صفحه اصلی > رپرتاژ : عمل های زیبایی بازیگران معروف ایرانی و خارجی را بشناسید!

عمل های زیبایی بازیگران معروف ایرانی و خارجی را بشناسید!

جراحی زیبایی

عمل های زیبایی بازیگران می‌توانند طیف گسترده‌ای را دربرگیرند. بازیگران یا به‌اصطلاح سلبریتی‌ها به‌دلیل موقعیت و شهرتی که دارند سعی می‌کنند با کمک عمل‌های زیبایی، چهره خود را به‌صورت طبیعی بی‌نقص و زیبا نشان دهند.

این عمل‌های زیبایی می‌تواند شامل جراحی بینی، اصلاح فرم صورت و اصلاح طرح لبخند باشد. البته بازیگران علاوه بر عمل‌های زیبایی، با مراجعه به دکتر متخصص پوست تهران، مشکلات و سلامتی پوست و مو خود را بررسی و رفع می‌کنند.

هر کدام از این عمل‌ها هزینه متفاوتی دارند اما در نهایت باعث ایجاد چهره‌ای جذاب و بی‌نقص خواهند شد.

عملی که در سال‌های اخیر به‌وفور در بین بازیگران ایرانی وخارجی دیده می‌شود اصلاح طرح لبخند است. احتمالا اصطلاح لبخند هالیوودی را شنیده باشید. آیا همه بازیگران دارای دندان‌های سفید، ردیف و بی‌نقص هستند؟ قطعا این‌طور نیست و این افراد برای داشتن دندان‌های مرتب از عمل‌های زیبایی کمک گرفته‌اند.

داشتن بینی صاف یا صورتی زاویه‌دار نیز از جمله عمل‌های زیبایی هستند که در بین برخی سلبریتی‌ها رایج‌اند. در ادامه بیشتر با این عمل‌ها و دلیل استفاده از آنها آشنا می‌شویم پس تا انتهای متن با ما همراه باشید.

عمل های زیبایی بازیگران خارجی

اگر به چهره بازیگران خارجی دقت کرده باشید متوجه می‌شوید که بسیاری از آنها خیلی سراغ عمل‌های جراحی نمی‌روند و سعی می‌کنند با استفاده از عمل‌های زیبایی مانند کامپوزیت و لمینت دندان، یا دیگر روش‌های غیرتهاجمی نقص‌های چهره را تا حدودی برطرف کنند.

از مشهورترین بازیگران خارجی که از عمل زیبایی دندان استفاده کرده‌اند می‌توان به تام کروز، بن افلک، زک افرون، نیکلاس کیج، تیلور سوئیفت، کاترین زتا جونز و جورج کلونی اشاره کرد.

لازم است بدانید همه این سلبریتی‌ها با هدف زیبایی اقدام به لمینت یا کامپوزیت دندان نکرده‌اند و برخی از آنها به‌دلیل ایجاد آسیب در دندان‌ها مجبور به انجام این کار شده‌اند. به‌طور کلی باید گفت لمینت و کامپوزیت علاوه‌بر زیبایی، راه‌کاری برای درمان آسیب نیز هستند.

عمل های زیبایی بازیگران ایرانی

بازیگران ایرانی به‌خصوص سلبریتی‌های خانم از علاقه‌مندان به انجام عمل‌های زیبایی مختلف هستند. به‌طور کلی بسیاری از ایرانی‌ها به عمل جراحی بینی نیز به‌اندازه طرح لبخند خود اهمیت می‌دهند.

اما عمل‌ زیبایی که بیشتر در بین سلبریتی‌های خانم و آقا دیده می‌شود شامل کامپوزیت و لمینت دندان است. این عمل در برخی افراد بسیار طبیعی انجام می‌شود؛ به‌گونه‌ای کمتر کسی متوجه لمینت یا کامپوزیت دندان سلبریتی‌ها خواهد شد. در مقابل برخی افراد ترجیح می‌دهند لمینت کاملا سفید و مشخص باشد.

جراحی زیبایی

چرا بازیگران به‌دنبال لمینت دندان هستند؟

آیا تنها هدف از لمینت، اصلاح طرح لبخند است؟ این مورد از مهم‌ترین دلایل انجام عمل های زیبایی بازیگران بوده اما تنها دلیل نیست. در ادامه به‌بررسی برخی از اهداف انجام این عمل می‌پردازیم.

 اصلاح طرح لبخند

یکی از راه‌های مهم برای داشتن لبخندی زیبا داشتن دندان‌های مرتب و ردیف است. این موضوع برای بازیگرانی که همیشه باید جلوی دوربین‌های عکاسی یا فیلمبرداری باشند بیش از سایرین اهمیت دارد.

همان‌طور که بازیگران ترجیح می‌دهند با انجام عمل‌های زیبایی، چهره خود را بی‌نقص نشان دهند، اکثر طرفداران آنها نیز مایل‌اند چهره بازیگر محبوب خود را در بهترین حالت ببینند.

ازاین‌رو باید گفت یکی از مهم‌ترین دلایل انجام عمل های زیبایی بازیگران و علاقه‌مندی آنها برای داشتن دندان‌هایی ردیف و سفید، ارائه تصویری مخاطب‌پسند به طرفداران است.

کامپوزیت یا لمینت برای اصلاح دندان‌های آسیب‌دیده

شکستگی و پریدگی دندان در اثر حوادث یا انجام فعالیت‌های ورزشی کاملا طبیعی است. این اتفاق احتمال دارد برای افراد عادی، بازیگران و به‌خصوص ورزشکاران بیفتد. برخی سلبریتی‌ها به‌دلیل ایجاد این نوع آسیب و شکستگی مجبور به استفاده از لمینت برای پوشاندن عیب به‌وجود آمده می‌شوند.

تغییر چهره در بازیگران

بازیگران همواره باید در فیلم‌های مختلف به ایفای نقش بپردازند. ازاین‌رو ممکن است نیاز داشته باشند برای نقشی خاص در چهره خود تغییراتی به‌وجود بیاورند.

این تغییر می‌تواند در دندان‌ها باشد. در این موارد با استفاده از لمینت یا کامپوزیت می‌توان اندازه دندان‌ها را کوتاه یا بلندتر کرد تا چهره فرد برای ایفای آن نقش به‌خوبی تغییر کند.

سفید شدن دندان‌ها

سفیدی دندان می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی چهره داشته باشد. قطعا هیچ‌کس دندان‌های زرد و بی‌رنگ را نمی‌پسندد. این موضوع برای بازیگرانی که به‌طور مرتب باید جلوی دوربین‌های فیلم‌برداری قرار گیرند بسیار مهم است.

از آنجایی که روش‌های سفید کردن دندان مانند بلیچینگ تنها چند ماه ماندگاری دارند، بازیگران از روش‌های دیگر مانند عمل‌‌های زیبایی کامپوزیت و لمینت برای رسیدن به این هدف استفاده می‌کنند.

بازیگران از چه نوع لمینتی استفاده می‌کنند؟

اینکه از چه نوع لمینتی برای اصلاح دندان استفاده شود بسته به هزینه پرداختی و همچنین سن افراد متفاوت است. بازیگران برای ماندگاری معمولا از لمینت‌های مقاوم سرامیکی استفاده می‌کنند.

در این نوع لمینت، مقدار زیادی از مینای دندان افراد تراشیده می‌شود اما در عوض از طول عمر بالایی برخوردار است. البته برای بازیگرانی که در سن کم تصمیم به انجام این عمل زیبایی می‌گیرند احتمالا از لمینت لومینیرز یا فوق نازک استفاده شود.

رنگ لمینت نیز با توجه به رنگ فعلی دندان، رنگ پوست و سلیقه افراد مشخص خواهد شد. بازیگرانی که به‌دنبال داشتن دندان‌هایی زیبا اما طبیعی هستند معمولا از پزشک دراین‌باره مشورت‌های لازم را کسب می‌کنند و انتخاب‌ نهایی را نیز بر عهده وی می‌گذارند.

لازم به ذکر است همه افراد از جمله بازیگران، سلبریتی‌های حوزه‌های مختلف و حتی افراد معمولی برای داشتن طرح لبخندی زیبا و دندان‌هایی مقاوم که طول عمر بالایی داشته باشند باید از دندان‌پزشکی متخصص و کاملا حرفه‌ای کمک بگیرند. دکترتو با معرفی دندان‌پزشک‌های متبحر در انجام این عمل زیبایی به شما کمک می‌کند.

آیا می‌توانیم از لمینت دندان استفاده کنیم؟

بسیاری از افراد پس از دیدن عمل های زیبایی بازیگران به‌فکر ایجاد تغییر در چهره خود میفتند. یکی از راه‌کارهای مهمی که با استفاده از آن می‌توان در مدت‌زمانی کوتاه، زیبایی و تغییر خاصی در چهره به‌وجود آورد، انجام لمینت یا کامپوزیت دندان است.

درصورت تمایل به انجام این کار باید حتما از پزشکی متخصص مشورت بگیرید. اگر در پایتخت زندگی می‌کنید مراجعه به دکتر دندانپزشک تهران و دریافت مشاوره از وی به شما توصیه می‌شود.

جمع‌بندی

عمل های زیبایی بازیگران شامل جراحی بینی، زاویه‌سازی صورت و انجام لمینت دندان است. امروزه بیشترین عملی که در بین سلبریتی‌ها دیده می‌شود ایجاد تغییر در فرم، اندازه و رنگ دندان‌ها با استفاده از روش‌های لمینت یا کامپوزیت است.

بیشترین دلیل استفاده از لمینت بین سلبریتی‌های خارجی و ایرانی را می‌توان داشتن لبخندی زیبا دانست. برخی از این افراد همچنین برای پوشاندن عیب دندان، سفید کردن رنگ آن یا ایجاد تغییر در چهره از لمینت استفاده می‌کنند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حمید رضا
حمید رضا
11 ماه قبل

انگار یکی با دمپایی زده تو صورت تام کروز