیگر «زیبای آمریکایی» (American Beauty)، «هفت» (Seven) و «خانه پوشالی» (House of Cards) پیش از دادگاه لندن به نشریه «سایت» آلمان گفته بود: «زمانه‌ای است که بسیاری از مردم می‌ترسند از من حمایت کنند، تحریم خواهند شد. اما می‌دانم آدم‌هایی وجود دارند که به محض تبرئه شدنم در لندن حاضرند من را استخدام کنند. به محض اینکه اتفاق افتاد، آماده فراموش کردن گذشته‌اند.»

اسپیسی اضافه می‌کند: «رسانه‌ها سخت تلاش کردند من را به یک هیولا تبدیل کنند، اما از طرف مردم، چیزی جز محبت ندیدم.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خاتون
خاتون
9 ماه قبل

این جنبش مزخرف Me Too چه هنرمندان با ارزشی رو خونه نشین نکرد….زن ها و مردهای روسپی و کثافتی که برای دیده شدن و معروف شدن به دروغ میومدن خیلی از سلبریتی ها رو به بهانه های احمقانه محکوم به آزار جنسی میکردن تا شاید پولی بتونن دربیارن یا معروف شن…هر وقت عکس کوین اسپیسی رو میبینم داغ فصل اخر House of Cards رو دلم تازه پیشه…خدا لعنتت کنه آنتونی رپ نکبت بی خاصیت که با اتهام احمقانت به کوین اسپیسی این سریال رو نابود کردی

هانا عباسی
Hanna
9 ماه قبل

اسپیسی تا الان فقط توی انگلستان تبرئه شده نه آمریکا. واضحا امکان به دادگاه کشیدن یک غول هالیوودی با یک لشکر وکیل، کار افراد عادی نیست. مگر اینکه مثل دادگاه واینشتاین، طرف مقابل هم خودش یک هالیوودی دیگه با لشکری از وکلا باشه. الان هم اسپیسی می دونه تیم های وکالت از مخالفینش توی آمریکا حمایت می کنن و ترجیح می ده پروپاگاندای خودش رو توی انگلستان ایجاد کنه.

کاربر
کاربر
9 ماه قبل
پاسخ به  Hanna

شما هنوز از نتیجه دادگاه جانی دپ فشار می‌خوری!

امیر۹۹
امیر۹۹
9 ماه قبل

چه فایده… بدون دلیل و مدرک چندین سال از کارنامه هنری یکی از بهترین بازیگرای تاریخ سینما رو از بین بردن .

FFFF
FFFF
9 ماه قبل

شهرت مردم همون لحظه ای که اتهام وارد میشه خراب میشه. ایشون پونزده بار تبرئه شده تاحالا! هالیوود نمیخواد دیگه برش گردونه به دلایلی. البته فایده هم نداره دیگه، مهم فصل آخر hoc بود که گند خورد بهش بدون عامو کوین